Olen saanut rangaistuksen rattijuopumuksesta 12 vuotta sitten. Onkohan tämä ikuinen este päästä rauhanturvaajaksi? Tietääkö joku, onko joku teistä päässyt tuollaisen rikoksen jälkeen rauhanturvaajaksi? Vanhentuuko tuo rikos joskus? Jos vanhenee, niin missä ajassa? Harmittaa vanha nuoruuden töppäily..
Vanheneeko rikos
2
788
Vastaukset
- saman mokan tehnyt
Ymmärtääkseni tekosi vanhenee noin kymmenessä vuodessa.Mutta yritä hakea ja sittenhän näet, onko tapaus vielä jossakin "muistissa".Tai kysy poliisilta näkyykö enää missään rekisterissä.
- taso on surkee
Jos vain yksi töppi, niin 5 vuotta menee kun vanhenee. Mutta rikoksen laadulla merkitystä, eli esimerkiksi törkeä pahoinpitely luulisi olevan este. Tosin nykyään ei taida rattikaan olla este, siis vaikka sitä viittä vuotta ei ole kulunut, koska esimerkiksi naisista jokainen hakenut viime vuodelta jouduttiin ottamaan jotta saatiin naiskiintiö täytettyä.
Ja eiköhän jokainen ole ikoksen joskus tehnyt, mutta eri asia se onko jäänyt kiinni. Yksi töppi sinne tai tänne, mutta pahoinpitelyt sun muut törkeydet saisivat olla aina karsivia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest836412Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4444481Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633654Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1162305Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352285Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221026En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69980Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta44885- 90820
- 59715