piti käydä ostamassa lisseerattu hame, juhlia ne tunttuuvat värkkeevän..lähisuku :/, ja miekun päätin jo että en osta yhtään vaateripaletta, enkä juhli.
Onkohan nuo lapset ottanu vallan miulta itelleen..
*Huoks*
Kyl se vaan..
57
1299
Vastaukset
- vekkihame olla
kun lähdet palstalta tuonne 60 sarjaan. Vaan jäähän se Namisuku edustamaan tälle palstalle yhteisen syntymäpäivänne muistutukseksi.
- Pirre*
hapannaamahan se siinä, - helepottiko? :)
- kukakoon
Eihän Pirrre-pirteä minnekkään mee eikä meitä jätä! Nyt kun vihdoin koneelle ehdin. Mehän voidaan tehdä äkkiryntäys kolmenvuoden kulttua, siihen saakka ollaan kaikki vaan 50!
kukakoon kirjoitti:
Eihän Pirrre-pirteä minnekkään mee eikä meitä jätä! Nyt kun vihdoin koneelle ehdin. Mehän voidaan tehdä äkkiryntäys kolmenvuoden kulttua, siihen saakka ollaan kaikki vaan 50!
täällä salaa, kurkin puskista - ja ETTE varmana tunne minua..hi..
- HTZA
Mekkojen ystävä minä olen.
Varsinkin kesämekkojen.
Lämpimän kiitolliset kevät-terveiset suvullesi.
Varsinkin naisille, nehän ne keskenään kilpailevat kellä kaunein on.
Ja luovat toisilleen paineita.
Vaikka eivät miehille pukeudukkaan...?- Pirre*
, en pysy perässä..en ole selvänäkijä - sorry vaan, miten muka perhejuhlat ja miehille pukeutuminen kuuluvat yhteen...:/
Ei ymmärrä ei.. - HTZA
Pirre* kirjoitti:
, en pysy perässä..en ole selvänäkijä - sorry vaan, miten muka perhejuhlat ja miehille pukeutuminen kuuluvat yhteen...:/
Ei ymmärrä ei..Tarkoitin että, jos joku saa naisen ostamaan uuden, kauniin hameen, on se hyvä.
Jos ymmärsin aloituksesi oikein, niin suku ja suvun juhlat saivat sen aikaan?
Ja naiset sanovat, useimmiten, että he eivät pukeudu miehiä varten.
- Pirre*
suhtaudutte pakkopakko juhliin?
Toisaalta tietysti juhlat on kivojakin..ainakin tämmöiset valmiiksi laitetut. :)- Meriläinen
karkaisin pakkojuhlista, jääköön ne juhlimaan jotka sitä juhlaa haluaa.
Minä juhlin arkea usein äidin eläessä, pakkojuhlia ei ollut.
Mutta olenkin kummajainen jota useimmat ihmiset ei ymmärrä. Meriläinen kirjoitti:
karkaisin pakkojuhlista, jääköön ne juhlimaan jotka sitä juhlaa haluaa.
Minä juhlin arkea usein äidin eläessä, pakkojuhlia ei ollut.
Mutta olenkin kummajainen jota useimmat ihmiset ei ymmärrä.lapsille sitä tehä että karkaisin, koitan kestää..ja on siellä varmaan ihan mukavaakin, - kunhan totun ajatukseen :)
- Meriläinen
Pirrejuupas kirjoitti:
lapsille sitä tehä että karkaisin, koitan kestää..ja on siellä varmaan ihan mukavaakin, - kunhan totun ajatukseen :)
mulla olis lapsia ja saman tekisivät voisi olla toinen ääni kellossa.
Ihminen on kuitenkin erilainen eri tilanteissa. - Enkeli-trio
net mikkää pakkojuhlat ku YLLÄRIjuhlat ja mikäs sen
mukavempaa.Olet juhlasi ansainnu,ku kaiket päivät
"passaat toisii "
Nii,mää luule,et jälkikasvu oh assias ajatellu :) Juhlia kuin hautajaiset. Niihin on jokaisen pakko kerran osallistua.
Juhlikaa ja iloitkaa iloisia juhlia kun niiden aika on. Suru ja itku tulee kyllä aikanaan.piive kirjoitti:
Juhlia kuin hautajaiset. Niihin on jokaisen pakko kerran osallistua.
