Uusi Hauskat hetket

Hertta2009

Heippa taas kaikki huumorinkukkia viljelevät.
Tästä se taas alkaa,ilo elämään!

242

6153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihinkäs se edellinen pitkä ketju on kadonnut?
      Onko iso luuta ollut asialla?
      Aina hauskaa olla pittää...

• mimosa7

hieman ,tuo meidän mukava juontajamme ottaa lepo-aikaa.
        Mutta kyllä nauha tallellaon juontajamme mukaan Googlella tallennettuna. Että uutta on tiedossa..

• Barinja 7
        mimosa7 kirjoitti:

Mutta kyllä nauha tallellaon juontajamme mukaan Googlella tallennettuna. Että uutta on tiedossa..

on kaikki tähdet syttyneet ja niin toivon myös kaikille muillekin!**' Uusi päivä voi kaiken jälleen muuttaa. Nyt Hyvää ja onnellista yyötä kaikille rakkaille ystäville. moi moi*

• Atolfia
        Barinja 7 kirjoitti:

on kaikki tähdet syttyneet ja niin toivon myös kaikille muillekin!**' Uusi päivä voi kaiken jälleen muuttaa. Nyt Hyvää ja onnellista yyötä kaikille rakkaille ystäville. moi moi*

Että entinen Hupiketju on haihtunut taivaan tuuliin.
        No, jatketaan tässä sitten. Kohta olemmékin perjantain puolella. Silloin, kun vielä leipäänsä hankki tuolla kodin ulkopuolella, perjantai oli aina ihana päivä, kun tiesi, että kaksi päivää saa olla kotona perheen parissa.

Voihan siitä ihanan tehdä nytkin, mutta eri tavalla. Nyt voi suunnitella elämäänsä toisenlaista vaihtelua, ihan mitä tahansa.
        Viettäkäämme siis mukava perjantai.

Hyvää Yötä ja huomenet tässä samalla.
        P.S.
        Hei Barinja7, piti oikein mennä ikkunasta katsomaan, näkyykö niitä tähtiä. Ikäväkseni niitä ei ollut, taivas pilvessä jököttää, mutta pakkasta on yhä edelleen.

Ehkä huomenna näkyvät tähtöset taivaan.

• Barinja 7
        Atolfia kirjoitti:

Että entinen Hupiketju on haihtunut taivaan tuuliin.
        No, jatketaan tässä sitten. Kohta olemmékin perjantain puolella. Silloin, kun vielä leipäänsä hankki tuolla kodin ulkopuolella, perjantai oli aina ihana päivä, kun tiesi, että kaksi päivää saa olla kotona perheen parissa.

Voihan siitä ihanan tehdä nytkin, mutta eri tavalla. Nyt voi suunnitella elämäänsä toisenlaista vaihtelua, ihan mitä tahansa.
        Viettäkäämme siis mukava perjantai.

Hyvää Yötä ja huomenet tässä samalla.
        P.S.
        Hei Barinja7, piti oikein mennä ikkunasta katsomaan, näkyykö niitä tähtiä. Ikäväkseni niitä ei ollut, taivas pilvessä jököttää, mutta pakkasta on yhä edelleen.

Ehkä huomenna näkyvät tähtöset taivaan.

Kyllä ne ovat kääriyneet peitteisiinsä ja nukkuvat onnellisina Nukuhan sinäkin-minullakin on jo aamutakki yöpaitulin päällä ja ryömin sänkyyni. Hei sitten!

• tutka3
        mimosa7 kirjoitti:

Synkkä on yö, äiti lastansa kirveellä lyö,
        Tuuli jängillä soi valittain,

Tähdet himmeinä siintää...

• Hertta2009

Vain vana jäi kun laivasi lähti---

se peittyi iltaan punertavaan.

Ja sitten syttyi taivaalle tähti,

en enää nähnyt mastoakaan.......

Kaipaa Ruuneperiä---minä vaata----spedeä----

tatia----chapea----SusMorsiata----Alfa-Romeota,.....äsh otetaan sitten hevoinen ja ei ku selkään---jalastimet kylkiin ja aavoille aroille. Kirgiisien maja-savut nenässä, tamman-maidon härski lemu , k i i t ä v ä n orini taakseen jättämänä saavun Mantsuurian kukkuloille ,jossa hyppään ruohikolle.

• on aamuyön taivas ,kellertävän punainen menneen täydenkuun jäljiltä.
      Mitä taas kaipaan,on tuuli.Koivutkin odottavina seisovat,tule tuuli ja riepota minua,herään henkiin!
      Jännittyneenä avasin Amulehden Valo-liitteen nähdäkseni,ketkä rakkausrunokilpailussa olivat saaneet runonsa julkaistavaksi.Ei ollut minun.Tiedänhän entuudestaan,miten subjektiivista on kirjallisuuden,runojen arvostelu.
      Yksi arvostelija valitsee mieleisensä.
      Toista on vaikka taulujen kritisointi.Kirjallisuus on arin ala.
      No pääasia,että itse olin tyytyväinen runoni kirjoitettua.Kuutisensataa osallistujaa oli ollut.
      Tähän laitan runojen saatosta yhden,joka miellytti minua:

Nukus ny,
      sää sanot mulle
      ja käännät kylkee.

Emmää voi,
      kun mää oon
      niin onnellinen siitä,
      että sää henkität
      siinä mun viäressä.

Ainoo mikä mua ottaa aivoon
      on sun karsee kuorsaus.

Tällaista runosato täällä.
      Tuli vaan mieleeni auvoinen ajatelma,kun yksi rakkaamme on mennyt,vaikka läsnä voi silti olla,kenties...
      "Parempi että on rakastanut ja menettänyt
      kuin että ei olisi koskaan rakastanut."

P.S.Ite oon kyl aina tykänny miehen kuorsauksesta,minulle se tuutulaulu.

• Barinja 7

OLipa mukava ensposti!

Kiva maahenkinen runo,,noin minäkin koen,tuhisis nyt jooku miunkin viekossa ja äkkisään.

Aletaan päivä* moikka

• Barinja 7 kirjoitti:

OLipa mukava ensposti!

Kiva maahenkinen runo,,noin minäkin koen,tuhisis nyt jooku miunkin viekossa ja äkkisään.

Aletaan päivä* moikka

On se kummallista,miten viisas on tuo raamattu kuitenkin.
        Tuhannet omistamani kirjat vuosien saatossa,raamattu ja virsikirjakin,eksyneet ties minne.Monissa muutoissa tiputeltu monenlainen maallinen mammona pois.
        Virosta kun silloin tulin yhen kapsäkin kanssa,olin oppinut;paljon et sinä ihminen tarvitse.
        Kun ei raamattua tässä ole,en voi sanatarkasti siteerata,mutta suurinpiirtein näin..
        olkaa kuin kedon kukkaset ja taivaan linnut,ei huolen häivää,eletään vaan tätä päivää.
        Olen toki aikoinaan raamattuni minäkin lukenut,Jobin kanssa painiskellut,vielkään en sitä Jobia ymmärrä,uhitteleva uppiniskainen kun olen."Kirkosta" eronnutkin,mutta nuo psalmit alitajunnasta palautuvat mieleeni.
        Ei huolta,vaikkei taskussa lantin lanttia...aina tupsahtaa eteen elämästä selviäminen kun ei sen kummmmin huolta kanna.
        Mutta tärkeintä on rakkaus...miten sen itsekukin kokee.

• Barinja 7
        susmorsian kirjoitti:

On se kummallista,miten viisas on tuo raamattu kuitenkin.
        Tuhannet omistamani kirjat vuosien saatossa,raamattu ja virsikirjakin,eksyneet ties minne.Monissa muutoissa tiputeltu monenlainen maallinen mammona pois.
        Virosta kun silloin tulin yhen kapsäkin kanssa,olin oppinut;paljon et sinä ihminen tarvitse.
        Kun ei raamattua tässä ole,en voi sanatarkasti siteerata,mutta suurinpiirtein näin..
        olkaa kuin kedon kukkaset ja taivaan linnut,ei huolen häivää,eletään vaan tätä päivää.
        Olen toki aikoinaan raamattuni minäkin lukenut,Jobin kanssa painiskellut,vielkään en sitä Jobia ymmärrä,uhitteleva uppiniskainen kun olen."Kirkosta" eronnutkin,mutta nuo psalmit alitajunnasta palautuvat mieleeni.
        Ei huolta,vaikkei taskussa lantin lanttia...aina tupsahtaa eteen elämästä selviäminen kun ei sen kummmmin huolta kanna.
        Mutta tärkeintä on rakkaus...miten sen itsekukin kokee.

Hieno juttu.
        Runojasi ajatellen vielä---hio niitä,ilman,että tuo spontaanisuus katoaa:)

Job onkin yksi kiehtovimmista luvuista.

Lueppa Carl Gustav Jungin kirja:Job saa vastauksen. Minuun se teki syvän vaikutuksen.

Tjänare sano barinja

• Eeva no 007
        Barinja 7 kirjoitti:

Hieno juttu.

Lueppa Carl Gustav Jungin kirja:Job saa vastauksen. Minuun se teki syvän vaikutuksen.

Tjänare sano barinja

Lueskelin ketjun vaan mihin se hauskuus on jäänyt?

Kyllä sitä tässä iässä jo osaa kirjoitella yhtä ja toista ja SuS osaa runot ja proosat, meinaan että hiomiset hiiteen, persoonallisuus pitää tulla esiin.

Kiva oot Susmorsein!

• höntti potenssiin sata
        Eeva no 007 kirjoitti:

Kyllä sitä tässä iässä jo osaa kirjoitella yhtä ja toista ja SuS osaa runot ja proosat, meinaan että hiomiset hiiteen, persoonallisuus pitää tulla esiin.

Kiva oot Susmorsein!

Susmorsiin on terästä, muut tuloo kaukana perässä.

• Barinja 7
        Eeva no 007 kirjoitti:

Kiva oot Susmorsein!

Aamupäivää vaan!

Kyllä palsta jatkuu,saattaa mennä illemalle,ennen kuin hauskuus saa aikaa taas pulpahdella:) Siihen asti:heippa ja mukavaa päivää t hertta

• Barinja 7
        höntti potenssiin sata kirjoitti:

Susmorsiin on terästä, muut tuloo kaukana perässä.

Iloitaan siitä!

• Barinja 7 kirjoitti:

Hieno juttu.

Tjänare sano barinja

sanob eestlane.
        Kaupoilla piipahin jos sen mun eestlasein taas mutkitellen tien luoksein löytää.Kaik mutkat tekkee ja kirkot koluaa ja kattoo,mitähän tuon mutkan takana.
        Niin,kyllä olen Junginkin tutkinut ja hyväksi todennut aatokset,paremmin kuin Freud ja yltiöpää Nietszhe.
        jungin unitutkimukset minutkin johdattivat oman itseni löytämiseen,oman uniterapiani tehnyt,Rohkeaa ja tuskallistankin työtä,silti ikuiseksi murrosikäiseksi jäänyt.
        Mulla on tuolla viestijutuissa parikin pitkää kertomusta tästä omasta unityöstäni.Tavallaan edelläkävijä olen tässä,intuitiivinen ihminen,nyt vasta on vrinnyt viime vuosina ymmärrys uniensa,alitajuntansa tulkintaan.
        Työtä pitää tehdä ja olla sinnikäs,rohkea,että uskaltaa sen vaikeimman elinkumppaninsa,itsensä kohdata.

• susmorsian kirjoitti:

sanob eestlane.
        Kaupoilla piipahin jos sen mun eestlasein taas mutkitellen tien luoksein löytää.Kaik mutkat tekkee ja kirkot koluaa ja kattoo,mitähän tuon mutkan takana.
        Niin,kyllä olen Junginkin tutkinut ja hyväksi todennut aatokset,paremmin kuin Freud ja yltiöpää Nietszhe.
        jungin unitutkimukset minutkin johdattivat oman itseni löytämiseen,oman uniterapiani tehnyt,Rohkeaa ja tuskallistankin työtä,silti ikuiseksi murrosikäiseksi jäänyt.
        Mulla on tuolla viestijutuissa parikin pitkää kertomusta tästä omasta unityöstäni.Tavallaan edelläkävijä olen tässä,intuitiivinen ihminen,nyt vasta on vrinnyt viime vuosina ymmärrys uniensa,alitajuntansa tulkintaan.
        Työtä pitää tehdä ja olla sinnikäs,rohkea,että uskaltaa sen vaikeimman elinkumppaninsa,itsensä kohdata.

niin viesteissäni 2006 ja pitkä juttu 5.1.2007,viesti no 43,pohdiskelevat tätä uniasiaa.

• Barinja 7
        susmorsian kirjoitti:

sanob eestlane.

Pidetään lapsi hengissä sisimmässämme ---jook o,nauraa: Mikä mä nyt sitten oonkaan,Unehtuu jo ikioma Kalevala nimikin:)

• Barinja 7
        susmorsian kirjoitti:

niin viesteissäni 2006 ja pitkä juttu 5.1.2007,viesti no 43,pohdiskelevat tätä uniasiaa.

sieltähä sitä voi ammentaa ,koetan ehtiä tutustumaan!

• Barinja 7 kirjoitti:

Pidetään lapsi hengissä sisimmässämme ---jook o,nauraa: Mikä mä nyt sitten oonkaan,Unehtuu jo ikioma Kalevala nimikin:)

mutta tällen ko sekkoilen,hypin aiheesta toiseen,tyttöinkin ain sannoovat,että äiti,....mistä olit puhumassa,ni en ennää muista miekään mistä.
        Tuosta Kalevalasta tuli mielein,että tunnetteko Geisha-kulttuuria,se jo aika tavalla sukupuuttoon kuolemassa,mutta Kiotossa elää yhä jotenkuten.
        Geishathan tosi taiteilijoita,opiskelleita,monen alan taitajia.
        ei ihme,että monet miehet rentoutuakseen heitä tapaamassa käyvät.

• barinjuska
        susmorsian kirjoitti:

mutta tällen ko sekkoilen,hypin aiheesta toiseen,tyttöinkin ain sannoovat,että äiti,....mistä olit puhumassa,ni en ennää muista miekään mistä.
        Tuosta Kalevalasta tuli mielein,että tunnetteko Geisha-kulttuuria,se jo aika tavalla sukupuuttoon kuolemassa,mutta Kiotossa elää yhä jotenkuten.
        Geishathan tosi taiteilijoita,opiskelleita,monen alan taitajia.
        ei ihme,että monet miehet rentoutuakseen heitä tapaamassa käyvät.

ko ne on niin kalkkinaamasia,jotta kalpenee se miespolonen,jos se vaikka pussailee?

• barinjuska kirjoitti:

ko ne on niin kalkkinaamasia,jotta kalpenee se miespolonen,jos se vaikka pussailee?

ne ei edes pussaile, ne vain korkeatasoisesti viihdyttävät miestä. Kalliitakin ovat vielä.

• hertta9
        jjoutava5 kirjoitti:

ne ei edes pussaile, ne vain korkeatasoisesti viihdyttävät miestä. Kalliitakin ovat vielä.

Kaipa sekin tarpeen on,niitten Oppineiden parissa
        naurattaa ihan :D Voippa hyvin!

• jjoutava5 kirjoitti:

kohta lopetan tään purkautumisaikain,niin ko oon oottant sellasta mustalla ratsulla luoksein tulevaa neidonryöstäjää,ei oo tullunt ees beduiini kamelillaan.Hiasta ois sellasella pakomatka.
        Nii kerron,miten söötti on tää Lähi-Idän mies,jonka kans eylön se ateria syötiin.Ni kerran tuli hän pari vuotta sitten,oli viel kova pakkanen,hän oli lapsenlapsiaan hoitamassa ja geishaa tapaamaan teki mieli.
        Turbaani ol jääny kottiin,no siis pipo,niin oli kietassu ison pyyhkeen päänsä verhoks,se on muistona vielki.Ja arvokkaat ovat tuossa seinälläin heidän Iraniin jääneitten lampaittensa villasta tehdyt töppöset,kotikutoset.
        kyllä oli hurja näky tää tummahko mies pyyheliina päässä.Uskaltasitko JJ silleen lähtee liikenteeseen!

• jjoutava
        susmorsian kirjoitti:

kohta lopetan tään purkautumisaikain,niin ko oon oottant sellasta mustalla ratsulla luoksein tulevaa neidonryöstäjää,ei oo tullunt ees beduiini kamelillaan.Hiasta ois sellasella pakomatka.
        Nii kerron,miten söötti on tää Lähi-Idän mies,jonka kans eylön se ateria syötiin.Ni kerran tuli hän pari vuotta sitten,oli viel kova pakkanen,hän oli lapsenlapsiaan hoitamassa ja geishaa tapaamaan teki mieli.
        Turbaani ol jääny kottiin,no siis pipo,niin oli kietassu ison pyyhkeen päänsä verhoks,se on muistona vielki.Ja arvokkaat ovat tuossa seinälläin heidän Iraniin jääneitten lampaittensa villasta tehdyt töppöset,kotikutoset.
        kyllä oli hurja näky tää tummahko mies pyyheliina päässä.Uskaltasitko JJ silleen lähtee liikenteeseen!

hyppäät taas er kulttuuriin, näillä kylillä ei kyllä tarvitte arastella, kukaan ei ole huomaavinaan.
        Nyt on kyllä niille kylille lähettävä menemään, et Moisit!

• jjoutava kirjoitti:

hyppäät taas er kulttuuriin, näillä kylillä ei kyllä tarvitte arastella, kukaan ei ole huomaavinaan.
        Nyt on kyllä niille kylille lähettävä menemään, et Moisit!

nii sinnpäin tuo tervehys,elekielellä enemmän ja pusut poskille.
        Myö Barijan kans tullaanki esittämään seittemän hunnun tanssi,oon käyny mahatanssissakin,itämaisessa...nääs.
        Olkapäät kutsuvasti houkuttelee ja lantio keinuu,eikä niihin tansseihin ihan laihukainen sovi.

• Hertta2009
        susmorsian kirjoitti:

Myö Barijan kans tullaanki esittämään seittemän hunnun tanssi,oon käyny mahatanssissakin,itämaisessa...nääs.
        Olkapäät kutsuvasti houkuttelee ja lantio keinuu,eikä niihin tansseihin ihan laihukainen sovi.

Nihih-iiin----hauskuutta jatkuu hi-hippie-

se on kohta lähettävä katsomaan sitä nurkkakaappia,jos ilta on kovin vilkas!

Sormet kun saa hypellä kuin pikku lampaat, taas mentävä mun on .....

• ei kai
        Hertta2009 kirjoitti:

Nihih-iiin----hauskuutta jatkuu hi-hippie-

se on kohta lähettävä katsomaan sitä nurkkakaappia,jos ilta on kovin vilkas!

Sormet kun saa hypellä kuin pikku lampaat, taas mentävä mun on .....

Nyt on koko ketjusta hauskuus kaukana -
        pelkkää hömppää.
        Sanottakoon minä vaan-nikistä mitä tahansa, kyllä hän on parempi ketjun vetäjä!
        Näin on!

• Hertta2009
        ei kai kirjoitti:

pelkkää hömppää.
        Näin on!

piteeseen.!

• susmorsian kirjoitti:

venäjänkielinen lehti kaupan eteisestä taskuun, niin ne kielet tarttuu huomaamatta mukaan.
        Niin elekielellä pusut ja mahatanssit, Huh: ja minäkin olen vieläpä selvinpäin, eipä ihme et jo pyörryttää.

• jjoutava
        Hertta2009 kirjoitti:

piteeseen.!

hauskanpitoon, pikkurillutteluun, eihän sitä estänekään kukaan. Hauskaa päivää!

• Se meneekään
        jjoutava kirjoitti:

hauskanpitoon, pikkurillutteluun, eihän sitä estänekään kukaan. Hauskaa päivää!

Itku pitkästä ilosta, pieru tyhjän naurannasta****

• virkahdettu
        Se meneekään kirjoitti:

Itku pitkästä ilosta, pieru tyhjän naurannasta****

hyvää jatkoa päivääsi vaan

• Varsinkin ihmisille,
        ei kai kirjoitti:

pelkkää hömppää.
        Näin on!

joilla muuten on vitsit vähissä ja ystävät kaikonneet. Olishan tämä jonkinlainen korvike, vaikka en oikein sitäkään ymmärrä.

• miesi yksikin

mi laittais ketjun vauhtihin
      kelpais siihen Herttakin
      jos innostuisi leikkihin.

• naisi yksikin

joka antais suunvuoron muillekkin

• Hertta ainakin
        naisi yksikin kirjoitti:

vuoron antanut jo hyvinkin
        jutun hauskan antamaan
        jo kohta joudat sinäkin.

• Hertta2009
        Hertta ainakin kirjoitti:

vuoron antanut jo hyvinkin
        jutun hauskan antamaan
        jo kohta joudat sinäkin.

keikkuu niin --kun oikea sanoutu irti tehtä-

vistään. Se kaipaa maalauspensseliään
        kun vähän paranee.
        Ei s edes anna tehdä hymymerkkiä heippa nyyh

• Hertta2009 kirjoitti:

keikkuu niin --kun oikea sanoutu irti tehtä-

vistään. Se kaipaa maalauspensseliään
        kun vähän paranee.
        Ei s edes anna tehdä hymymerkkiä heippa nyyh

onneksi on se vaiva, hymysihän me muistetaankin kun urheasti koneellesi kömmit, liikkeelle nyt kohta lähden, monikin niin varmaan tekee.

• Hertta2009
        naisi yksikin kirjoitti:

Kyllä, joskin meillä tässäkin hommassa pitää olla systeemi. (joskin meillä susmaikun kanssa )oli todella hauskaa!Joo, tauko on paikallaan kun me päästään vauhtiin, olkoon sitten niin että joudutaan huhuilemaan josko on mitään puhtia miesväessä:D

Aamulla sitten ,kauniita unia toivoo barinja.

• Kaksoisnikkikö?
        Hertta2009 kirjoitti:

Kyllä, joskin meillä tässäkin hommassa pitää olla systeemi. (joskin meillä susmaikun kanssa )oli todella hauskaa!Joo, tauko on paikallaan kun me päästään vauhtiin, olkoon sitten niin että joudutaan huhuilemaan josko on mitään puhtia miesväessä:D

Aamulla sitten ,kauniita unia toivoo barinja.

Siis sinä Herttako kirjoittelet myös barinjana?
        Hm!

• Barinja 7
        Kaksoisnikkikö? kirjoitti:

Hm!

Vielä moni muu.Rakkaalla lapsellahan ? on monta nimeä :)

• barinja7

syntynyt koditonna kuljeskelen nyt. Luonnon lapsi mitä huolinkaan. Kun vain vapahana a olla saan.

• aatu
        barinja7 kirjoitti:

syntynyt koditonna kuljeskelen nyt. Luonnon lapsi mitä huolinkaan. Kun vain vapahana a olla saan.

pietää.ku tommostii aletaa hoila,merän mamma sana jott määkii joskus jotain keskustlluu,vaaku,miehän kattosin kuvvaa,no älä

• pitää itsesi
        Barinja 7 kirjoitti:

kanssa hauskaa jatkossakin. Eikö sinun lopettaa tältä illalta, toivotit jo hyvää yötä. Ei ole uskottavuus kovin korkealla ...

• Barinja 7
        Kaksoisnikkikö? kirjoitti:

Hm!

Vain pieni kansan laulu ja sanoja ei ole ollenkaan.

Vain pieni kansan laulu,ei sanoja ollenkaan.
        Vain tuoksua mintun ja ruusun,jots tuuli kantaa tullessaan,vain tuoksua mintun ja ruusun tuo tuuli tullessaan

• Barinja 7
        pitää itsesi kirjoitti:

kanssa hauskaa jatkossakin. Eikö sinun lopettaa tältä illalta, toivotit jo hyvää yötä. Ei ole uskottavuus kovin korkealla ...

jotenkin nuo odottavat saaivat heltymään..Vaan nyt alkaa kuorosota,jossa on jälkipoivia kilpailemassa öitä,öitä

• sun kanssa
        Barinja 7 kirjoitti:

en ennättänyt varoittamaan sinua kaapista ulos tulostasi, eli olisit kiiruusti poistanut viestitsi jonka kuittasit toisella nikillä. Nyt saatat saada tämän idiootin niskaasi.Etkä siitä sitten selviäkkään muutoin kuin nikkien vaihdolla. Idioottihan ei muuta tee kuin kierrtelee täällä eri kejuissa häiriköimäässä ja väitää muutaman palstalaisen kirjoittavan itselleen, mikä sekään ei ole kielletty. Täälläkin idiootti väitti minä vaan pilanneen tämän ketjun. Järjellinen sana ei tehoa mielen vikaisesta psykopaatista on kysymys.

• tajusin
        pitää itsesi kirjoitti:

tämän moninikkisyyden jo edellisestä Hauskat ketjusta.
        Piti katsoa oikein kuva, että minkälainen on Hertta-Barinja ja mitä muita vielä?

• Mimosa7
        tajusin kirjoitti:

tämän moninikkisyyden jo edellisestä Hauskat ketjusta.
        Piti katsoa oikein kuva, että minkälainen on Hertta-Barinja ja mitä muita vielä?

ongelmia? Kyllä eilisen palstan vetäjä on koko ajan ollut sama,eri nimillä vaan

• omegas
        pitää itsesi kirjoitti:

onkin! Kyllä silloin ihminen hyvin voi kun osaa nauraa itselleenkin!!

• jääräjärin
        barinja7 kirjoitti:

yksin synkkyytees?

• ongelmia,
        Mimosa7 kirjoitti:

ongelmia? Kyllä eilisen palstan vetäjä on koko ajan ollut sama,eri nimillä vaan

mutta onko niitä sulla?

• miesi yksikin

jotkin tutkii vaikka hauskaa on vauhdissa haltuunottaja valmiilla apajalla, vai onko?

• Madela

Kyllähän tämän palstan saa ottaa haltuunsa minun puolestani,joka sitä vetäisi.

Hauskaa oli,vaan ei viitsisi a la Shakespier

synkkää yksin puhelua?

• synkkistelijä

tietenkään.

• Barinja 7
        synkkistelijä kirjoitti:

tietenkään.

synkkää on? Kysyy Barinja

• Barinja 7
        Barinja 7 kirjoitti:

päätän iloiseen tämän illan,nuo edelliset on varmaan eksysissä,toivottavasti löytävät kotisa ja peittonsa:)

Kaikille toivon suloisia unia ja virkeää uteliaisuutta huomiseen,koskaanhan me ei tiedetä mitä hauskaakin voi tapahtua itsekullekin! moi moi:)

• synkkistelijä
        Barinja 7 kirjoitti:

on yksinpuhella, kysyin vain ja vastauksenkin jo sain. Näyttää kyllä että Barinja pilaa hyvän synkkyyden.

• Barinja 7
        synkkistelijä kirjoitti:

on yksinpuhella, kysyin vain ja vastauksenkin jo sain. Näyttää kyllä että Barinja pilaa hyvän synkkyyden.

Löyty sentään yks jännä huumor ihminen hah a

• ollaanvaan

Näin on siis peruutettu vallan- vaihto on löytynyt syvä synkkyys.

• synkkistelijä
        ollaanvaan kirjoitti:

Näin on siis peruutettu vallan- vaihto on löytynyt syvä synkkyys.

HYVÄ synkkyys on
        vapaassa käytössä.

• siitä
        Barinja 7 kirjoitti:

Löyty sentään yks jännä huumor ihminen hah a

yhdestä naurusta.Meinaan nauruun kuolta! Ny mä lähen naurusaarille.

