Nyt kun yli-ihmisiä on paikalla, kerron teille yhteiskunnan rotille asiaa seurustelusta ja ylpeydestä.
Ensiksi mainittakoon, että poikien käsitys "mitä pikemmin saan pesää sen parempi" on väärä. Pesän saaminen mahdollisimman nuorena ja usein ei ole hyväksi. Kyllähän se tekee sinusta ns. panomiehen, muttei parempaa ihmistä. Sama koskee toki naisiakin.
Seurustelulla ei ole kiire. Ja olen myös sitä mieltä, että seurustelun ulkopuolella ei tulisi pussailla ja nussailla ihan vain tekemisen halusta. Itseään tulee säästää sille oikealle. Miksi? Koska muuten kuluttaa itseään ja häpäisee vartaloaan jakamalla sitä turhille ihmisille.
Tärkeintä on peuhailla vain sen kanssa, jota rakastaa. Suosittelen jättämään seksin avioliittoon, mutta ei minulla ole mitään esiaviollista seksiä vastaan kunhan pidätte huolen, että ette ole typeriä teinejä, jotka eroatte sitten parin panon jälkeen. Tämä olisi kauheaa tuhlausta. Neitsyys on yksi maailman seitsemästä ihmeestä. Älkää kuluttako itsejänne. Naiset ja miehet, jotka ovat rypeneet kymmenissä seksisuhteissa rakastamatta ollenkaan, ovat kuvottavia ja arvottomia. Mutta he voivat lunastaa arvokkuuttaan takaisin muuttamalla tapansa.
Pitäkää arvokkuutenne! Itse olen antanut rukkaset kymmenille. En ilkeyttäni, vaan siksi, koska Sitä Oikeaa tulee odottaa ja kaikki tulee säästää Hänelle..! Tämä on paremman ihmisyyden yksi osa.
Seurustelukäyttäytymisestä
11
1147
Vastaukset
- nietzsche_kakkonen
Ja sitten jään odottelemaan "et varmaan oo saanu pesää ikinä ku puhut tollee, lölz" -viestejä.
Tällaiset huonosti argumentoidut ja lapselliset viestit ovat hupaisia.
Ihminen, joka ylipäänsä pitää seksuaalisia saavutuksia ylpeilyn asiana, ei ole edes ihmisen tasolla henkisesti. Koiran tasolla ehkä.- sfasffas
olen 21-vuotias mies ja neitsyt. tarkemmin ottaen en ole ikinä edes seurustellut tai suudellut ketään tyttöä.
Kukapa nyt kaltaiselleni epävarmalle nörtille antaisi..
Olen siis vitun arvokas, koska en ole häpäissyt ruumistani harrastamalla seksiä? Mielenkiintoista, mutta en oikein osaa sisäistää tuota ajatusta... - 19,jätkä+neitsyt
sfasffas kirjoitti:
olen 21-vuotias mies ja neitsyt. tarkemmin ottaen en ole ikinä edes seurustellut tai suudellut ketään tyttöä.
Olen siis vitun arvokas, koska en ole häpäissyt ruumistani harrastamalla seksiä? Mielenkiintoista, mutta en oikein osaa sisäistää tuota ajatusta...Eihän pelkän seksin perässä juokseminen ole tarpeen.
Kiire ei ole.
Oikea tyttö osuu kyllä kohdalle. - asfasfasf
19,jätkä+neitsyt kirjoitti:
Eihän pelkän seksin perässä juokseminen ole tarpeen.
Kiire ei ole.
Oikea tyttö osuu kyllä kohdalle.harmi vaan että muut kuin sinä, ei osaa arvostaa neitsyyttä, vaan sitä pidetään lähinnä säälittävänä..
- jokudude_0000
sfasffas kirjoitti:
Olen siis vitun arvokas, koska en ole häpäissyt ruumistani harrastamalla seksiä? Mielenkiintoista, mutta en oikein osaa sisäistää tuota ajatusta...olit nörtti tai et, on arvokasta ettet ole ryvettänyt itseäsi seksisuhteissa jotka olisivat sitten loppuneet lyhyeen. muista! älä koskaan seurustele vain seurustelun itsensä takia.
vaikka joku hölmö voisi sanoa että "naiset arvostavat kokemusta", ei kukaan nainen halua, että mies on nusustellut ketä sattuu.
ei tuossa iässä ole vielä edes harvinaista ettei ole seurustellut, oma ensimmäinen suhteeni tuli joskus kaksvitosena. vitun myöhältä se tuntui ja vaikken ollut nörtti enkä rumakaan, oli angsti tuossa ikävuosina 16-25 aika kova. toisilla on vaan kova onni. ei siitä itseä tarvitse syyttää jossei heru samaan aikaan kuin muille. se on kuitenkin jokaiselle aikamoista arpapeliä että rakastuu naiseen joka rakastuu sinuun myös.
- piipaapuupoo
Jahas, nyt tulisi yksi toisenlainen mielipide. Itse en koskaan haluaisi sanoa toista ihmistä arvottomaksi vain seksisuhteiden mukaan. Tai sitten kuvottavaksi. Tämä on mielestäni lapsellista puhetta. Mitäs mieltä te muut olette?
Nämä ihmiset eivät ole tappaneet/kiusanneet tai muuta sellaista. Itse mietin ihmisen tekoja yleensä miettien mikä on johtanut heidät siihen. Mielestäni jos joku on esimerkiksi seksiriippuvainen hän tarvitsisi ennemminkin apua, kuin tuollaista kuvottavaksi ja arvottomaksi haukkumista,(joka mielestäni kuulostaa todella julmalta ja yksinkertaiselta). Itse en kannata tällaista elämää jossa ollaan mahdollisimman monen kanssa, jo tartuntariskinkin takia, mutta oikeastaan meidän jokaisen keho kuuluu meille itsellemme, eikä kuulu muille mitä sillä teemme, jos sillä ei aiheuteta muille pahaa.
Nyt kun yli-ihmisiä on paikalla, kerron teille yhteiskunnan rotille asiaa seurustelusta ja ylpeydestä.
pussailla ja nussailla ihan vain tekemisen halusta. Itseään tulee säästää sille oikealle. Miksi? Koska muuten kuluttaa itseään ja häpäisee vartaloaan jakamalla sitä turhille ihmisille.
Naiset ja miehet, jotka ovat rypeneet kymmenissä seksisuhteissa rakastamatta ollenkaan, ovat kuvottavia ja arvottomia. Mutta he voivat lunastaa arvokkuuttaan takaisin muuttamalla tapansa.
Pitäkää arvokkuutenne! Tämä on paremman ihmisyyden yksi osa.
P.s. Ja onko paremmuus ihmisillä toisen ihmisen haukkumista ja arvottomana pitämistä? Toivon että muidenkaan mielestä ei.- lllkk
Samaa mieltä minäkin, jokaisen keho on jokaisen oma eikä kuulu muille mitä sillä tekee. En ymmärrä miksi monet seksisuhteet tekisivät ihmisestä arvottoman. Eivät todellakaan. Jokainen ihminen on yhtä arvokas.
- oipioöiöo
lllkk kirjoitti:
Samaa mieltä minäkin, jokaisen keho on jokaisen oma eikä kuulu muille mitä sillä tekee. En ymmärrä miksi monet seksisuhteet tekisivät ihmisestä arvottoman. Eivät todellakaan. Jokainen ihminen on yhtä arvokas.
Jokaisen keho on jokaisen oma, joten kenenkään ei tarvitse "olla silleen" jonkun sängystä sänkyyn ravanneen kanssa jos ei halua. Muistakaamme toki tämäkin näkökulma. Kritisoijillakin on oikeudet päättää omasta kehostaan. ;)
PS. teinit hei, tätä "oma keho, oma asia" -juttua ei sit tarvi soveltaa joka hiton asiaan, koska ei se niin oo. Monet jutut mitä teet itelles, vaikuttaa myös muihin. Ei se silloin voi olla "oma asia." Mutta tässä asiassa se pätee ihan ok! - poiipoopuupooo
oipioöiöo kirjoitti:
Jokaisen keho on jokaisen oma, joten kenenkään ei tarvitse "olla silleen" jonkun sängystä sänkyyn ravanneen kanssa jos ei halua. Muistakaamme toki tämäkin näkökulma. Kritisoijillakin on oikeudet päättää omasta kehostaan. ;)
PS. teinit hei, tätä "oma keho, oma asia" -juttua ei sit tarvi soveltaa joka hiton asiaan, koska ei se niin oo. Monet jutut mitä teet itelles, vaikuttaa myös muihin. Ei se silloin voi olla "oma asia." Mutta tässä asiassa se pätee ihan ok!Heips oipioöiöo!