Juhlikaa ja iloitkaa iloisia juhlia kun niiden aika on. Suru ja itku tulee kyllä aikanaan., mutta ehdotin kyllä lapsille, että hautajaiskemut voi sit jättää väliin...
P.s. nauravat samoille asioille n. suun..
:)
- viivi-amaldiina
niin pitääkin. Onnea tulevaan.
Osta nyt se ihana pitkä-juhlava puku.
Juhlia tuntuu riittävän meilläkin, kylläkin toisten mutta vieraaksi pääsemme ja moniin juhliin.
Ensin on kahden lapsenlapsemme synttärit, sitten on kahdet viiskymppiset, yhdet kuuskymppiset, yhdet seitenkymppiset, yhdet häät, kaikki nämä on nyt tämän ja ensikuun aikana. Jatkuu keväällä vielä sitten mitä tulee valmistujaisia, hups kokeilee rahapussia ja osaappa sitten miellyttää oikeilla lahjoilla/lahjakorteilla.
No eikä siinä kaikki, kun samoilla vaatteilla ei oikein sitten mennä itsekkään kaikkiin juhliin, (paljon samoja ihmisiä näissä juhlissa)- siis mitä päälle. :(, kun sain kutsun omiin juhliini, ja siinä luki että läsnäolo välttämätön :))
Oli kuulemma tarkoitus järjestää ihan aidot yllärijuhlat, mutta arvasivat kuulemma että kysyisin heti, että mitä mie laitan päälle..:)
Tuntevat naisen....- enm
Pirrejuupas kirjoitti:
, kun sain kutsun omiin juhliini, ja siinä luki että läsnäolo välttämätön :))
Oli kuulemma tarkoitus järjestää ihan aidot yllärijuhlat, mutta arvasivat kuulemma että kysyisin heti, että mitä mie laitan päälle..:)
Tuntevat naisen....- Kutsu omiin yllätysjuhliin, kaikkea sitä... Yleensähän siihen läsnäolon varmistamiseen tehdään mitä kummallisempia koukeroita.
Onnea kuitenkin jo etukäteen, kommenttejasi on aina mukava lukea! - Pirre*
enm kirjoitti:
- Kutsu omiin yllätysjuhliin, kaikkea sitä... Yleensähän siihen läsnäolon varmistamiseen tehdään mitä kummallisempia koukeroita.
Onnea kuitenkin jo etukäteen, kommenttejasi on aina mukava lukea!ja kiitos :)
tarkoittavat vaan hyvää noi lapsoset..:)
Uskaltaako tässä jo onnitella? :DDDparin viikon päästä vasta, - eikös se tuota huonoa onnea se etukäteen onnittelu, olen
n i i n taikauskoinen..hi :)
Voipihan se olla, että hyväähän he.., mutku mie oisin ollu ihan iisisti piilossa vaan..:/- Enkeli-trio
Pirrejuupas kirjoitti:
parin viikon päästä vasta, - eikös se tuota huonoa onnea se etukäteen onnittelu, olen
Voipihan se olla, että hyväähän he.., mutku mie oisin ollu ihan iisisti piilossa vaan..:/ja naima-onnee ei saa etukättee toivottaa,ainaski
meil päi voi synttäreist onnitella etu takakättee
taik oikial päiväl.
Sul on kyl joku kumma taika,
kunnei sunt vanhenna yhtään aika :)
Kait sullaki jokune ryppy jo on,
mut sitä ei nää,
ku sen paikkana on kantapää.
Et sunkkaa mittää vekkihamet osta,ehei.
sää olet nii hoikka ja siävä,osta joku jakkupuku.
Nii,taiks juhlavampi,jos kerran tiärät mis pippalot
piretää :) - Pirre*
Enkeli-trio kirjoitti:
ja naima-onnee ei saa etukättee toivottaa,ainaski
meil päi voi synttäreist onnitella etu takakättee
taik oikial päiväl.
Sul on kyl joku kumma taika,
kunnei sunt vanhenna yhtään aika :)
Kait sullaki jokune ryppy jo on,
mut sitä ei nää,
ku sen paikkana on kantapää.
Et sunkkaa mittää vekkihamet osta,ehei.
sää olet nii hoikka ja siävä,osta joku jakkupuku.
Nii,taiks juhlavampi,jos kerran tiärät mis pippalot
piretää :)kiva värssy..
Jo on vaikka kuin, juonteita ja ryppyjä, - kuva vain epäonnistui :) - kunvaan
Pirre* kirjoitti:
kiva värssy..
Jo on vaikka kuin, juonteita ja ryppyjä, - kuva vain epäonnistui :)Niitä onnitteluja vaan olet taas täällä kerjäämässä ja niitä olet saanut.
Pidä nyt jo mölyt mahassasi!
Voi voi on se niin KAUHEAA kun lapset juhlat järjestää! ja vielä uusi mekkokin piti ostaa. Enkä olisi mitään halunnut.
Olisit livistänyt jonnekkin jos ei juhlat kelpaa. kunvaan kirjoitti:
Niitä onnitteluja vaan olet taas täällä kerjäämässä ja niitä olet saanut.
Pidä nyt jo mölyt mahassasi!
Voi voi on se niin KAUHEAA kun lapset juhlat järjestää! ja vielä uusi mekkokin piti ostaa. Enkä olisi mitään halunnut.
Olisit livistänyt jonnekkin jos ei juhlat kelpaa.on se vaan kummiskin ihanaa kun saan sen uuden mekon..:)
Pirrejuupas kirjoitti:
parin viikon päästä vasta, - eikös se tuota huonoa onnea se etukäteen onnittelu, olen
Voipihan se olla, että hyväähän he.., mutku mie oisin ollu ihan iisisti piilossa vaan..:/ole kuullut tuollaisesta huonosta onnesta..:DDD
Eläkä sinä höpsi..Juhlit oikeen railakkaasti,niin voit sitten ysikymppinä naureskella kiikkustuolissa niitä juhlia..;)- Pirre*
mii-su kirjoitti:
ole kuullut tuollaisesta huonosta onnesta..:DDD
Eläkä sinä höpsi..Juhlit oikeen railakkaasti,niin voit sitten ysikymppinä naureskella kiikkustuolissa niitä juhlia..;)tuotakaan, kertoivat :)
Niin, ettäkö muistaisin jottai vielä sittennii, mutta toivottaan pahinta..:), tai riippuu juhlista ..hi. - juhlatki
Pirrejuupas kirjoitti:
on se vaan kummiskin ihanaa kun saan sen uuden mekon..:)
ja roppakaupal onnittelui sit :)
Kyl sun kelpaa !
^^j^^ Pirre* kirjoitti:
tuotakaan, kertoivat :)
Niin, ettäkö muistaisin jottai vielä sittennii, mutta toivottaan pahinta..:), tai riippuu juhlista ..hi.voin jo onnitella, joten Onnea ihanalle ja pirteälle Pirrelle!!!Toivotan kaikkea hyvää tulevaan vuosikymmeneen..:)
Kyllä sä muistat sitten...nii juu..jos et sitten ota shampanjaa liikaa..:DDDD- Pirre*
mii-su kirjoitti:
voin jo onnitella, joten Onnea ihanalle ja pirteälle Pirrelle!!!Toivotan kaikkea hyvää tulevaan vuosikymmeneen..:)
Kyllä sä muistat sitten...nii juu..jos et sitten ota shampanjaa liikaa..:DDDDen ota en. :)
P.s. miksi ihminen ei saisi olla kolmikymppinen kuolemaansa saakka, kuuskyt ei ole kiva :( juhlatki kirjoitti:
ja roppakaupal onnittelui sit :)
Kyl sun kelpaa !
^^j^^ja kyllä kelpaa..:)
- eihän....
sitä vaatteilla juhlita, vaan iloisella mielellä eli turhaan ostit "liseeratun".
- Pirre*
ja virttynyt villapaita..ko, toisi juhlamielen..:)
- minulle se toisi
Pirre* kirjoitti:
ja virttynyt villapaita..ko, toisi juhlamielen..:)
en ole niin heikko ihminen, että vaatteila pitäisi itseäni pönkittää...
Farkuissa tai Chanelin iltapuvussa...sama olen...
ja molemmat olen kokenut..heh minulle se toisi kirjoitti:
en ole niin heikko ihminen, että vaatteila pitäisi itseäni pönkittää...
Farkuissa tai Chanelin iltapuvussa...sama olen...
ja molemmat olen kokenut..hehvaan kunnioittaakseni juhlakansaa..
- henrii
pelaa, tai ainakin lapsoset niin luulevat, että muka on jo täysin avuton, mikä sinänsä ei pidä paikkaansa ollenkaan. Vai mitekä se nyt oli.
