Ravun ja Skopun kiihkeä suhde...

Skorpparineito

Oijoi mikä mies...Ei heti uskois, et noin ihanaa rakastajaa voi ollakaan. Mä oon ihan myyty...Tää oli ihan maailman ekoin rapu, johon olen edes tutustunut. No heti naisena herää kysymys, et rakasteleeko rapu täysillä, jos ei oo tunnepuolella mitään mielenkiintoa...?
Mua ihan pelottaa, jos vaikka meen ja rakastun. Rapu on muutenkin valloittava persoona. Itse olen saanut vuoden sisään maistaa karvasta lääkettä Vaakamieheltä (Pettäminen) ja Kalatmieheltä (ei vastannut odotuksia petissä, hellyydessä eikä tunnepuolella) ja nyt sydänparka ei kestä enää kauheesti murskaantumista.
Mites, kun jos mä ihastun niin osoitan sen kyl välittömästi ja pidän huolen, et toinenkin sen tietää. Karkoittaako suoruus ravun pois? Auttakaa mua! Kertokaa mikä on pahin virhe jne....

11

2609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raputyttönen

      ...on näiden kahden liitto: 2 herkkää vedenmerkkiä! Ex-mies oli skopu ja nykyinenkin skopu, joten koukkuun olen päättäväiseen ja kiihkeään mieheen jäänyt. Suhteemme on joko tai, mutta auvoisia tavallisia päiviäkin mahtuu joukkoon...Kuitenkaan en voisi ajatella mitään muuta merkkiä partnerikseni.
      Neuvoksi: se, mikä nyt suhteessa vain tuntuu pieneltä kurjalta, muuttuu ajan myötä riidan ja eron syyksi. Nauti ja elä täysillä!

    • Rapumies vm81

      ja vielä kerran PYH!!! Rapumiehen ja skorpparinaisen jutust ei tuu yhtikäs mitää. (koettu on)

      • skorpionimiehen

        väliilä se toimii erinomaisesti (kokemusta on!!!)
        :))))))))))


    • ...rapu....

      Rapu ja skopu sopivat yhteen. Kipinää voi kyllä olla; ja me ravut ollaan aika ailahtelevaisia...
      Rapu on kyllä aito, eli jos teillä menee hyvin sängyssä, niin ei se mitään feikkiä ole.

      Rapu ei ole ehkä niin suoraviivainen kuin skopu, mutta ravuilla on taipumusta johtaa asioita. Huomaat sen jonkin ajan kuluttua, ja sinun pitäisi ratkaista asia älyllä, ei tunteella. Näiden merkkien välille voi kuitenkin ennustaa tosirakkautta.

      Nimimerkillä se mikä ei tapa, vahvistaa :-)

      • kaurisNainen

        *syvä huokaisu* ;)
        tapasin rapumiehen ja voiko ihanampaa miestä olla, kaikinpuolin! sängyssäkin otti naisen huomioon eikä se ollut feikkiä. ensimmäinen mies minulla joka halusi tyydyttää naisensa (kysyi haluanko tulla ensin, kukaan mies ei ole koskaan ajatellut minun nautintoani, vain omaansa)
        paljon kehutut "seksuaaliset" skorpparimiehet jäävät kyllä toiseksi. seukkasin sellaisen kanssa vuoden eikä voi kyllä kehua, omaa itseään ajatteli, joka asiassa, sängyssäkin.


    • scorpioni tyttö..

      .. Minä ja mun ihana rapu mies ollaan oltu 5vuotta yhdessä ja erottamattomat ja siinä yhdyn että seksi on kyllä upeaa.. Mies niin ottaa ja antaa.. Älä pelkää, rapu ei feikkaa.. Ja uskollisempaa miestä et löydä. Tottakai kuoreensa välillä piiloutuu, mutta rapu on helppo hemmotella esille.. Onnea jatkoon... Ja nauti..

    • neiti noiprocs

      Oumai. Olen rakastunut todella palavasti rapumieheen ja toivon todella, että tästä tulee jotain. En edes itse käsitä mikä hänessä vetää puoleensa. Ne tummat silmät ovat kuin magneetti, ja minä olen kasa pieniä rautahippusia. Aivan uskomaton ihminen .. Huoh. ♥

      • NeitsytN-73

        Mullapa on pettävä Rapumies ja hänen kohteensa ovat kaikki muut naiset ja tällä hetkellä kierroksessa SkorppariN.Se siitä mukavasta Rapumiehestä.Tummat silmät ja kaikkea.Saanu kärsiä vaan koko ajan.Mikään ei sille riitä.


      • vain sitten
        NeitsytN-73 kirjoitti:

        Mullapa on pettävä Rapumies ja hänen kohteensa ovat kaikki muut naiset ja tällä hetkellä kierroksessa SkorppariN.Se siitä mukavasta Rapumiehestä.Tummat silmät ja kaikkea.Saanu kärsiä vaan koko ajan.Mikään ei sille riitä.

        jokin pidättelee sinua hänessä?!? weird


      • MasterZeromus
        NeitsytN-73 kirjoitti:

        Mullapa on pettävä Rapumies ja hänen kohteensa ovat kaikki muut naiset ja tällä hetkellä kierroksessa SkorppariN.Se siitä mukavasta Rapumiehestä.Tummat silmät ja kaikkea.Saanu kärsiä vaan koko ajan.Mikään ei sille riitä.

        Pidä määrätyn laisesta seksistä.


    • Gogemusta

      On uskollinen (ja jos ei ole, tunnustaa sen heti), kiintyy lujasti, lämmin luonteeltaan (ulospäin voi olla kylmäkin), rauhallinen, vakaa (ainakin oma rapuni), tekee minkä lupaa, rehellinen, pitkäikäinen kumppani. Skopu itsekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe