Hei
minun exäni toimii hyvin samalla tavalla kuin lukemani narsistiset luonnehäiriöiset.
On aiheuttanut eromme jälkeen koko ajan minulle henkistä sekä taloudellista ahdinkoa.
Hän meni heti uusiin naimisiin, sekä heille tuli lapsi, luulin että tilanne kohdaltani rauhoittuisi, mutta päivastoin kävi.
Olen ajatellut ottaa sähköpostitse yhteyttä hänen mieheensä ja pyrkiä keskustelemaan hänen kanssaan tilanteen rauhoittamiseksi.
Jos lähetän viestin mukana linkin esim.
www.narsistienuhrientuki.info
sivustolle, mutta en mainitsisi mitää muuta, onko vaaraa, että saisin mahdollisesti syytteen kunnianloukkauksesta.
Kiitti etukäteen.
PS. uskaltaako näin tehdä että lähettäisi näin linkin mukana, varmasti hänen tulisi sitä luettua
exäni narsistinen
4
282
Vastaukset
- taitava manipuloija
Lopputuloksena on että sinut leimataan. Narsisti osaa sujuvasti pyöritellä kaikki pikkusormen ympäri. Turha sekaantua asiaan sen enempää. Anna ajan kulua ja toivo että häiriintynyt ihminen jättää sinut rauhaan.
Jos riittävän häiriintynyt niin ei jätä sinua ikinä rauhaan, silloin keskity hankkimaan todsitusaineistot häirinnäsätä ja hoida lakiteitse.- oikeassa
Olet TÄYSIN oikeassa tässä mitä kirjoitit.
Olenkin kirjoittanut päiväkirjaani jo vuosia, mulla on ympärilläni kavereita "todistajina" heitä informoin aina kaikesta mitä tulee vastaan. Exäni sai tosiaan koko sossun porukan puolelleen asiassa, saa nähdä saanko edes aikaa heiltä enää käynnilleni, pesivät kätensä koko asiasta, kirjeessa vain luki siihen tyyliin että viranomainen ei sekaannu enää tähän asiaan (kirjoittajana huonosti suomea puhuva viranomainen), exäni on suomenruotsalainen ja niin myös viranomaiset. Minulle ei ole lainkaan annettu mahdollisuutta keskustella, exäni ilmeisesti on käynyt siellä useamminkin keskusteluissa.
Voimia vielä riittää, tähän en jätä, kyllä jaksan vielä lapseni puolesta taistella, vaikka hautaan saakka! - oikein paljon Sinulle
oikeassa kirjoitti:
Olet TÄYSIN oikeassa tässä mitä kirjoitit.
Olenkin kirjoittanut päiväkirjaani jo vuosia, mulla on ympärilläni kavereita "todistajina" heitä informoin aina kaikesta mitä tulee vastaan. Exäni sai tosiaan koko sossun porukan puolelleen asiassa, saa nähdä saanko edes aikaa heiltä enää käynnilleni, pesivät kätensä koko asiasta, kirjeessa vain luki siihen tyyliin että viranomainen ei sekaannu enää tähän asiaan (kirjoittajana huonosti suomea puhuva viranomainen), exäni on suomenruotsalainen ja niin myös viranomaiset. Minulle ei ole lainkaan annettu mahdollisuutta keskustella, exäni ilmeisesti on käynyt siellä useamminkin keskusteluissa.
Voimia vielä riittää, tähän en jätä, kyllä jaksan vielä lapseni puolesta taistella, vaikka hautaan saakka!Olen itse läheltä seurannut reilut 10 vuotta mitä vahinkoa tälläinen narsistinen häiriintynyt ihminen saa aikaan. Oma neuvoni on Sinulle , että pidä huoli omasta jaksamisestasi. On todella uuvuttavaa kun joutuu vuodesta toiseen puolustamaan itseään ja todistelemaan eri tahoille, että on kykenevä olemaan lapselleen tasapainoinen vanhempi. Yhdyn edelliseen viestiin, kerää ja hanki todistusaineistoa ja usko vahvasi, että vielä koittaa päivä kun hän joutuu vastaamaan vilpillisistä teoistaan. Kiitos linkistä tonne sivuille, antoivat läheiselleni lisää voimia taistella tuulimyllyjä vastaan. Jostain luin, että jokaisella ihmisellä on oikeus tasapainoiseen ja onnellisenn elämään ja jos vainoaminen vaikuttaa tervedentilaan, on se rangaistava teko. En tiedä sitten, pitääkö tämä paikkaansa mutta siitä kannattaa ottaa selvää.
Oikein paljon voimia Sinulle, koeta jaksaa. - tuesta
oikein paljon Sinulle kirjoitti:
Olen itse läheltä seurannut reilut 10 vuotta mitä vahinkoa tälläinen narsistinen häiriintynyt ihminen saa aikaan. Oma neuvoni on Sinulle , että pidä huoli omasta jaksamisestasi. On todella uuvuttavaa kun joutuu vuodesta toiseen puolustamaan itseään ja todistelemaan eri tahoille, että on kykenevä olemaan lapselleen tasapainoinen vanhempi. Yhdyn edelliseen viestiin, kerää ja hanki todistusaineistoa ja usko vahvasi, että vielä koittaa päivä kun hän joutuu vastaamaan vilpillisistä teoistaan. Kiitos linkistä tonne sivuille, antoivat läheiselleni lisää voimia taistella tuulimyllyjä vastaan. Jostain luin, että jokaisella ihmisellä on oikeus tasapainoiseen ja onnellisenn elämään ja jos vainoaminen vaikuttaa tervedentilaan, on se rangaistava teko. En tiedä sitten, pitääkö tämä paikkaansa mutta siitä kannattaa ottaa selvää.
Oikein paljon voimia Sinulle, koeta jaksaa.teille, on todella uuvuttavaa, jää "elämättä" kokonaan oma elämä tässä tohinassa.
Kaikki aika tuntuu menevän puolustautumiseen. Exälläni on nykyään uusi perhe ja uusi lapsi, silti ei jätä mua rauhaan. Ajattelinkin vaan hänen nykyistä miestään, että ei hän taida tietää mikä häntä mahdollisesti vielä odottaa tulevaisuudessa, jos alkaa olemaan poikkiteloin vaimolleen. Huh huh, en kyllä haluaisi siinä tilanteessa olla hänen housuissaan.
On ihmeellistä, että viranomaiset jotka tekevät työtä ihmisten parissa eivät ole koulutettuja erilaisiin ihmisluonteisiin.
Miten on mahdollista että viranomainen on ylipuhuttavissa ja käyttäytyy tilanteessa täysin puolueellisesti, uskoen näin vain toista osapuolta.
MUUTEN, KUTEN ENSIMMÄISESSÄ KIRJOITUKSESSANI MAINITSIN, EN SAANUT ENÄÄ AJANVARAUSTA VIRANOMAISELLE, EIVÄT KATSONEET SITÄ TARPEELLISEKSI, KOSKA VIRANOMAISEN ESIMIEHEN MUKAAN "OLEMME SAANEET KESKUSTELUJEN PERUSTEELLA SINUSTA KUVAN" ELI NÄIN OLLEN HEILLÄ EI OLE TARVETTA KESKUSTELLA KANSSANI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481279Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3915Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763