- Pirre*
kiva olla avuton..:))
- pittää laittaa
koipalloja, laeventeli ja kielohajuvettä, kamferitippoja ja hyväsalvaa käsilaukkuun ja keittiönseinälle valkosipulilettejä.
rekvisiittaako, vai mitä - tyhmä kun olen en nyt älynnyt tuota sanomaasi, voitko tarkentaa? :)
- O - Orvokki
et päättänyt lähteä karkumatkalle.;))
Nythän sinulla olisi hyvä tilaisuus ilmoittaa lahjatoivomuksia kyseleville, että matka olisi kiva.
Voisit vaikka askarrella pienestä matkalaukusta lippaan lahjapöydälle, johon juhlavieraat voisivat pujotella ylimääräiset suuret setelinsä. - Yhdellä tutulla oli pienoiskasvihuone suurissa 50-v-juhlissaan ja minusta se oli tosi helppo tapa hoitaa lahjaongelma. Ei tarvinnut miettiä, mitä kummaa keksisi ja rahaa kuului tulleen juuri sopivasti. Osa vieraista laittoi oman kirjekuoren "kasvihuoneeseen" ja osa laittoi setelit paljaaltaan. Nyt on pihalla iso komea kasvihuone, joka varmasti herättää kivo muistoja mieleen.idea...tuota, voipi vaan olla että idea tuli hieman myöhään;, immeiset ovat jo investoineet lahjoihin (huom.monikko)satoja euroja..hi..luulenkin että salkku jäisi melko kevyeksi kannella..tai siis matka lyhyeksi :))
- Pirre*
Pirrejuupas kirjoitti:
idea...tuota, voipi vaan olla että idea tuli hieman myöhään;, immeiset ovat jo investoineet lahjoihin (huom.monikko)satoja euroja..hi..luulenkin että salkku jäisi melko kevyeksi kannella..tai siis matka lyhyeksi :))
juhlat ovat kuulemma jo .hu..huomenna..:/
Lapsista osa oisi esteellinen silloin varsinaisena juhlapäivänä, siksi siis... - O - O
Pirre* kirjoitti:
juhlat ovat kuulemma jo .hu..huomenna..:/
Lapsista osa oisi esteellinen silloin varsinaisena juhlapäivänä, siksi siis...hetkiä juhliisi! Heittäydy kerrankin vain nauttimaan kaikesta valmiista... jos osaat. ;))
- kehotettiin
menemään huu-haa palstalle juttuineni????
Eipä näytä tämäkään olevan kovin hääppönen aloitus??- Pirre*
, mutta koitetaan suvaita toisiamme, jookosta..?
- sinua mihinkään
on käskenyt ?
Olet vain hänelle tosi kade ja pahansuopainen. - toiottavasti muista
Pirre* kirjoitti:
, mutta koitetaan suvaita toisiamme, jookosta..?
ohjeesi myös itse?
- Rocellii
vai mahdollisuus ?
;)- henrii
mutta tilinumero kantsii liittää kutsuun. Meinaan vaan, että säästyy monelta rihkamalta.
henrii kirjoitti:
mutta tilinumero kantsii liittää kutsuun. Meinaan vaan, että säästyy monelta rihkamalta.
oisin kyllä lisuuttanut maininan tilistäni kutsukortteihin..
- Hilipatipippaa
kellohame?
Äiti ja minä ostettiin 60-luvulla lisseeratut hameet, jakulla.
Itse en ollut vielä 14-vuotiaskaan, mutta muodikas olin.- Hilipatipippaa
Pirrejuupas kirjoitti:
semmonen silikkihurtu..:)
Jakku on entinen, saapi välttää moiselle morssiimelle..on tanttu. Mahtaa olla ihka ihana. Kiva sulle, kivalle ihmiselle!
- Pirre*
Hilipatipippaa kirjoitti:
on tanttu. Mahtaa olla ihka ihana. Kiva sulle, kivalle ihmiselle!
nyt Hyvää yötä..
Pitää lähteä kauneusunille, - pitää yrittää saada mahdollisimman paljon katetta niille kohteliaisuus lausunnoille, joita yleensä syntymäpäivillä luetellaan :) - Hilipatipippaa
Pirre* kirjoitti:
nyt Hyvää yötä..
Pitää lähteä kauneusunille, - pitää yrittää saada mahdollisimman paljon katetta niille kohteliaisuus lausunnoille, joita yleensä syntymäpäivillä luetellaan :)Yötä! :))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794954- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830