Sonera on kallis ja huono operaattori

Mp huoltomies Jukka

Sonera se vaan nostaa netti maksuja koko ajan äsken tuli laskuja se oli 45,78 € mistä perkeleestä ne nämä hinnat keksii?????????????????????????????????
Sitte kun sinne soitaa, niin rupeaa joku teini muija tai teini poitsu höpötään omia satujaan , kerranki yli 25 min . Enenku sain ite suuvuoron.
Tässä soneralle viesti ; opetelkaa kuuntelemaan asiakkaita , ja olkaa ite hiljaa sillon kun asiakas puhuu!!!!!! Ei pitäs olla vaikeaa, ite olen ollu jo monta vuotta Moottori pyöräliikeessä myyjänä töissä eikä minulle ole vielä kertaakaan kukaan asiakas sanonut että kuuntele mitä sulle puhun!!!!!!!!!

Tämä soneran matkapuhelin operaattori puoli on samati ihan päin helvettiä pitää jatkuvasti soitella soneralle kun laskut on laskettu väärin, sitte siitäkin saa maksaa sinne joka minuutista,,,,,,,,,ai kun otaa päähän niin pirusti, tää Sonera.

24

4036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      Sonera vissiin lukee tätä palstaa, ei auta tänne valittaa.

      • mp huoltomies Jukka

        Hei katos tarkemmin Sonera lukee tätä palstaa.


      • Nisse

        Eiköhän ne asiakaspalvelijat lue tätä palstaa kun vastaileekin joihinkin viesteihin, ja tuolla yläpuolellahan se selvästi mainitaanki! Valittaahan täällä muutkin ja ihan vaan varottaakseen mokomasta paskasta, luki sonera tätä tai ei!


      • Nisse kirjoitti:

        Eiköhän ne asiakaspalvelijat lue tätä palstaa kun vastaileekin joihinkin viesteihin, ja tuolla yläpuolellahan se selvästi mainitaanki! Valittaahan täällä muutkin ja ihan vaan varottaakseen mokomasta paskasta, luki sonera tätä tai ei!

        on stetsonit lentänyt Vantaanjokeen aikaa sitten kun vastaukset ovat yleensä että: "Soittakaa Zoneran vikapalveluun".


      • sää oikeesti
        Olavi63 kirjoitti:

        on stetsonit lentänyt Vantaanjokeen aikaa sitten kun vastaukset ovat yleensä että: "Soittakaa Zoneran vikapalveluun".

        että niillä on jotkut kristallipallot joilla ne täällä jonku anonyymin nillittäjän käsittämättömiä "verkko-ongelmia" pystyis setvimään etänä??

        Voi pyhä yksinkertaisuus teidän kanssa!


      • nissesetä
        sää oikeesti kirjoitti:

        että niillä on jotkut kristallipallot joilla ne täällä jonku anonyymin nillittäjän käsittämättömiä "verkko-ongelmia" pystyis setvimään etänä??

        Voi pyhä yksinkertaisuus teidän kanssa!

        Onko täälä joku puhunu kristallipalloista? Jos nuin häirittee ku soneraa moititaan niin häivy hevon kuuseen täältä palstalta! Vai oletko kenties soneran leivissä itse? Voi vpoi ja vielä kerran voi!


      • Pöölöpäälä
        nissesetä kirjoitti:

        Onko täälä joku puhunu kristallipalloista? Jos nuin häirittee ku soneraa moititaan niin häivy hevon kuuseen täältä palstalta! Vai oletko kenties soneran leivissä itse? Voi vpoi ja vielä kerran voi!

        Täälä jotku ottaa hirveen henkilökohtasesti näköjään jos sonerasta ei oo mitää hyvää sanottavaa. Huvittavaa..


      • Sonera-asiantuntija
        Olavi63 kirjoitti:

        on stetsonit lentänyt Vantaanjokeen aikaa sitten kun vastaukset ovat yleensä että: "Soittakaa Zoneran vikapalveluun".

        Jos asian selvittäminen vaatii linjan tutkimista reaaliajassa etähallintatyökaluilla, kehotamme silloin ottamaan yhteyttä puhelimitse Sonera Vikapalvelun palvelunumeroon.