• hahahaa1
        synkkistelijä kirjoitti:

HYVÄ synkkyys on
        vapaassa käytössä.

kun mua niin narattaaa

• älä tukehu
        hahahaa1 kirjoitti:

kun mua niin narattaaa

nauruusi.

• synkempää
        älä tukehu kirjoitti:

nauruusi.

olla ko panna nauru hautaan...

• ihan kyyneleet
        synkempää kirjoitti:

olla ko panna nauru hautaan...

silmissä naurattaa.

• kyynelöidä
        hahahaa1 kirjoitti:

kun mua niin narattaaa

ko nyt syyllistetään inhimillisyys ja syystä*

• on multaa
        älä tukehu kirjoitti:

nauruusi.

mun päälläni,ja tallattva on

• muunte
        on multaa kirjoitti:

mä viel, viheltelen sie

• pihisti mun
        on multaa kirjoitti:

nauruni on niillä otsaa!

• nythän on

unohdettu aloittajan antama aihe tykkänään, palataampas aiheeseen.

• Oinas-M

älkää kirjoitako häirikön viestin jatkoksi, poistossa häviää myös alla olevat viestit,

nythän on    eilen
        ei ei sen gamalampaa    ^HHH ,

• barinja7

välttämään häirikön jättämän arven?jäljen---tiedä
        näitä,mutta kokeilen.

• yksi miesi
        barinja7 kirjoitti:

välttämään häirikön jättämän arven?jäljen---tiedä
        näitä,mutta kokeilen.

uutta oksaa, tiedä tosin kun juurineenkin on oksa viety tuolla ilman syytä.

• väittämä
        yksi miesi kirjoitti:

uutta oksaa, tiedä tosin kun juurineenkin on oksa viety tuolla ilman syytä.

Seriffin väitämä, mikäli poistosta tehdään kaksi pyyntöä ylläpito poistaa viestin tai koko ketjun. Ei pidä paikkaansa. Poiston toivomuksesta voi tehdä vain yhden pyynnön, kone ilmoittaa jo ilmotuksen jo tehdyksi. Testatkaapa asia ellette muutoin usko.

• Barinja 7
        väittämä kirjoitti:

Seriffin väitämä, mikäli poistosta tehdään kaksi pyyntöä ylläpito poistaa viestin tai koko ketjun. Ei pidä paikkaansa. Poiston toivomuksesta voi tehdä vain yhden pyynnön, kone ilmoittaa jo ilmotuksen jo tehdyksi. Testatkaapa asia ellette muutoin usko.

Tulinkohan mää olleskaan oikeaan paikkaan ,siel puhutaan oksien poistosta,ja ajankohta alkaa olla oikea...

• yksi miesi
        Barinja 7 kirjoitti:

Tulinkohan mää olleskaan oikeaan paikkaan ,siel puhutaan oksien poistosta,ja ajankohta alkaa olla oikea...

tarpeeton, huonoon asetoon kasvanut oksa pois mutta ei tappiin on muuan ohje.
        Kuka osais sanoa mikä on tarpeeton oksa.
        Mutta tehdään uusia oksia riitävästi erilaisiin asentoihin.

• Hertan hautajais viestiä
        väittämä kirjoitti:

Tosiaankin ilmotettiin jo poisto ilmoitus jo tehdyksi.
        Mikähän mahtaakaa olla totuus sen pitkän Hauskan ketjun poistossa. Varmaan on yksinomaan tämän Serifin tekosia. Taisi toisten hauskuus ottaa päähän.

• Barinja7
        yksi miesi kirjoitti:

Vastaan nyt ensimmäiseen kysymykseesi,eiliseen,jaa ettäkö rusinaa? ehei ei jo alkaa naurattaa! Pieni lähtökevennys vain:)

Puita toki voi muotoilla,joskaan en pidä luonnon puiden kasvuun puuttumisesta,ne kyllä itse valitsevat kasvusuuntansa----sano metsäplikka!

• barinja
        Hertan hautajais viestiä kirjoitti:

Mikähän mahtaakaa olla totuus sen pitkän Hauskan ketjun poistossa. Varmaan on yksinomaan tämän Serifin tekosia. Taisi toisten hauskuus ottaa päähän.

enpä tiedä kannattaako niitä selvitellä,tekniikassakin on joskus puutteensa.

Niin on alkuilta taas alkanut,sininen hämy viipyy vielä hetken....

• yksi miesi
        Barinja7 kirjoitti:

Vastaan nyt ensimmäiseen kysymykseesi,eiliseen,jaa ettäkö rusinaa? ehei ei jo alkaa naurattaa! Pieni lähtökevennys vain:)

Puita toki voi muotoilla,joskaan en pidä luonnon puiden kasvuun puuttumisesta,ne kyllä itse valitsevat kasvusuuntansa----sano metsäplikka!

en kyllä rusinoista ole puhunut ja tämä sinun ketju on siitä hyvä että viimeset viestit huomioidaan ja menneet saa jäädä.
        Tai jos haluaa sieltä huomata - no näin on kuitenkin hyvä.
        Eihän nämä omenapuita ole kyllä metsäplikka tietää.

• Barinja 7
        yksi miesi kirjoitti:

vilkaisin tätä kirjoitelmien kokonaisuuskuvaa,niin ihan selvä kuusipuuhan siinä---- oksineen.Nyt heräs muotoilija minussa!

• barinja
        yksi miesi kirjoitti:

en kyllä rusinoista ole puhunut ja tämä sinun ketju on siitä hyvä että viimeset viestit huomioidaan ja menneet saa jäädä.
        Tai jos haluaa sieltä huomata - no näin on kuitenkin hyvä.
        Eihän nämä omenapuita ole kyllä metsäplikka tietää.

alkoihan joku sentään herätäkin kiva

• Barinja7
        barinja kirjoitti:

Isä ja äiti olivat iltakävelyllä jossain Korkeavuorenkaduula,ja kulkivat ohi Johanneksen kirkon puistikon reunaa,j olloin isä sanoi Martalleen,käyppä ostamassa liput Meranoon,elokuviin,mun täytyy käydä tuolla "kusiputkassa.No Martta lähti pyynnöstä,mutta kun oli 15 kulkenut samaa reittiä,menikin yli kadun ja tullessaan Viiskulmaan,oli tietenkin väärässä kulmassa,joka oli rautakaupan kulma.Isä katseli hölmistyneenä,että mitä se muija kurkki ja pyllistelee,ja äiti siihen,että siell on nyt remontti,kato ämpäreitäkin lattialla. Ooksä muija tullu hulluksi,Meranohan on tuolla kulmassa.

Kyllä niillä oli monta tarinaa aikanaan...

• yksi miesi
        barinja kirjoitti:

Niin vähän on sinistä suomen luonnossa,
        sininen hetki nyt on ja Närhi, Sinitiainen, siinäpä se sininen alakaa olemaan.
        Vajavaista tekniikkaa joudutaan vielä sietämään, saavuttaako ihmisen älyä milloinkaan.

• barinja
        yksi miesi kirjoitti:

Vajavaista tekniikkaa joudutaan vielä sietämään, saavuttaako ihmisen älyä milloinkaan.

Ei kone ikinä voi korvata niin hienoa,vaan on han näistä apua,mitä kuuluu?

• yksi miesi
        barinja kirjoitti:

miten voit, puheesi pätkii tekninkako reistaa?

• barinja
        barinja kirjoitti:

pahus kun alko naurattaa ,kun mä aattelin jotta entäs jos tietokone tulis raskaaks?

Siinä tarttis kysyä Havukka-ahon ajattelijalta,
        ,ko siel on niin paljon sitä netti-sexiä!

• barinja
        yksi miesi kirjoitti:

joko selvis

• barinja
        yksi miesi kirjoitti:

jotain häikkää oli,jos se on nää herkkusienet joita popsin....

• yksi miesi
        barinja kirjoitti:

pahus kun alko naurattaa ,kun mä aattelin jotta entäs jos tietokone tulis raskaaks?

Siinä tarttis kysyä Havukka-ahon ajattelijalta,
        ,ko siel on niin paljon sitä netti-sexiä!

minun kone meni kerran aivan täyteen sitä sexiä, varmana oli raskaana, mulla meni aikaa pari päivää että se keskenmeno onnistu.
        Juma jos näitä koneita olisi vielä lisää tullu!
        Elekää hyvät ihmiset niihi osotteisiin menkä!

• Barinja 7
        barinja kirjoitti:

jotain häikkää oli,jos se on nää herkkusienet joita popsin....

en ole mitään alhaista nähnyt,vaikka kone kyllä tärisi,se taitaa olla naaraskone hahhaa

• barinja
        yksi miesi kirjoitti:

sua täällä oottelen tuu mun kans... lennetään pois,ei noi enää ymmärrä huumoria,ne varmaan moralisteja tai jämähtäneet,,,nyyhk

• yksi miesi
        barinja kirjoitti:

sua täällä oottelen tuu mun kans... lennetään pois,ei noi enää ymmärrä huumoria,ne varmaan moralisteja tai jämähtäneet,,,nyyhk

yli seitsemän meren / vain me kaksi / vielä yli avaruuden / aina vain kauemmaksi.

• mikä riemu
        yksi miesi kirjoitti:

yli seitsemän meren / vain me kaksi / vielä yli avaruuden / aina vain kauemmaksi.

Upeeta!

• Barinja 7
        mikä riemu kirjoitti:

Upeeta!

niin uskomattoman kaunis !!!

• barinja
        yksi miesi kirjoitti:

kuinka kauas, kato nyt se alkuräjähdys mi..

• yksi miesi
        barinja kirjoitti:

kuinka kauas, kato nyt se alkuräjähdys mi..

onko nuorennuttu alkuräjähdyksen aikoihin !

• henkistyneet....
        yksi miesi kirjoitti:

onko nuorennuttu alkuräjähdyksen aikoihin !

että pit ihan henkittää syvään niin kauan kuin mahdollista nnn ihanaa...

• kiini
        mikä riemu kirjoitti:

Upeeta!

kun vähän peloittaa.

• yksi miesi
        kiini kirjoitti:

kun vähän peloittaa.

olenhan tässä, katsellaan tuota kaunista tellusta, sen ohutta ilmakehää, sinistä väriä,
        Mietitään huomenna lisää tätä meidän yhteistä matkaa.

• Barinja 7
        yksi miesi kirjoitti:

olenhan tässä, katsellaan tuota kaunista tellusta, sen ohutta ilmakehää, sinistä väriä,
        Mietitään huomenna lisää tätä meidän yhteistä matkaa.

Tuntuu ihan hyvältä.Toivottavasti myös sinulla:)

Hyvää ja rauhallista yötä.

• napata osita
        Hertan hautajais viestiä kirjoitti:

täälläkin pitäisi olla tekijänoikeus,niin kuin kuvataiteessa

• runkuta risata
        napata osita kirjoitti:

täälläkin pitäisi olla tekijänoikeus,niin kuin kuvataiteessa

In memorium ketjusta on poistettu kymmeniä viedtei-

• tosiaan'

seitsemänkymppisten foorumilla!
      Saahan sitä ketjuun mittaa kun yks hourupää
      kirjoittaa monella nikillä ja vastaa itselleen!
      Ei taida tyhmempää ketjua olla!

• yksi miesi

yksi ketju sinnetänne ei haitanne, Barinja vetää tätä ketjua, minä olen vastuussa alhaisesta tasosta, voin kyllä olla hiljaakin.

• Barinja 7

Mikä nyt on niin että tuollaista ihmettelet?

• Barinja7
        yksi miesi kirjoitti:

yksi ketju sinnetänne ei haitanne, Barinja vetää tätä ketjua, minä olen vastuussa alhaisesta tasosta, voin kyllä olla hiljaakin.

Nyt on jo ihan pimeää ulkona,laitoin just ikkunan kiini Kiva kun tulit :)

• barinjuska
        Barinja 7 kirjoitti:

Mikä nyt on niin että tuollaista ihmettelet?

ilmeisesti johtui hiirestä,kun sen matto liukui ois....

• barinja
        Barinja7 kirjoitti:

magneetiset aallot ja kvantit kun ei vät yhtään huumoria keksi,kaik on niin sopomatonta.Muistakaa nyt Jules Verneä!

• yksi miesi
        Barinja7 kirjoitti:

on kuullut itselleen sanottavan, täydellistä!

• Barinja 7
        yksi miesi kirjoitti:

on kuullut itselleen sanottavan, täydellistä!

illan syvistä synkkyyksistä noustiin svääreihin
        ihanaa

• Barinja 7
        barinjuska kirjoitti:

ilmeisesti johtui hiirestä,kun sen matto liukui ois....

Tuo kuvio ei muuten oikein ole kivan näköinen.
        Uusi oksa .Katsotaanpa onnistuisko

• katsoo
        Barinja 7 kirjoitti:

toisella sivulla in memorium ketjua miten sille on käynyt eli in memotium sillekkin !

• katsoo kirjoitti:

toisella sivulla in memorium ketjua miten sille on käynyt eli in memotium sillekkin !

ainakin on sääntöinn mukaan kasvatettu ei pitäs olla valittanmista.

• niin.
        jjoutava5 kirjoitti:

ainakin on sääntöinn mukaan kasvatettu ei pitäs olla valittanmista.

onkin !

• siellä
        katsoo kirjoitti:

pistää seriffiä 3-0 vetikin hrneen nenään`!

• lääkenomi
        siellä kirjoitti:

pistää seriffiä 3-0 vetikin hrneen nenään`!

Puhheet ku masennustroppien liikaannostelust.

• norgoonoi
        lääkenomi kirjoitti:

nu ol siel

• Atolfia
        Barinja 7 kirjoitti:

illan syvistä synkkyyksistä noustiin svääreihin
        ihanaa

on tulla sanomaan, että hauskasti juttu näyttää luistavan. Lyhyitä ja ytimekkäitä lausahduksia.

Minä kuitenkin nyt ytimekkäästi sanon HYVÄÄ YÖTÄ!
        P.S.
        Ukko on jo hampaitansa pesemässä, kohta se huutaa, että sänkyyn sieltä.

• läänomi
        norgoonoi kirjoitti:

nu ol siel

oh men sumpipirtis

• haitoo
        lääkenomi kirjoitti:

maha ei peloo paskuel tokosi.

• ai hauskoo
        haitoo kirjoitti:

maha ei peloo paskuel tokosi.

pitää olla .....

• ai hauskoo kirjoitti:

pitää olla .....

vaikka sydän verta vuotaisi,niin pokka pitää.

• tää on kliffaa
        irkku-37 kirjoitti:

vaikka sydän verta vuotaisi,niin pokka pitää.

ei ees ynnämuu oo hiffanu tulla pilaa tätä jutskua.

• jaksaa
        Atolfia kirjoitti:

on tulla sanomaan, että hauskasti juttu näyttää luistavan. Lyhyitä ja ytimekkäitä lausahduksia.

Minä kuitenkin nyt ytimekkäästi sanon HYVÄÄ YÖTÄ!
        P.S.
        Ukko on jo hampaitansa pesemässä, kohta se huutaa, että sänkyyn sieltä.

...tämän ketjun kokonaan lukea, niin syön vanhan hattuni. Ei paljon tylsempää luettavaa löydy. puhelinluettelokin on kiinnostavampaa.

• yksi miesi
        Barinja 7 kirjoitti:

olisiko Irkun ja ketä nyt olikaan lisäksi lentäjiä, lennän kuitenkin tuonne kadulle soon omavalamentaja sitä mieltä.

• hertta 9
        yksi miesi kirjoitti:

olisiko Irkun ja ketä nyt olikaan lisäksi lentäjiä, lennän kuitenkin tuonne kadulle soon omavalamentaja sitä mieltä.

aivan järkevä valmentaja sinulla!

Kuka nyt oman lentäjäjänsä antaisi kadota taivaalle. :D

• Hertta2009
        Barinja 7 kirjoitti:

on päivä aloitettu.Täällä kaikki hyvin---niin toivon myös Suomemme maassa---metsiemme,järviemme
        asukeilla! Tästä talouslama ajasta huolimatta, on
        meillä pääoma josta kannattaa iloita! Puhtaiden hankien loiste, sininen taivas sekä metsiemme syvä vehreys, antaa jotain johon ei löydy edes sanaa!

• aurinkoisena
        Hertta2009 kirjoitti:

on päivä aloitettu.Täällä kaikki hyvin---niin toivon myös Suomemme maassa---metsiemme,järviemme
        asukeilla! Tästä talouslama ajasta huolimatta, on
        meillä pääoma josta kannattaa iloita! Puhtaiden hankien loiste, sininen taivas sekä metsiemme syvä vehreys, antaa jotain johon ei löydy edes sanaa!

loistaa ja synkkäilee kaikki yhtäaikaa.
        Kauniina vaarat ja notkelmat, kirjoitusvirhe oli ensin 'nätkelmät' sehän taasen on kaunis kukka ei kauneudesta näköjään eroon pääse vaikka kirjoittas väärinkin.

• barinja
        aurinkoisena kirjoitti:

loistaa ja synkkäilee kaikki yhtäaikaa.
        Kauniina vaarat ja notkelmat, kirjoitusvirhe oli ensin 'nätkelmät' sehän taasen on kaunis kukka ei kauneudesta näköjään eroon pääse vaikka kirjoittas väärinkin.

kukkanenkin mukaan:)

Tosi ihana päivä,ei sitä jaksa aina synkistellä!

• yksi miesi
        barinja kirjoitti:

Ruusu, leijonan kukka

----
        Sa katso ruusua: näin hymyten se kuiskaa
        avaan aarteet sydämen -
        ja hetki vain: jo maahan varisee
        kukinto silkinhieno kuihtuu.

Omar Khaijam

• yksi miesi
        yksi miesi kirjoitti:

Ruusu, leijonan kukka

----
        avaan aarteet sydämen -

Omar Khaijam

tänne tuli nyt täytyy hetki ravistella.
        Mikä onkaan kukkasi taidan olla nyt aiheeseen koukussa.

• barinja
        yksi miesi kirjoitti:

Ruusu, leijonan kukka

----
        avaan aarteet sydämen -

Omar Khaijam

runoilija todella! Kiitos.

• miesi yksikin
        yksi miesi kirjoitti:

tänne tuli nyt täytyy hetki ravistella.
        Mikä onkaan kukkasi taidan olla nyt aiheeseen koukussa.

hetken päästä näyttää paremmalta
        annetaan huumorille valta
        kaksin aina koreampi
        nainen aina miestä soreampi.

• Hertta2009
        barinja kirjoitti:

jälleen, kauniin ja keväisen aavistuksen antaen.

Sitähän me kaikki kaipaamme, lämpöa ja valoa elämäämme. Varsinkin näinä aikoina.

• barinja
        Hertta2009 kirjoitti:

Sitähän me kaikki kaipaamme, lämpöa ja valoa elämäämme. Varsinkin näinä aikoina.

mukaan,kun hänellä on sydän niin paikallaan!

• barinja
        Hertta2009 kirjoitti:

niin silloin ymmärtäkäämme sekin.

• barinja
        yksi miesi kirjoitti:

Ruusu, leijonan kukka

----
        avaan aarteet sydämen -

Omar Khaijam

kuin kiittää,niistä kauniista ja hienoista kokemuksista olen saanut seurassanne!
        Ja naurmisen iloista,meökein tikahtumiseen asti.
        Näitä hetkiä en tule unohtamaan,ne ovat tehneet hyvää.Mutta vaikeaa on tajuta että se loppuisi tähän! Eiköhän meillä itsekullakin ole syytä iloita elämästämme!

• pitää
        barinja kirjoitti:

kuin kiittää,niistä kauniista ja hienoista kokemuksista olen saanut seurassanne!
        Ja naurmisen iloista,meökein tikahtumiseen asti.
        Näitä hetkiä en tule unohtamaan,ne ovat tehneet hyvää.Mutta vaikeaa on tajuta että se loppuisi tähän! Eiköhän meillä itsekullakin ole syytä iloita elämästämme!

pienen tauon minäkin.

• yksi miesi
        pitää kirjoitti:

pienen tauon minäkin.

Puolestani kiitän sinua unohtumattomista hetkistä tässä ketjussa ja toivon ettet pidä pitkää taukoa.

• kiitos10
        yksi miesi kirjoitti:

Puolestani kiitän sinua unohtumattomista hetkistä tässä ketjussa ja toivon ettet pidä pitkää taukoa.

sinäkinoli hieno mies! Sillä lailla meidän pitää olla:D

• sellainen seurakunta

jossa on määrätyt rituaalit, mutta aikaa myöten asiat selkiytyy.

• barinja

seurakunnista mitään?

• helkkariin kaikki ....

rituaalit,minusta sellainen on kangistumista...

• barinja
        helkkariin kaikki .... kirjoitti:

rituaalit,minusta sellainen on kangistumista...

kun en voi sillekään mitään,että olen melko radikaali,mutta rakastan silti ihmisiä!

• tulla kirjoittamaan
        barinja kirjoitti:

kun en voi sillekään mitään,että olen melko radikaali,mutta rakastan silti ihmisiä!

on suuri kynnys arvostelijoita on niin paljon kasvojensa menettämistä pelätään kasvonsa menettänyt ei saa enää mitään vastakaikua täällä.

• barinja
        tulla kirjoittamaan kirjoitti:

on suuri kynnys arvostelijoita on niin paljon kasvojensa menettämistä pelätään kasvonsa menettänyt ei saa enää mitään vastakaikua täällä.

älä ikinä anna lauman vaikuttaa omaan itseesi,joka on tärkeintä mikä meillä on! :D

• viisaampi kuin
        barinja kirjoitti:

älä ikinä anna lauman vaikuttaa omaan itseesi,joka on tärkeintä mikä meillä on! :D

tämä lauma
        itse en ole riittävän vahva hillitsemään lauman raivoa silloi kun se on päättänyt hyökätä tosiasiassa olen kyllä vahvempi tätä laumaa mutta en tiedä kenen puolesta nyt puhun ehkä lauman heikomman puoliskon

• barinja
        tulla kirjoittamaan kirjoitti:

sinähän kasvatat heitäkin ,jos sanot sen minkä Ei pidä pelätä kasvojen menettämistä! Mitä se merkitsee minun kasvoni oikeiden asioiden rinnallakoet oikeaksi! Kone hyppii ole pahoillani Heippa ole vahva. Toivoo hertta

• nimellä ja kasvoilla
        barinja kirjoitti:

sinähän kasvatat heitäkin ,jos sanot sen minkä Ei pidä pelätä kasvojen menettämistä! Mitä se merkitsee minun kasvoni oikeiden asioiden rinnallakoet oikeaksi! Kone hyppii ole pahoillani Heippa ole vahva. Toivoo hertta

ei ole mitään merkitystä ainoastaan pönkitetään itsetuntoa jollakin turhalla olettamuksella
        oikeilla asioillakaan ei täällä ole mitään arvoa kaikki unohtuu hetkessä

• barinja
        nimellä ja kasvoilla kirjoitti:

ei ole mitään merkitystä ainoastaan pönkitetään itsetuntoa jollakin turhalla olettamuksella
        oikeilla asioillakaan ei täällä ole mitään arvoa kaikki unohtuu hetkessä

Kyllä minun arvo maailmani on tallella!Ja siihen haluan sanoa illan viimeiset sanat, Nukutaan nyt hyvin kaikki,ja tiedämmehän sisimmässämme myös mikä on oikein!

• barinja
        viisaampi kuin kirjoitti:

tämä lauma
        itse en ole riittävän vahva hillitsemään lauman raivoa silloi kun se on päättänyt hyökätä tosiasiassa olen kyllä vahvempi tätä laumaa mutta en tiedä kenen puolesta nyt puhun ehkä lauman heikomman puoliskon

ajateltu,tuo loppuosa! Pidän siitä todella!

• barinja

eilen,naurattaa ihan tuo minulle tyypillinen reagointi.Sellainen olen ollut melkein koko aikuisikäni. Hyvää jälkeä on siitä seurannut!

• barinja

oivaltaa, ja kun käy kuin siivi valkein niin kuin joutsen!

• barinja...

eihän ne saa unohtua, kyllä sinä varmaan tiedät! toivoo barinja

• Barinja 7

että me kaikki jo tässä iässä tiedämme niten toimia ja elää:)
        Apuahan me tarvitsemma toisilta,tiedän sen itsekin. Mutta kun tiedämme tekevämme minkä voimme.
        ,niin muutahanei voi kukaan vaatia!

• barinja
        Barinja 7 kirjoitti:

että me kaikki jo tässä iässä tiedämme niten toimia ja elää:)
        Apuahan me tarvitsemma toisilta,tiedän sen itsekin. Mutta kun tiedämme tekevämme minkä voimme.
        ,niin muutahanei voi kukaan vaatia!

uskoisin kaiken kääntyvän hyväksi.

Nyt ei kuin Nukkumatin hoiviin ja nukkukaa hyvää tekevää unta,siinä turvallisessa tietoisuudessa että teistä huolehtii taivaallinen Isä.

• pomppelis
        barinja kirjoitti:

Nyt ei kuin Nukkumatin hoiviin ja nukkukaa hyvää tekevää unta,siinä turvallisessa tietoisuudessa että teistä huolehtii taivaallinen Isä.

Ähäkuti tänneppä taas laitoit nesusi!

• tämän
        barinja kirjoitti:

iloisempi enää olla! :D

• mistäkin
        tämän kirjoitti:

iloisempi enää olla! :D

ilonsa löytää, joku itselleen kirjoittelusta. Kuluu se päivä siinäkin. Kun tarpeeksi uskoo, velatkin tuntuu saatavilta.
        Ei millään pahalla, mutta sääliksi käy.

• peiliinn
        mistäkin kirjoitti:

ilonsa löytää, joku itselleen kirjoittelusta. Kuluu se päivä siinäkin. Kun tarpeeksi uskoo, velatkin tuntuu saatavilta.

siellä hän on.

• ymmärrä..
        mistäkin kirjoitti:

onhan ihmisiä jotka kirjoittavat päiväkirjojakin?
        Mikä päähäpinttymä täällä vallitsee,---itselleen kirjoittelusta?

• minäkään
        ymmärrä.. kirjoitti:

onhan ihmisiä jotka kirjoittavat päiväkirjojakin?
        Mikä päähäpinttymä täällä vallitsee,---itselleen kirjoittelusta?

ymmärrä, huvinsa kaikilla. Onkohan siellä kaikki kotona?

• Barinja
        minäkään kirjoitti:

ymmärrä, huvinsa kaikilla. Onkohan siellä kaikki kotona?

epäillä,nää on joskus alttiita väärinkäsityksillekin.

• barinja
        Barinja kirjoitti:

epäillä,nää on joskus alttiita väärinkäsityksillekin.

en ole tajunut voivan kirjoittaa aika pitkiäkin juttuja,ja siinä voi syntyä väärinkasitys,kun katsoo riviä,jossa vuoropuhumisen sijasta on sama nimimerkki perä perään.

Täytyypä vielä tarkistaa luulis aiheen olevan selvä!

• synkkistelijä
        barinja kirjoitti:

en ole tajunut voivan kirjoittaa aika pitkiäkin juttuja,ja siinä voi syntyä väärinkasitys,kun katsoo riviä,jossa vuoropuhumisen sijasta on sama nimimerkki perä perään.

Täytyypä vielä tarkistaa luulis aiheen olevan selvä!

muuten vastaa useampiin viesteihin erillisillä peräkkäin olevilla viesteillä mutta väliäkö sillä, hyvässä ketjussa ei kuitenkaan ole ollut poistoja.

• barinja
        synkkistelijä kirjoitti:

muuten vastaa useampiin viesteihin erillisillä peräkkäin olevilla viesteillä mutta väliäkö sillä, hyvässä ketjussa ei kuitenkaan ole ollut poistoja.

nauramaan

• eri nikkejä
        barinja kirjoitti:

nauramaan

istut näköjään aamusta iltaan netissä.

• barinja
        barinja kirjoitti:

nauramaan

Tämä on hauskaa muotoilua:)

• paikkaansa
        eri nikkejä kirjoitti:

luulet vaan*

• olet oikeassa siinä,
        eri nikkejä kirjoitti:

että olen käyttänyt eri nikkejä,ehkä yksi pakokeino!

• barinja
        olet oikeassa siinä, kirjoitti:

että olen käyttänyt eri nikkejä,ehkä yksi pakokeino!

olin iltapäivällä päättänyt pitäytyä kahteen hertta ja barinja

• barinja
        synkkistelijä kirjoitti:

toivoo syötävää synkeilijälle sään ollessa painumssa syvään iltarauhaan säädyllisesti.

• synkkistelijä
        barinja kirjoitti:

toivoo syötävää synkeilijälle sään ollessa painumssa syvään iltarauhaan säädyllisesti.

pinaattikeitolla kävin, voimaa lataan säädylliseen iltapuh teeseen.
        Oksanmuotoilu on hyvässä vauhdissa näämä täälä.

• teestäkö
        synkkistelijä kirjoitti:

pidät?

• barinja
        barinja kirjoitti:

Tämä on hauskaa muotoilua:)

kyllä sillä täytyy olla vahvat oksat,että se pysyy pystyssä kun tuulee,,rakastan kuusen tuoksua!

• synkkistelijä
        teestäkö kirjoitti:

pidät?

mieti äskön mikä olis vahvempaa ja päädyin tomaattimehuun, sehä antaa myös ytyä latausta.

• barinja
        teestäkö kirjoitti:

pidät?

näyt olevan ihan järkevä ruokailusi suhteen,

• synkkistelijä
        barinja kirjoitti:

kyllä sillä täytyy olla vahvat oksat,että se pysyy pystyssä kun tuulee,,rakastan kuusen tuoksua!

kun juuuret siinä kyllä ratkasee, no, empä takerru pikkuseikkoihin.

• olen juonut 2 lasillista pu...
        synkkistelijä kirjoitti:

tuntuu tosi kivalta,eikä hormoonit nyt mitenkään hyrrää,muuten vaan juhlava olo %

• barinja
        synkkistelijä kirjoitti:

kun juuuret siinä kyllä ratkasee, no, empä takerru pikkuseikkoihin.

jos alku on hyvä niin totta kai se kasvattaa tuuheat alaoksat. hahhaa,---- sen alakerta voi silloin hyvin !

• synkkistelijä
        barinja kirjoitti:

näyt olevan ihan järkevä ruokailusi suhteen,

pitää päällä
        muotoilu seikka jäi mutta kasvakoon villinä.
        1 meka on nopeus mutta valokuitukaapeli on,
        on hieno semmonen kaapeli.

• nämä
        teestäkö kirjoitti:

pidät?

lyhyet viestit.

• en mäkään
        olen juonut 2 lasillista pu... kirjoitti:

tuntuu tosi kivalta,eikä hormoonit nyt mitenkään hyrrää,muuten vaan juhlava olo %

jaksa lukea tyhjän päiväisä pitkiä lurituksia.

• synkkistelijä
        olen juonut 2 lasillista pu... kirjoitti:

punajuurimehua eihä sen pitäis-- mutta hyvä että juhlavan olon teki.

• barinja
        en mäkään kirjoitti:

dddddddd

• alaoksa
        en mäkään kirjoitti:

heippa kiva kun soitit:Sillein

• synkkistelijä
        barinja kirjoitti:

dddddddd

joku tunki siihen.

• barinja
        synkkistelijä kirjoitti:

joku tunki siihen.

vaan mikäs metit eroittaa?

• barinja
        synkkistelijä kirjoitti:

joku tunki siihen.

ole kukaan joka kärsii tästä?

• synkkistelijä
        barinja kirjoitti:

vaan mikäs metit eroittaa?

jos vain erottaja erottaa, eihän se vielä mitään.

• synkkistelijä
        barinja kirjoitti:

ole kukaan joka kärsii tästä?

kärsiikö joku?

• barinja
        synkkistelijä kirjoitti:

punajuurimehua eihä sen pitäis-- mutta hyvä että juhlavan olon teki.

tämäkö on sinkuille sinulle arkipäivää...

• barinja
        alaoksa kirjoitti:

heippa kiva kun soitit:Sillein

Rahmanovia ,,olisko sillä joku romassi? Tsikovsky oli homo vaan ihanaa musiikia!

• yksi miesi
        barinja kirjoitti:

tämäkö on sinkuille sinulle arkipäivää...

en ikuna tämmöstä ole kokeillu mutta hupsuileehan sitä.

• barinja
        yksi miesi kirjoitti:

en ikuna tämmöstä ole kokeillu mutta hupsuileehan sitä.

hyvin moni säikeistä:)

• yksi miesi
        barinja kirjoitti:

hyvin moni säikeistä:)

monta kaavaa, monta niittä ja kudetta.

• barinja
        synkkistelijä kirjoitti:

Mihin jäit?

• Synkkistelijä
        barinja kirjoitti:

Mihin jäit?

- yksi miesi - Minuthan erottaa ovat sanoneet jostankin, anteeksi kiusaajat ovat pakottaneet kirjoittamaan piilossa, omalla merkillä en olisi saanut ollenkaan vastauksia, luulin että arvasit kuka kirjoittaa.

• barinja
        Synkkistelijä kirjoitti:

- yksi miesi - Minuthan erottaa ovat sanoneet jostankin, anteeksi kiusaajat ovat pakottaneet kirjoittamaan piilossa, omalla merkillä en olisi saanut ollenkaan vastauksia, luulin että arvasit kuka kirjoittaa.

on minulle vielä niin outoa,enhän ole ...olut kauan mukana!

• barinja
        barinja kirjoitti:

Mihin jäit?

kun en enää tiedä kuka on -----

• barinja kirjoitti:

on minulle vielä niin outoa,enhän ole ...olut kauan mukana!

Toivon etten loukannut kovin, en kuitenkaan pahemmin valehdellut, Kiitos sinulle kuitenkin tästä kaikesta. Eihän ystävyys katkea?

• barinja
        Synkkistelijä kirjoitti:

vastaa nyt rehellisesti!!!

• .opiksi
        jjoutava5 kirjoitti:

Toivon etten loukannut kovin, en kuitenkaan pahemmin valehdellut, Kiitos sinulle kuitenkin tästä kaikesta. Eihän ystävyys katkea?

mutta nikittömyys ei enää ole minun heiniäni!
        Kaikella elämänilolla mikä minulla on jäljellä!

Mitään syyllisyyttä en toivo kenellekkään!
        Voikaatten hyvin. Minuata ette kuule vähään aikaan.
        Kiitos kuitenkin unelmista.

• barinja kirjoitti:

vastaa nyt rehellisesti!!!

olin ja se lähti lauseen pätkästä, miesi yksikin'
        Synkkyydestä syyteltiin, siitä lähti synkkistelijä, Ei tässä ketjussa miehiä ole montakaan. Sääntöjen puitteissa olen hoopoillut.
        Sinut tiedän huumorin sietäväksi jospa elämän teflonista nämä virheet puhdistuu.
        Toivon että kaikki on taasen hyvin.

• barinja
        barinja kirjoitti:

kun en enää tiedä kuka on -----

Nyt olen vetänyt tätä palstaa,niin urhoollisesti---- kun olen voinut!
        Vapautan kaikki syyllisyyttä potevat kyyneleitteni takia.

En tietenkään halua olla miesten "unelmien leikkikaluna",vaikka ilolla huomaan palstan kuitenkin saaneen melko paljon kävijöitä---- vaikka se ei minulle merkitsekään mitään:)
        Hyvää jatkoa! toivoo hertta,---toisenlaisissa
        merkeissä.

Nyt on hartain toiveeni,että suomi 24 70 jatkaa samalla tavalla,kuin ennen minua.Lämpimät terveiset kaikille! Erityisesti Atolfinalle,Hintrikalle ja monille muille! Ja Ruuneperille,joka tuki minua aloittaessani tämän palstan! Hei vaan PS Susmorsian unohtui oli meillä hauskaa! Voi hyvin.

• jjoutava
        barinja kirjoitti:

Nyt olen vetänyt tätä palstaa,niin urhoollisesti---- kun olen voinut!
        Vapautan kaikki syyllisyyttä potevat kyyneleitteni takia.

En tietenkään halua olla miesten "unelmien leikkikaluna",vaikka ilolla huomaan palstan kuitenkin saaneen melko paljon kävijöitä---- vaikka se ei minulle merkitsekään mitään:)
        Hyvää jatkoa! toivoo hertta,---toisenlaisissa
        merkeissä.

Nyt on hartain toiveeni,että suomi 24 70 jatkaa samalla tavalla,kuin ennen minua.Lämpimät terveiset kaikille! Erityisesti Atolfinalle,Hintrikalle ja monille muille! Ja Ruuneperille,joka tuki minua aloittaessani tämän palstan! Hei vaan PS Susmorsian unohtui oli meillä hauskaa! Voi hyvin.

Sinulle omalla nikillä missä mainitsin "yksi miesi" mutta se viesti ei ollut tarpeeksi selvä ei varmaan ollut ollenkaan selvä että olisit siitä ymmärtänyt, väärinkäsityksiä väärinkäsitysten perään.
        Huumorina tätä yritin pitää, etkä ollut leikkikalu. Matti

• barinja

gauheen teknistä tää kaikki s¨lle varmaan ihan...

• barinja

Kun minulle riitäisi vain yksi ystävä:D

• barinja

täällä ainaskaan:)

• barinja

mikä on sukunimesi kolmas kirjain, en muuten kestä enää !

• yksi miesi

L niin kuin Lauri

• barinja
        yksi miesi kirjoitti:

L niin kuin Lauri

ei ollut se "oikea". Kiitän sinua kuitenkin ritarillisestä käytöksestäsi! Heippa

• yksi miesi
        barinja kirjoitti:

ei ollut se "oikea". Kiitän sinua kuitenkin ritarillisestä käytöksestäsi! Heippa

miksi aina näin - Käy - käy - käy!

• jatkettaisi
        yksi miesi kirjoitti:

miksi aina näin - Käy - käy - käy!

näitä hauskoja hetkiä ?

• pilvi*
        jatkettaisi kirjoitti:

näitä hauskoja hetkiä ?

Hirmunen faartti oli päällä ja monta näyttelijää, kun en osanut, luulin että niinkuin koulunäytelmissä! Ja virheitä vilisi:D

Tarkoititko, että jatketaan tätä vai uutta?

• pilvi*
        pilvi* kirjoitti:

Hirmunen faartti oli päällä ja monta näyttelijää, kun en osanut, luulin että niinkuin koulunäytelmissä! Ja virheitä vilisi:D

Tarkoititko, että jatketaan tätä vai uutta?

kenen kanssa vai vapaasti? Okay ehk sitä tarvitaan :D

Nio niin palataan taas tähän. Hei kaikki rakkaat ystävät!

Täällä taas tämä iloisenillan viihde. Toivottavasti ette ole helteestä uupuneita!

SEIKKAILU BITTIAVARUUDESSA ALKAA!

Yksinkähän tässä taas huitelen, enkä tiedä voinko ottaa eri nimiäkään, ettei joku suutu vallan.

• nimistä
        pilvi* kirjoitti:

Täällä taas tämä iloisenillan viihde. Toivottavasti ette ole helteestä uupuneita!

Yksinkähän tässä taas huitelen, enkä tiedä voinko ottaa eri nimiäkään, ettei joku suutu vallan.

tuossahan oli puolijoukkue hupsuja, tuskin ovat liikenteessä enää.

• liikkeelle*
        pilvi* kirjoitti:

illan kuvauksesta. Taivas on olllut niin sinivalkoinen tänään. Lämpö on hellinyt meitä, ja suihkut virkistäneet.
        Huomaan tulleeni tarkemmaksi, etten tekisi kirjoitusvirheitä niin paljon!:D

Hei, se joka nosti ketjun voisi tulla mukaan! Kun kerran niin halusi. Jään katselemaan tapahtuuko mitään vai pitääkö vaihtaa palstaa?

• pilvi*
        nimistä kirjoitti:

tuossahan oli puolijoukkue hupsuja, tuskin ovat liikenteessä enää.

Ei sitten jos taas on ilkeämielisyyttä tämäkin. Kiitos kuitenkin jjoutavalle, joka jaksoi pysyä mukana loppuun asti.

• nimistä
        pilvi* kirjoitti:

Ei sitten jos taas on ilkeämielisyyttä tämäkin. Kiitos kuitenkin jjoutavalle, joka jaksoi pysyä mukana loppuun asti.

hauskoista hetkistä.
        Ilkeitähän tässä ketjussa ei ole.

• kuka*
        nimistä kirjoitti:

hauskoista hetkistä.
        Ilkeitähän tässä ketjussa ei ole.

olet. Eikö se olisi parempi niin. koska sinä tiedät kuka minä olen?

• jjoutava
        kuka* kirjoitti:

olet. Eikö se olisi parempi niin. koska sinä tiedät kuka minä olen?

minua tunne.
        Jännitystäkö etsit, romantiikkaa vai tieteitä tähtiin.

• pilvi*
        jatkettaisi kirjoitti:

näitä hauskoja hetkiä ?

puoli tuntia on jo mennyt, kerro nyt sitten jotakín hauskaa,kun on kerran hauska ketju!

• pilvi*
        jjoutava kirjoitti:

minua tunne.
        Jännitystäkö etsit, romantiikkaa vai tieteitä tähtiin.

miksi nyt haluat jatkaa?

• jjoutava
        pilvi* kirjoitti:

miksi nyt haluat jatkaa?

aikeissa jatkaa, lähipäivinä menen mökille pois koneelta,
        kuka nosti tämän ketjun, hän on syyllinen.

• pilvi*
        jjoutava kirjoitti:

aikeissa jatkaa, lähipäivinä menen mökille pois koneelta,
        kuka nosti tämän ketjun, hän on syyllinen.

iMökille on varmaan kiva päästä, vie terveiset kotiin ja Voi hyvin! pilvi*

• pilvi*
        pilvi* kirjoitti:

puoli tuntia on jo mennyt, kerro nyt sitten jotakín hauskaa,kun on kerran hauska ketju!

nostetaan ,kaipa ne on jo tilastoitu, Hei sitten.

• tässäkään ei ole
        pilvi* kirjoitti:

kaikki pilven nikit. Osa kuitenkin. Kyllä tässä nauru kelpaakin, Montaa palstalaista veditkin nenästä, Jopa susmorsianta. Kyllä nauru kelpaa. Tyhmiä talipäitähän olet osannut pilvi tosi hyvin kusettaa,

• huumorrii
        tässäkään ei ole kirjoitti:

kaikki pilven nikit. Osa kuitenkin. Kyllä tässä nauru kelpaakin, Montaa palstalaista veditkin nenästä, Jopa susmorsianta. Kyllä nauru kelpaa. Tyhmiä talipäitähän olet osannut pilvi tosi hyvin kusettaa,

kerrassaan.

• tuo onkii
        huumorrii kirjoitti:

kerrassaan.

kertakaikkiaa.

• pilvi*

Mistä puhut?

• on lädy
        pilvi* kirjoitti:

Mistä puhut?

kusettaa = vetää nenästä

talipää = tyhmä

• lukijoista

Pilvillä yli 6000

• mimosa*
        lukijoista kirjoitti:

Pilvillä yli 6000

En tiedä vetäneeni ketään nenästä, enkä höplästä hauskuttelin ketjussa:)

Joku sekos varmaan ja kuvitteli, siitä tietenkin olen pahoillani. Miksiköhän minua tulkitaan niin kieroksi tai syytetään sellaisesta. En jaksa ottaa sotkuihin kantaa!

• olisi*
        mimosa* kirjoitti:

En tiedä vetäneeni ketään nenästä, enkä höplästä hauskuttelin ketjussa:)

Joku sekos varmaan ja kuvitteli, siitä tietenkin olen pahoillani. Miksiköhän minua tulkitaan niin kieroksi tai syytetään sellaisesta. En jaksa ottaa sotkuihin kantaa!

edes jotakin tuttua ja selvää!

• Kyllä*
        olisi* kirjoitti:

edes jotakin tuttua ja selvää!

nauru kelpas kun käväisin palstalla nyt iltapuolella! Sotakirveet on teroitettu ja naisväki juonii kuin pelsepupit.Hahhahohoo meinas iltakahvit suihkuta pöytäliinalle!

Railakasta on meininki, siinä jo unohohtuu lamat ja läski läskitkin, hauska muuten sekin ketju! Koomillista on kun vaan alkaa huvittamaan meijän ihmisten touhut.

Nauruterapia olisi paikallaan! Vai teroitetaanko kynsiä vielä :D

• Antiikista
        Kyllä* kirjoitti:

nauru kelpas kun käväisin palstalla nyt iltapuolella! Sotakirveet on teroitettu ja naisväki juonii kuin pelsepupit.Hahhahohoo meinas iltakahvit suihkuta pöytäliinalle!

Railakasta on meininki, siinä jo unohohtuu lamat ja läski läskitkin, hauska muuten sekin ketju! Koomillista on kun vaan alkaa huvittamaan meijän ihmisten touhut.

Nauruterapia olisi paikallaan! Vai teroitetaanko kynsiä vielä :D

Nämähän ovat kuin amerikkalaiset elokuvat jo naurettuja! Hurraa, siis et keksinyt vaan bongasit

• endistä*
        Antiikista kirjoitti:

Nämähän ovat kuin amerikkalaiset elokuvat jo naurettuja! Hurraa, siis et keksinyt vaan bongasit

painallus ja siitä uutta suleen kun vanha kuolee, vaikka hevon pe.........stä, missä kohta ollaan kaikki:D

• Wentselin veljeen
        endistä* kirjoitti:

painallus ja siitä uutta suleen kun vanha kuolee, vaikka hevon pe.........stä, missä kohta ollaan kaikki:D

jolla on antikvariaatti! Meillä on niin peevelin antiikkia kirjoja taide sellaisia, että sais arvioida ne. Nuoret niitä haluaisi kaikki, vaan minä määrään, onneksi, muuten siellä olis sama tappelun-nujakka, että määää oon taitellisempi ko säää, sano opekin jne.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      115
      2183
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      91
      1452
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1135
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      160
      1008
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      74
      965
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      887
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      51
      836
    8. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      811
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      800
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      749
    Aihe