Nyt viikko ilman röökiä nikotiinilaastareiden avulla. 10 vuotta tuli poltettua 1-2 askia päivässä. Täytyy sanoa että ainakin mulle huipputuote. Minkäännäköistä röökintarvetta ei ole ollut kun nikotiinia tulee tasaisesti laastarista. Aiemmin yrittänyt lopettaa sekä nikotiinipurkan avulla että täysin ilman apuvälineitä mutta jo muutaman tunnin jälkeen häntä koipien välissä ostamaan röökiä.
Näin mulla siis mutta yksilöllistähän tää tietenkin on eli jollain toisella taas noi laastarit voi olla just se huonoin ratkaisu. Mutta mulla siis tuntuis toimivan täydellisesti. Edes työkavereiden poltellessa vieressä ruokatauolla ei tullut minkäänlaista tarvetta pummia keltään savuketta:)
Tarkotus käyttää nyt jokunen viikko tota 15mg ja sit puolittaa saksilla ja laittaa puolikas per päivä ja muutama viikko sitä ja sitten enää kolmannes ja senkään jälkeen täysin VAPAA. Yrittävät tietenkin myydä suunnilleen samalla hinnalla tuonne myöhemmille viikoille noita vähempinikotiinisia laastareita mutta se ei kannata, koska paljon halvemmaksi tulee käyttää puolikkaita ja kolmanneksia noista 15mg laastareista. Sitähän ei toki apteekissa tietenkään sitten mainita:) Muutenkin ainoana miinuksena mainitsisin juuri hinnan. Laastareiden tuotantokustannut nyt tuskin on monta senttiä mutta sitten myyntihinta aivan "sattumalta" hieman alle keskimääräisen polttelijan päivittäisten röökien hinnan...
Nikotiinilaastarit, vau
2
3380
Vastaukset
- pilata
onnesia, mutta itse olen purkalla ollut kuutisen viikkoa ja nyt vasta on tullut hirveä himo tupakkaan, siis koko ajan mielessä pelkkä tupakka, olen jos yhden ehtinyt polttaakin muttei siitä mitään "saanut". Että ne ongelmat voi olla edessä. Itseäni jo v***ttaa tämä, että näin pitkälle pääsin ja nyt on aivan kauheaa, kun ei muuta ole mielessä kuin tupakka, jospa tämä ohi menisi joskus. Onnea kuitenkin ja koitetaan kestää, joohan.
Mutta tosiaan, ei minua haittaa jos yhden tupakan välillä poltankin, ei pieni repsahdus vielä vakavaa ole. - Anonyymi
Nikotiini ei tee riippuvuutta , vaan ne sadat muut myrkyt joita on tupakissa ...katso Dr Bryan Aris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760