        Tällaisia tapauksia ovat esimerkiksi sellaiset, joissa kirjoittaja on testannut omat laitteensa ja varmistanut, ettei niistä vikaa löydy. Silloin yhteysongelmasta kannattaa tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalvelun kautta.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta


      • asiakas aina maksaja?
        Sonera-asiantuntija kirjoitti:

        Jos asian selvittäminen vaatii linjan tutkimista reaaliajassa etähallintatyökaluilla, kehotamme silloin ottamaan yhteyttä puhelimitse Sonera Vikapalvelun palvelunumeroon.

        Tällaisia tapauksia ovat esimerkiksi sellaiset, joissa kirjoittaja on testannut omat laitteensa ja varmistanut, ettei niistä vikaa löydy. Silloin yhteysongelmasta kannattaa tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalvelun kautta.

        T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta

        Lauri SONERASTA kerroppa nyt ihan rehellisesti tällä palstalla onko tosiaan aivan Ok.kun asiakas
        (siis kk/maksua jo teille maksava asiakas)on testannut laitteensa muualla(e ehkä palanut paljonkin)ja sinä ja muu Sonera kerrotte tämän jälkeen että yhteysongelmasta kannattaa tehdä vikailmoitus Sonera vikapalveluun,eli maksulliseen puhelimeen (pvm/mpm).Lauri ja Sonera kertokaahan toki meneekö mielestänne tässäkin tapauksessa puhelinkustannukset oikeaan osoitteeseen????? Sonera(Lauri)vastatkaahan toki
        onko teidän mielestä oikein että kaikissa tapauksissa asiakkaan tulee vastata puhelinkustannuksistakin??????


      • sää oikeesti
        nissesetä kirjoitti:

        Onko täälä joku puhunu kristallipalloista? Jos nuin häirittee ku soneraa moititaan niin häivy hevon kuuseen täältä palstalta! Vai oletko kenties soneran leivissä itse? Voi vpoi ja vielä kerran voi!

        mitä oikein höpötät:D Onhan se varmaan terapiaa kun saa purkautua täällä mutta onkohan osoite aivan oikea kuitenkaan jos alat rähjätä kaikille jotka eivät myötäile ajatusmalliasi.

        Jos sulla on liittymässäsi vikaa, voit varmaan julkaista täällä sitten sitä koskevat identifiointitiedot, esim. henkilötunnuksesi tai lähiosoitteesi jotta Lauri ja kumppanit voivat linjan tarkitaa.

        Ai et vai? Et taida olla edes Sonera asiakas? Oletko jopa Saunalahden/Elisan/DNAn leivissä.


      • Empä turhia soittele!
        asiakas aina maksaja? kirjoitti:

        Lauri SONERASTA kerroppa nyt ihan rehellisesti tällä palstalla onko tosiaan aivan Ok.kun asiakas
        (siis kk/maksua jo teille maksava asiakas)on testannut laitteensa muualla(e ehkä palanut paljonkin)ja sinä ja muu Sonera kerrotte tämän jälkeen että yhteysongelmasta kannattaa tehdä vikailmoitus Sonera vikapalveluun,eli maksulliseen puhelimeen (pvm/mpm).Lauri ja Sonera kertokaahan toki meneekö mielestänne tässäkin tapauksessa puhelinkustannukset oikeaan osoitteeseen????? Sonera(Lauri)vastatkaahan toki
        onko teidän mielestä oikein että kaikissa tapauksissa asiakkaan tulee vastata puhelinkustannuksistakin??????

        Eipä tulisi mielenkään ottaa OPERATTORIIN mitään yhteyttä ellei mm.laajakaistayhteys ole poikki.
        Vikahan on aina 99% varmuudella juuri operattori vika,silloin kun mm.minulla on kaksi modeemia joita olen ongelman sattuessa testaillut ja kumpikaan ei toimi niin väitän että olen oman osani testannut.Ohjeet on kuitenkin aina samat eli pitää käydä modeemi testauttamassa jossakin(mm.naapuria ehdotellaan)toki modeemia ensin juoksutin pitkin kylää mutta tietenkin pian huomasin että kun Soneran ohjeita kuuntelee oli hommattava ns.vara modeemi jottei ns.turhia soittoja k.o.yritykseen tulisi.(eikä ihan hirveesti tulisi sitä naapurivelkaa).Sonera näyttää pitävän mm.modeemin testauttamisen aivan
        luonnollisena ja ilmaisena mm.naapurissa mitä se missään ei kuitenkaan nykyäivänä ole.(harva odottaa rahallista korvausta mutta eiköhän se "kossu" vähintään pidä naapurillekin viedä jos modemiaan käy siellä testaamassa.Minulle 6 vuoden asiakassuhteen aikana kyseinen "HÄSSÄKKÄ"
        sattui ainakin viidesti ja aina sama loru jos et ole modeemia testauttanut ja Soneralta tulee ns.turha käynti maksaa se 85e.Eli asiakkaan uhkailun Sonera osaa mutta koskaan eivät huomioineet sitä kun juoksutan modeemia pitkin kylää,tosiasiassa minulla ei tälläiseen koskaan olis aikaa ollut ja siksi minusta olisi ollut oikeutettua asiakkaana lähettää Operattorin suuntaan lasku myös modeemin juoksutuksesta pitkin kylää. Sonerahan uhkaa siis 85 e asiakasta jo pelkästä käynnistä jos siis asiakkaan pässä vika,vähänkin tietokonettaan tuntevia vikaa on turha onneksi etsiä käyttäjäpäästä.Minun tapauksessa on % ollut 100 eli siksi tulee mieleen kysymys miksi maksan puhelut operattorin suuntaan kun ne puhelut mitkä olen Soneran suuntaan soittanut on vika löytynyt aina heidän päästään.


      • 85 e /kättelyssä +pvm/mpm.
        asiakas aina maksaja? kirjoitti:

        Lauri SONERASTA kerroppa nyt ihan rehellisesti tällä palstalla onko tosiaan aivan Ok.kun asiakas
        (siis kk/maksua jo teille maksava asiakas)on testannut laitteensa muualla(e ehkä palanut paljonkin)ja sinä ja muu Sonera kerrotte tämän jälkeen että yhteysongelmasta kannattaa tehdä vikailmoitus Sonera vikapalveluun,eli maksulliseen puhelimeen (pvm/mpm).Lauri ja Sonera kertokaahan toki meneekö mielestänne tässäkin tapauksessa puhelinkustannukset oikeaan osoitteeseen????? Sonera(Lauri)vastatkaahan toki
        onko teidän mielestä oikein että kaikissa tapauksissa asiakkaan tulee vastata puhelinkustannuksistakin??????

        Eipä siinä mitään kerrottavaa ole,olen vain töissä Soneralla ja SVEDU Ruottinmaalla on päättänyt että vähintä mitä meidän asiakas tekee on se että oli vika missä tahansa asiakas nyt aina maksaa puhelinkustannukset.(ps.muistakaa tarkistaa modeeminne toivimuus tai "pläjäytän" 85e jollette usko.)Näin meillä JOLLETTE USKO!!!


    • ja hyvä

      10M 19,90€/kk. Ei valittamista.

      • valittamista

        minullakaan, jos tuollaisen saisi. Hommaa tännekin sellainen, tarjoan pullakahvit lähihuoltamon baarissa.


      • asuinpaikkahan...
        valittamista kirjoitti:

        minullakaan, jos tuollaisen saisi. Hommaa tännekin sellainen, tarjoan pullakahvit lähihuoltamon baarissa.

        on valintakysymys:D


      • sälli
        asuinpaikkahan... kirjoitti:

        on valintakysymys:D

        OOT.kun asuinpaikkaisi noin vain valitset!!
        Taidat muutenkin olla kova LUU!


      • että v***u lande
        sälli kirjoitti:

        OOT.kun asuinpaikkaisi noin vain valitset!!
        Taidat muutenkin olla kova LUU!

        taksi tullee taajamaan halvemmalla ku peräkylään. Ymmärrän että sähkön siirtohinta on halvempi taajamaan ku peräkylään.
        Mutta sitä en tajua, että miksi Sonera velottaa minulta enempi laajakaistasta ku taajamassa?!?!?


