seurustella vastakkaisen sukupuolen kanssa lainkaan?
Ovatko vaan perheelliset, avioliitossa ja avoliitossa olevat kunniallisia ihmisiä?
Käsittääkseni ennen avioitumista jokainen on tiettävvästi seurustellut ennen sitä vai ovatko menneet vihille heti ensimmäisen kahvikupposen jälkeen?
Tämä kyssäri on tehty kaikkien sinkkujen ja eronneitten puolesta kun se tuntuu olevan niin arka aihe perheellisille immeisille?
Saavatko
11
460
Vastaukset
- Pirre*
tietenkään ei saa seurustella - sinä syntinen, vihille vaan heti ensisilmäyksen jälkeen - niin se on.
Ja olen ihan tosissani..
:)- Meriläinen
oletkin hupaisalla päällä tänään, hyvä Pirre*
:)) - ole menossa
vihille kenenkään kanssa, mistä moinen päähänpiinttymä?
Havittelen karkauspäivänä sitä retonkia kun rikoo on riskillä ruma mutta riskinsä on kosinnallakin.
Kamalaa jos joku vastaiskin myöntävästi - apua! - Pirre*
Meriläinen kirjoitti:
oletkin hupaisalla päällä tänään, hyvä Pirre*
:))ihan tyhmiä kysellään..vielä tänä päivänä, v.2009!
Yritin sarkasmia, olinkohan vain nenäkäs :/
- O - Orvokki
Onko jossain päin Suomea joillain ihmisillä ongelmia tämän asian kanssa? Arvostelevatko naapurit sinun seurusteluasi?
- minun
olematonta seurustelua - siis en seurustele lainkaan, olen erakko.
- Kalle Kotton
olet päähäsi saanut, etteivät sinkut saa seurustella. Kun minusta tuntuu, että perheelliset enemmänkin, (hyvin voimakkaaasti), yrittävät olla puhemiehinä siihen onneen ja autuuteen, vaikka itse tappelevat keskenään jatkuvasti. Joskus joutunu lyömään nyrkkiä pöytään, että onkai tässä nyt mullakin jotain sanomista, siis tässä elonkumppaninhaku asiassa.
Pienellä paikkakunnalla juttuja herkästi liikkuu, mutta eikai se seurustelua haittaa. Enemmänkin ne on kiusallisia silloin, jos ilman sen kummempaa tarkoitusta pidetään yhteyttä. - siis vain sinulle , manolii...
Tää on 50 ikäisten sivusto, joten ei tietoakaan paljonko käyttäjistä on sinkku, vai vapaa!
En päätä silitteleisihetkeen, ei kun bravuuri on se etten mä edes näe ko. henkilöä.
Tuskin sun kannattaa tulla tänne avauksia tekeen, voi jäädä turhautumisen piikkiin! Me ollaan seurusteltu kuusi vuotta, kuuden asunnon loukussa, ja nyt vakiinnuttu yhteen toistaiseksi ainakin, hih hih. Ja nyt ollaan enää vain neljän asunnon loukussa.
Pitkä seurusteluaika johtuu osaksi olosuhteiden pakosta, siis miehen komennustöiden vuoksi ja ehkä sitä myös tässä iässä haluaa tehdä kaiken harkitusti. Me haluttiin ainakin katsoa vähän tarkemmin mitä olemme saamassa, hih hih.
Harvan meikäläisen ikäisen olen kuullut lyövän hynttyyt eka kahvikupposen jälkeen yhteen. Jokainen kuitenkin taplaa tyylillään. Tsemppiä seurustelijoille.- omantien kulkija*
Olen aina elellyt yksikseni, eikä mitään vaikkeuksia ole ollut muiden puheista. Ei ainakaan kukaan ole minulle itselle tullut sanomaan. Leikkimielisiä "akanotto juttuja" ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. En oikein osaa kuvitella mikä seurustelun voisi estää, jos siihen jollakin on halua. Kunhan varatut pitävät näppinsä erossa sinkuista, ja päin vastoin.
- ei vaaraa
kenellekkään sillä en aio poistua kämpästäni muuten kuin kauppaan ja lenkille ja vanhaa äitiäni tapaamaan.
Minun elämäni on ohi, niin se vaan on.
Hautapaikka on jo varattuna.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298