Ei tietenkään kenenkään tarvitse "olla silleen" kenenkään kanssa jonka kanssa se ei tunnu oikealta ja halua. Sellaiseen painostaminenkin on väärin ja ahdistelua.
"Monet jutut mitä teet itelles, vaikuttaa myös muihin. Ei se silloin voi olla "oma asia." Mutta tässä asiassa se pätee ihan ok! "
Aivan. Tarkoitinkin (kirjoitin) näin, ks.lauseen loppu:
jokaisen keho kuuluu meille itsellemme, eikä kuulu muille mitä sillä teemme, jos sillä ei aiheuteta muille pahaa.
Ja tähän loppuun voisin sanoa vielä ettei mielellään itsellekään=)
Voi olla että aina sitä ei kyllä oikein hahmota tai ymmärrä/tiedä (jos on esim sekaisin elämäntilanteen takia) mikä voi olla oikein itselle tai muille, mutta kuitenkin näin. Moips! - poiipoopuupooo
poiipoopuupooo kirjoitti:
Heips oipioöiöo!
Ei tietenkään kenenkään tarvitse "olla silleen" kenenkään kanssa jonka kanssa se ei tunnu oikealta ja halua. Sellaiseen painostaminenkin on väärin ja ahdistelua.
"Monet jutut mitä teet itelles, vaikuttaa myös muihin. Ei se silloin voi olla "oma asia." Mutta tässä asiassa se pätee ihan ok! "
Aivan. Tarkoitinkin (kirjoitin) näin, ks.lauseen loppu:
jokaisen keho kuuluu meille itsellemme, eikä kuulu muille mitä sillä teemme, jos sillä ei aiheuteta muille pahaa.
Ja tähän loppuun voisin sanoa vielä ettei mielellään itsellekään=)
Voi olla että aina sitä ei kyllä oikein hahmota tai ymmärrä/tiedä (jos on esim sekaisin elämäntilanteen takia) mikä voi olla oikein itselle tai muille, mutta kuitenkin näin. Moips!Ja vielä selkeennytän tuota
Voi olla että aina sitä ei kyllä oikein hahmota tai ymmärrä/tiedä (jos on esim sekaisin elämäntilanteen takia) mikä voi olla oikein
itselle tai muille, mutta kuitenkin näin.
Että itselleni tulee esim sellainen esimerkki mieleen että jos ei ole ollut isähahmoa ja alkaa seurustelemaan jonkun pedofiilin kanssa....esim. Tämmöistä. Kamalaa..
Kiitos ja heihei!
- Tyttö18vNeitsytLOL
Olen samoilla linjoilla, mutta en ole sitä mieltä että mitä enemmän menneitä suhteita, sitä "likaisempi" on. Pääasia on, että tekee niin kuin /itse/ haluaa, oli se sitten huoraamista taikka sen oikean odottamista, eikä massan mukana meneminen. Vihaksi pistää joidenkin luulot siitä, että neitsyet ovat luusereita. Entäpä jos minulla on parempaakin tekemistä kuin pistää itseäni esille baareissa?
Tosiaan, minäkin taidan olla aivan helvetin arvokas kun en ole edes suudellut ketään (taitaa olla kylläkin pärstän syytä), en kuitenkaan ajattele että olen parempi kuin muut. Satiaisia kuhisevat pakko-päästä-sänkyyn-joka-vkl-ihmiset ovat lähinnä huvittavia, kun ovat mukamas niin hot stuff että. Jos ja kun (toivottavasti) tapaan jonkun mukavan miehen, en odota ensipeuhaamista avioliittoon asti, ellei toinen välttämättä niin halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293