Kato missä te sinksas kyhnyn meitsi hittas aina sinksarin heti. Ahoora misma reitvay kato piti päästä väijymää haboja ja knubbia kato snadisti vai mitä kato. Joku repeili lärviä, kliffa tsiigaa ko kundi putoo korkeelta jos oli krode kato. Jumalauta ne oli aikoja ja meitsi on kato edellen kingi, tuo kato keili kumarteleen. Ootsä kuullu tän runon
PAREMP ORJA ELÄMÄÄ
ON KUOLOP HIRSIPUUSA
Toi on kato sairaan kliffa runo. Mä osaan sen ulkoo. Opettele säki.
Uutisia karibialta kato
6
557
Vastaukset
- karibian
uutiset on ?
- Repesko.
tyynenskonen puolela blosaa ja meinaan kato kayda vaijymassa karibian puolela oon kato mantereen puolela nyt ja on aika kuuma kato enka viela saarilla kato se riippuu kelista jos sa tsennaat mita ma bamlaan.
- Utelias unelias
Ootko seilipaatilla liikenteessä.Siis lomamatkalla.
- tietsika
sulla kun välil on ään pisteet ja välil ei. Karibian koneis ei ole ääkkösiä.
- Repesko
KAto mun pitäÄ teittiä varte erikseen laittaa äÄpilkut. Ootte te tahvoja. Väijy mä voin laittaa mihin vaan äÄpilku.ëä ïÜüÿ TäÄ on kuiteski karibilainen kone. Tulee jumalauta espñjalaiset ja çee ja mitä vielä. KAto kundi karibialta pesee.
- Karibialla ja seiskalla
Repesko kirjoitti:
KAto mun pitäÄ teittiä varte erikseen laittaa äÄpilkut. Ootte te tahvoja. Väijy mä voin laittaa mihin vaan äÄpilku.ëä ïÜüÿ TäÄ on kuiteski karibilainen kone. Tulee jumalauta espñjalaiset ja çee ja mitä vielä. KAto kundi karibialta pesee.
seiska on kato annostelija ja tarjouksessa taloyspörssissä jos kässäät pahvi.
Viikon lääkeannostelijat tarjouksessa talouspörssissä, hae heti itelles oma ettet jää ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2955505- 715069
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088