kertokaahan kokemuksia kyseisestä hotellista.. lähdössä ensiviikon torstaina...
Hotelli Odyssee Park, Agadir
1
438
Vastaukset
- lomaillut
Lintupuiston vieressä. Lyhyt matka rannalle ja kaupungille. Kannattaa ostaa AI-ranneke hotellista, tosi halpa vaikkei joka päivä hotellilla söisikään. Huoneet pieniä, perustasoa. Kerroshoitajilla erikoinen tapa viedä aamulla pyyhkeet pois, uudet sai joskus iltapäivällä.Altaalla hyvä palvelu,mies tuo aurinkopedit ja pyyhkeitä saa lainata.Kuntosali myös ihan ok, hierontaa en kokeillut.Pianobaari kälynen pub jossa hammondit;)Sisäänkäynnin vieressä oleva baari hyvä, paikalliset käyvät paljon,halvat juomat ja maukkaat tapakset. Tippiä jaetaan joka käänteessä, niillä saa vielä parempaa palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219