Olemme reilut parikymppinen naispari, yhdessäoloa lähemmäs seitsemän vuotta. Mielissämme on jo jonkin aikaa pyörinyt haave lapsesta ja olemmekin päättäneet yrittää sitä keväämmällä. Kysyisinkin, onko palstalla muitakin naispareja,joille on syntynyt vauva ja millä menetelmällä? Katsotaanko sitä pahalla jos kaksi naista menee yhdessä hedelmöityshoitoihin ym? Tiedän,että lapsen saaminen on suuri päätös mutta siitä olen 100% varma,että pienokaisella olisi kaksi välittävää ja rakastavaa vanhempaa.
Haluamme lapsen!
3
899
Vastaukset
- nettisivulla
Oletteko käyneet Setan keskustelufoorumissa? Siellä on Rainbow-osio, missä sateenkaariperheelliset keskustelevat.
- obsel
miltä se lapsesta tuntuu sitten kun se joutuu kavereilleen selittelemään ettei mulla oo iskää mutta on kaks äippää.
- heterot
ei opettaisi omia ennakkoluulopaskojaan lapsilleen kouluissa ja päiväkodeissa, eikä puhtttaisi enään yhdestä perhemallista kuin maailmassa ei muutoksia olisi tapahtunut? Mitäs jos ne yh-äipänkin lapset tuntisi että heidän kotinsa on ihan yhtä hyvä kuin se naurettava yksitapaperhe, jota tupututetaan malliksi kaikille ikään tai säätyyn katsomatta.
Mitäs jos annettaisiin erilaisuudellekkin hyväksytty leima ja lopetettais sen oman perseen pussaus.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756