      • tietenkään:D
        että v***u lande kirjoitti:

        taksi tullee taajamaan halvemmalla ku peräkylään. Ymmärrän että sähkön siirtohinta on halvempi taajamaan ku peräkylään.
        Mutta sitä en tajua, että miksi Sonera velottaa minulta enempi laajakaistasta ku taajamassa?!?!?

        miten olis: samasta syystä? Plus vielä potentiaalinen asiakaskuntajuttu jne? Iloisessa kapitalismissa on lysti ellää, kysy vaikka kuntasi kepuvaikuttajilta.

        Se sähkökin kuitenkin aika usein tuotetaan siellä peräkylässä, mikäs sen kalleuden sinulle oikeutetuksi tekee?


    • 123
    • kännykkäliittymät..

      Meidän firmassa luovutaan Soneran kännykkäliittymistä. Miksikö? No, on kallein, muut halvempia. Satoja liittymiä lähtee...

    • Nimetön

      2006 otin laajakaistan soneralta ku muilla ei ollut tarjolla?vieläkään?30e/kk sillon nyt 34,9e 1e siitä ilosta että posti tuo laskun.mahollisuus oli perumiseen mutta kun muuta ole tarjolla!V########taa enempi periaatteesta.TS:ä käyttää entisen telen vetämiä piuhoja ja itkee ettei tuota tarpeeksi voittoa.Mun puolesta keräisvät joka metrin piuhaa tolppien väliltä pois.ei näkys netti muttei tarviais soitella PUHEROBOTIN kanssa sontaa mikä yhistää lähimmälle ASIAKASPALVELIJALLE! ppm mpuhlisä ettei 1mb toimi 85e LASKUTUSLISÄN UHALLA!Luuletko sä oikeesti anonyymit viskelen tiiliseinän läpi

    • raha ei puussa kasva

      joo soneran langallinen laajakaista maksaa meillä yli 60 € / kk kallis vai mitä

    • lau2

      vihaan Sonera!
      Eilen kävin Sonera pisteessa ja kysyin miksi mokkulat olivat vielä käytössä jos minä en niitä halua???
      Kävi ilmi että nuori mies ei tiennyt mitään tästä asiasta, vaikka kävin edellisellä viikolla sanomaan etten enää halua niitä.
      Samalla minulle sanottiin että lapsillani on 190 euroa maksettavan netin käytön takia (kännykässä) vaikka olin laittanut vuosi sitten netin ESTO. Nyt esto ei ollut päällä. Soitin Sonera palveluun ja 20 minuttien odottamisen jälkeen mies oli kertonut että joskus jos teen liitymille muutoksia, netin esto menee pois automattisesti. Siis!!!!! Sonera on epäluotettava! Heti kun sopimus loppuu, mä meneen Elisalle!

      • Hei lau2,

        Selvisikö siinä soiton aikana toi 190eur laskun tilanne ja kohtalo?

        Tuosta nettiestosta, mitähän siinä on nyt puhuttu, koska on se sitten mikä esto vain niin ne eivät poistu liittymästä itsestään. Ei nettiesto, eikä vaikka esim. puheluesto, ne ovat päällä niin kauan kun haluat itse ne sieltä pitää.

        Mietin tätä tosi pitkään, enkä hoksaa mitään muuta vaihtoehtoa kuin että siinä on puhuttu sellaisesta että liittymästä otetaan NETTIPALVELU POIS. Jos näin tehdään, tietyssä tilanteessa (esim. SIM-kortti laitetaan johonkin toiseen, vaikka tuttavan puhelimeen ja siihen tulee automaattiset nettiasetukset) nettipalvelu tulee takaisin liittymään, joten jos haluaa estää netin käytön niin parhain on kytkeä se nettiesto :)

        Mutta tiivistettynä vielä tähän loppuun, jos liittymään kytketään nettiesto, se ei lähde itsestään sieltä pois. Siihen voi luottaa että se on siellä niin kauan kun itse haluat.

        Tero@SoneraPartio


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe