kertokaa mulle kumpaan kannattaisi mennä? Millaiset pääsy kokeet yms ? plussa ja miinus puolii thnx !
sibelius lukio vs. Vaskivuorenlukio musalinja
4
652
Vastaukset
- eddie the head
AMIKSEEN!Tai no jos olet nörtti lukiohinttari nii mee ihmeessä lukioon.Amis on kannattavampi.Kavereitani jotka ovat käyneet lukion,työskentelee kaupan kassalla kun ei muuta löydy.Amiksen jälkeen sentään pääsee oikeisiin töihin
- voi mennä opiskelemaan
esim. yliopistoon ja elää nuoruuttaan. Esim. vaihto-oppilasvuosi ulkomailla on hieno kokemus. Muutenkin lukeminen avartaa näkökulmaa eri asioihin ja pystyy keskustelemaan asioista. Kuten huomasitte, amistyyppi ei pysty keskustelemaan. Hän vain provosoi ja metelöi ja häiriköi ja mittaa elämän menestyksen pelkästään siinä, kuinka nopeasti pääsee töihin. Kun on korkeasti koulutettu, on enemmän mahdollisuuksia työelämässä. Nykyään työnantajat kokevat esim. amk- tai yliopistokoulutuksen osoituksena älykkyydestä ja pystyvyydestä. Tämän vuoksi on mahdollisuus saada töitä myös oman alan ulkopuolelta, kun taas raksamies on aina raksamies. Kunnioitan ja arvostan amiksen käyneitä ja heidän ammattitaitoaan mutta se on todella outoa, että he eivät usein itse osaa arvostaa koulutettuja.
- lukio rocks
kummasti kelpaa teille amiksille lääkäripalvelut, vaikka nehän ovat juuri niitä 'lukiohinttareita' ja 'yliopiston kermaperseitä'
- ei pääse munnekkään
muualle kuin kaupan kassalle jos on lukion käynyt, lukiohan valmistaa ylempiin opintoihin. Itse ainakin mielummin vietän 6 vuotta enemmän opintojen parissa kuin että raksailisin loppuikäni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2714130Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39988Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!336895Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810