kisumirrin kuoleman. Oikein joukolla lähdettiin kostoretkelle:
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/salametsästäjät-ampuivat-pantailveksen/359996
Mammanpojat kostivat
25
1427
Vastaukset
- MMM
Miksi vastustatte metsästystä???
- Lapin heppu
Tässä taas nähdään mitä primitiivisten kansojen harjoittamat alakulttuurit saavat aikaiseksi.
Hieman perustelen mielipidettäni metsästyksen vastustamiseksi.
Minä syön lihaa ja aion syödä jatkossakin. Näitä sikoja ja lehmiä maailmassa riittää, niille ei ole uhkia olemassa.
Suomen alkuperäisluonnossa olevien eläinten tila on aivan riittävän ahdas nykyään ihmisten aikaansaamien elinympäristöjen kavennusten takia. Hirvi poislukien joka on hyötynyt tästä.
Tähän ahdinkoon ei tarvita enään yhtään enempää ylimääräisiä uhkatekijöitä.
Metsästäjillä tapahtuu jako metsiemme eläimistä kolmeen eri kategoriaan.
Metsästettävät riistaeläimet, jotka ovat ns "hyviä".
Metsästettäviä riistaeläimiä saalistavat eläimet jotka ovat ns "pahoja".
Loput ovat "merkityksettömiä" koska nämä eivät kuulu kumpaankaan em kategoriaan.
Tästä jaosta huomataan kuinka metsästäjät kynsin ja hampain pitävät kiinni näistä metsästettävistä eläimistä. Koska jos sen tekee joku alkuperäisluonnon eläin niin se on metsästäjän pussista pois.
Tällä varjolla metsästäjillä on myös muodostunut ylivertainen kyky arvioida muiden eläinten kantoja jotka muodostavat uhan heidän metsästettäville lajeille. Tätä ylivertaista kykyä he myös käyttävät "säädellessään kantoja" sopiviksi omiin tarkoitusperiinsä nähden. - mahda..
Lapin heppu kirjoitti:
Tässä taas nähdään mitä primitiivisten kansojen harjoittamat alakulttuurit saavat aikaiseksi.
Minä syön lihaa ja aion syödä jatkossakin. Näitä sikoja ja lehmiä maailmassa riittää, niille ei ole uhkia olemassa.
Suomen alkuperäisluonnossa olevien eläinten tila on aivan riittävän ahdas nykyään ihmisten aikaansaamien elinympäristöjen kavennusten takia. Hirvi poislukien joka on hyötynyt tästä.
Loput ovat "merkityksettömiä" koska nämä eivät kuulu kumpaankaan em kategoriaan.
Tästä jaosta huomataan kuinka metsästäjät kynsin ja hampain pitävät kiinni näistä metsästettävistä eläimistä. Koska jos sen tekee joku alkuperäisluonnon eläin niin se on metsästäjän pussista pois.
Tällä varjolla metsästäjillä on myös muodostunut ylivertainen kyky arvioida muiden eläinten kantoja jotka muodostavat uhan heidän metsästettäville lajeille. Tätä ylivertaista kykyä he myös käyttävät "säädellessään kantoja" sopiviksi omiin tarkoitusperiinsä nähden.kuitenkaan metsästykselle mitään,vaikka kuinka raapustelisit ja keksisit omiasi.
Tyydy vain kohtaloosi,muka lapin heppu! - Lapin heppu
mahda.. kirjoitti:
kuitenkaan metsästykselle mitään,vaikka kuinka raapustelisit ja keksisit omiasi.
Tyydy vain kohtaloosi,muka lapin heppu!Eli ilmeisesti olet samaa mieltä metsästyksen argumenteista.
- justiisajoo..
Lapin heppu kirjoitti:
Tällä varjolla metsästäjillä on myös muodostunut ylivertainen kyky arvioida muiden eläinten kantoja jotka muodostavat uhan heidän metsästettäville lajeille. Tätä ylivertaista kykyä he myös käyttävät "säädellessään kantoja" sopiviksi omiin tarkoitusperiinsä nähden.Tiivistit asian hyvin.
Metsästäjien mielestä on myös turhia lajeja, joista ei ole (heille) mitään hyötyä, joten ko. lajit pitäisi poistaa kokonaan luonnosta.
Heillä ei ole mitään käsitystä ravintoketjusta. - Lapin Jätkä
Lapin heppu kirjoitti:
Tällä varjolla metsästäjillä on myös muodostunut ylivertainen kyky arvioida muiden eläinten kantoja jotka muodostavat uhan heidän metsästettäville lajeille. Tätä ylivertaista kykyä he myös käyttävät "säädellessään kantoja" sopiviksi omiin tarkoitusperiinsä nähden.Miten minusta tuntuu että tuollaiset suunpieksijät ovat niitä joihin riittää pelkkä karjaisu?
Mä ihan vakavasti luulen että sä olet sitä porukkaa josta ei ole minkään tekijäksi.
Muista että tämä on miesten maailma, sinä et siihen kuulu.
Joten pidä sinä pienempää suuta kun minulle puhut. Muista että sinä et elä miesten maailmassa. Akka.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=4500000000000313&posting=22000000041619374 - Lapin heppu
Lapin Jätkä kirjoitti:
Miten minusta tuntuu että tuollaiset suunpieksijät ovat niitä joihin riittää pelkkä karjaisu?
Mä ihan vakavasti luulen että sä olet sitä porukkaa josta ei ole minkään tekijäksi.
Joten pidä sinä pienempää suuta kun minulle puhut. Muista että sinä et elä miesten maailmassa. Akka.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=4500000000000313&posting=22000000041619374No voi voi, kun et nyt siitä pääse yli kun mielesi on pahoitettu. Yritä nyt jo pikku hiljaa ajatella huomista.
- Kuulostaa,
Lapin Jätkä kirjoitti:
Miten minusta tuntuu että tuollaiset suunpieksijät ovat niitä joihin riittää pelkkä karjaisu?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=4500000000000313&posting=22000000041619374Ihan ilkikurisen akan kiljumiselta.
Muista, että "miestenmaailma" on vain 50 prosenttinen! - Lapin Jätkä
Lapin heppu kirjoitti:
No voi voi, kun et nyt siitä pääse yli kun mielesi on pahoitettu. Yritä nyt jo pikku hiljaa ajatella huomista.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000 000000011&conference=4500000000000313&posting=220000000 41619374
Mitäpä minä tuosta mieltäni pahoittelemaan - sehän on sinulle sinun omaa tekstiäsi!
Onko tulpanjohto liian pitkä vaiko ihan katkennut? - MMM
Lapin heppu kirjoitti:
Tällä varjolla metsästäjillä on myös muodostunut ylivertainen kyky arvioida muiden eläinten kantoja jotka muodostavat uhan heidän metsästettäville lajeille. Tätä ylivertaista kykyä he myös käyttävät "säädellessään kantoja" sopiviksi omiin tarkoitusperiinsä nähden.Se vaan on niin, että kun syöt kasvatettua lihaa, "jota riittää", niin kulutat luonnonvaroja moninkertaiseti enemmän, kuin ottamalla ilmaisen ruuan luonnosta. Siihen kuuluu marjat, sienet, kalat, riista. Viimeksimainittuihin kuuluu metsäkanalinnut, vesilinnut, jänikset, hirvieläimet.
Monesti "luonnonsuojelijoilta" totuus unohtuu ja tuijotetaan vaan oman nokan päähn, eikä sen edemmäs.
Muuten: Riistanhoitoyhdistys laskee aktiivisesti mm. ns. kolmiolaskennalla kantatiheyksiä ( mitä ei luonnonsuojelijat tee), ja rauhoittaa tarvittaessa tietyn lajin tietyiltä alueilta.
Niin, että eläpä puhu, mistä et tiedä.
Ajattele edes ensin nokkaa pidemmälle... - ihmisallergia
Lapin Jätkä kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000 000000011&conference=4500000000000313&posting=220000000 41619374
Mitäpä minä tuosta mieltäni pahoittelemaan - sehän on sinulle sinun omaa tekstiäsi!
Onko tulpanjohto liian pitkä vaiko ihan katkennut?Jos minulla olisi valta niin käskisin mökkiläisten painua helvettiin rannoilta pilaamasta maisemaa jos vaakakupissa toisella puolen olisi joku mökkiläinen jota naurulokit häiritsee!>>>Lapin heppuli toteaa!!!
- justiisajoo..
MMM kirjoitti:
Se vaan on niin, että kun syöt kasvatettua lihaa, "jota riittää", niin kulutat luonnonvaroja moninkertaiseti enemmän, kuin ottamalla ilmaisen ruuan luonnosta. Siihen kuuluu marjat, sienet, kalat, riista. Viimeksimainittuihin kuuluu metsäkanalinnut, vesilinnut, jänikset, hirvieläimet.
Monesti "luonnonsuojelijoilta" totuus unohtuu ja tuijotetaan vaan oman nokan päähn, eikä sen edemmäs.
Muuten: Riistanhoitoyhdistys laskee aktiivisesti mm. ns. kolmiolaskennalla kantatiheyksiä ( mitä ei luonnonsuojelijat tee), ja rauhoittaa tarvittaessa tietyn lajin tietyiltä alueilta.
Niin, että eläpä puhu, mistä et tiedä.
Ajattele edes ensin nokkaa pidemmälle...pojat laskevat ja rauhoittavat joskus tietyn lajin.Luonnonsuojelijat rauhoittavat kaikki lajit, mitä metsästäjät eivät tee.
Ja nämä paikalliset rauhoitukset on kyllä nähty, ei niitä noudateta.
Riittää kun kisu katoaa, niin liikekannallepano alkaa hysteerikkojen joukossa.
- lklkjglsdkjldk
kiusantekoa, ilves ilmeisesti uhkaa maaseudun tulevaisuutta:
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/ilveshäkki-varastettu-kiuruvedellä/359998 - naureskelija
Kerrankin paskalakitkin saivat jotain aikaiseksi ja nappasivat roskajoukon. Ja eiköhän se kissakin tapettu ihan omatoimisesti tekosyyn saamiseksi. Näitähän riittää..
- pahempi,
se,vai tämä?
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2009/02/798273- dhgkdsjfhgk
sitten kehnompaa kommenttia keksinyt....Miten tuo liittyy metsästykseen??
- hiirienystävä
fgsfse
- pumpum...
hampparilta otettiin aseet pois ja ilmeisesti menettävät lupansa.
Pikkuhiljaa alkaa asiat etenemään oikeaan suuntaan...- onnnnnn
parempi ku ottasivat noilta humalaisilta ajokortit pois, ja ajokieltoa 10v niin ei tulisi niitä viattomia uhreja.
pienistä asioista te pellet jaksatte vinkua. - Mötästäjä
onnnnnn kirjoitti:
parempi ku ottasivat noilta humalaisilta ajokortit pois, ja ajokieltoa 10v niin ei tulisi niitä viattomia uhreja.
pienistä asioista te pellet jaksatte vinkua.Meinaatko ettei metsästäjien tarvitse välittää suomen laeista? On se hieno homma kun poijaat menettää pyssynsä, eihäm noista lahoaivoista tiedä mitä ne ampuu seuraavaksi.
- kuule niin,
Mötästäjä kirjoitti:
Meinaatko ettei metsästäjien tarvitse välittää suomen laeista? On se hieno homma kun poijaat menettää pyssynsä, eihäm noista lahoaivoista tiedä mitä ne ampuu seuraavaksi.
että ajele sinä vaan kännissä,me kyllä pidämme huolen tuosta metsästyksestä...hehheh...
- ymmärrä...
kuule niin, kirjoitti:
että ajele sinä vaan kännissä,me kyllä pidämme huolen tuosta metsästyksestä...hehheh...
yritätkö sekavasti selittää, että nämä metsästäjät olivat vielä humalaisiakin ?
Vai miten se autoilu nyt liittyy mitenkään tähän asiaan ?
(paitsi että tuskin ne kaljamahat autosta edes poistuivat, vaan ajelivat mahdollisimman lähelle autoillansa)
- ilvesraukkaa!
Tässäkin hyvä esimerkki metsästäjän raakuudesta ja vielä luvallinen ase!!
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2009/02/799511 - kostivat....
Kerrassaan järkyttävää. Luontoa muka säästävät, autoa vihaavat viherpiiperot aiheuttavat likennöimisellään viattomien ilvesperheiden kuolemia. Lue itte;
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1644395 - metsien mies
Sie kettutyttö vain sen oman mirrin silittelyä, ja varo pimeää metsää siellä asuu mörrimöykky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265035L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694472TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242341Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411920Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241826Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468