löytäisit postilaatikosta;)mustaherukkamehupullon!
Hah!mutta enhän mä uskalla:))enää..
On mulla ikävä sua ja toivon että olet ihan hyvässä kunnossa..lepäile ja parantele..
Hyvää yötä ja suukko sinne,mutta minne?;)saat itse päättää..
Ja toinen vielä huomisen puolesta;)
kyllä mä sua aina ajattelen..nyt unten maille..
Jos uskaltaisin
11
1064
Vastaukset
- mene..
viellä nukkumaan ,,kerro lisää ketä sinä ajattelet
kirjoitat niin ihanasti hänestä ja
hän on kipee myös,,sun pitää lohduttaa häntä kunnolla että hän paranis hopummin ,,jotain pientä vaan :)- toivottavasti
Hän parantuis hopummin:))
mulla on kova ikävä..
Hän on niin ihana suutelija...Melkein tuli itku silmään kun ajattelin häntä äsken lueskellessani näitä..Tänäänkin kaipailin kun olin yhdessä paikassa ja kaikkea hassua oli tapahtunut..
Kyllä hän siitä ehkä kuulee,mutta olisi ollut iin kiva kun hän olisi ollut paikalla.. - minä vielä;)
nyt mun on pakko mennä nukkuun..huomenna on tosi pitkä päivä..mutta jos voisin:))menisin häntä hoivaamaan.
Mä olen muuten joskus, kun olin hänestä enempi huolissani kerran,laittanut tän ja nyt laitan sit uudestaan;)
http://www.youtube.com/watch?v=EpobngDii7o - voi..
toivottavasti kirjoitti:
Hän parantuis hopummin:))
mulla on kova ikävä..
Hän on niin ihana suutelija...Melkein tuli itku silmään kun ajattelin häntä äsken lueskellessani näitä..Tänäänkin kaipailin kun olin yhdessä paikassa ja kaikkea hassua oli tapahtunut..
Kyllä hän siitä ehkä kuulee,mutta olisi ollut iin kiva kun hän olisi ollut paikalla..sua ,ymmärrän kyllä ikäväsi ,,ehkä törmäät hänen viellä kunnolla ja sitten voitte hassutella yhdessä:)
- olisi.. takulla
minä vielä;) kirjoitti:
nyt mun on pakko mennä nukkuun..huomenna on tosi pitkä päivä..mutta jos voisin:))menisin häntä hoivaamaan.
Mä olen muuten joskus, kun olin hänestä enempi huolissani kerran,laittanut tän ja nyt laitan sit uudestaan;)
http://www.youtube.com/watch?v=EpobngDii7oparantunut ennätys ajassa ,,:)
- Jeah !
Mulla on lukollinen postilaatikko.;D
- sitten sulle
ei kukaan voi tuoda sellaista..
Mutt hänellä ei ainakaan ole jouluna ollut;)
voihan olla että nyt on:))
- mustaherukkapullo
on hukassa, ja vähän jotain muutakin. Pakko vaan ottaa rauhallisesti kun ei muutakaan voi...
- ap.
Tällaista..
Leikitään nyt,että kun luet tätä,tunnet hellän suukon poskellasi ja kuiskaan korvaasi: hei;)kunpa voisit jo paremmin..ja sitten lauantaiksi hyvää ystävänpäivää..sellaisen punaisen suklaasydämen kera;)
pitää varmaan olla äitiliinille taksikuskina vielä illalla ja tulee huomenna pikkuisia yövieraita,mutta jos en ehdi tänne,niin kyllä sä varmaan arvaat,että hellyydellä ja kaivaten sua usein ajattelen.
Ps. Olet niin ihana suutelija,että kun siinä ajaessani muistelen sitä;)penkki kuumenee,ajatukset sumenee..miten voitkin olla niin ihana:)- -mustaherukka-
miekkonen? Kerropas jotain tietoo lisää?
- naikkonen kuulostaa
-mustaherukka- kirjoitti:
miekkonen? Kerropas jotain tietoo lisää?
aika pahalta;)Sanotaan siis vain nainen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799