Kun netissä vähän katsastaa kirjoituksia, niin tuntuu, että hyvin monet naiset haluavat seksiä raskaana ja ongelma on lähinnä se, että miehet eivät halua. Itselläni tilanne ihan päinvastainen.. Ison mahan kanssa ei olo ole tippaakaan seksikäs ja etenkin sen jälkeen kun liikkeet alkoivat tuntua ja näkyä vatsassa, niin ajatuskin seksistä tuntuu tosi ällöttävältä. Miehen haluihin raskaus ei ole merkittävästi vaikuttanut, mitä nyt etenkin alkuvaiheessa lähinnä tuntui panettavan enemmän. Nyt tosiaan maha alkaa olla jo ihan huomattavan kokoinen. Vatsanahan läpi näkyvät liikkeet ovat saaneet miehessä aikaiseksi ihmetyksen ja pienen kauhistuksen (tai melkein ällötykseksi olen lukenut nuo tunteet;) tunteita, niin ei se silti tunnu hänen seksihalujaan vieneen. Itse haluan pistää pään peiton alle panemisen ajaksi, koska en yksinkertaisesti kestä olla läsnä siinä tilanteessa, mutta en myöskään halua pihdata. Ikävä kyllä tuntuu, että hän pahoittaa mielensä asenteestani..
Olenko ainoa?
3
421
Vastaukset
- ei myöskään haluta...
Minua ei myöskään haluta. Yleensä olen kauhean seksuaalinen ihminen,mutta nyt kun olen raskaana,en haluaisi seksiä ollenkaan. Joskus ennen rv12 kun seksiä harrastettiin,niin minulla alkoi ihan mielettömästi sattumaan alavatsaan ja pelkäsin keskenmenoa. Sen jälkeen ei ole huvittanut yhtään. Itsellä myös iso maha jo ja se ei yhtään auta asiaa ainakaan. Katsotaan sitten joskus,kun vauva on syntynyt.. =)
- ..............................
kun ekaa odotin sextailtiin ihan alusta ihan 2h ennen synnytystä, mutta nyt kun ollut nuita KM ennen kun jäin taas raskaaksi vähän pelottaa, niin ei oikeen tee mieli sexiä silleen. mutta kun päästään itse asiaan niin kaikki hyvin. miestän ei haittaa tuo maha. minua haittas vähän alussa mut nyt ihan ok. en tälleeen normaalisti tunne itseäni sexikkääksi isolla mahalla, mutta kun ollaan sängyssä ja mieheni koskettaa rintojani ja pussailee vaikka selkääni niin tunnen olevani tosi sexikäs ja kaunis. ja siitä se sit taas alkaa, halu vaan kasvaa ja kasvaa vaikka ensin ei olis tuntunut mitään. luulen et nyt kun on raskaana pitää vähän esilämmitellä et se tunne tulee , se et haluu sextailla vaikka onkin iso maha jo. kun ollaan päästy itse asiaan niin ei haluaisi lopettaa ... luulen myös että sekin vaikuttaa paljon miten mies kohtelee sinua ennen , esileikki pitää olla hellää ja saada paljon kosketuksia.
- minä80
Minua kyllä haluttaa ja omaa apua tulee käytettyä aika usein. Yhdyntääkin tekee mieli ja esileikit tuntuu kivoilta, mutta kun toimeen asti päästään, niin se onkin pettymys. Tunnen oloni todella kömpelöksi, yhdyntä tuntuu erilaiselta, vanhat hyväksi todetut asennot ei vaan toimi ja kömpelyyden ja mahan takia uusiakaan ei kauheasti tee mieli kokeilla. Toivon vain, että synnytyksen jälkeen tuntuisi yhtä hyvältä kuin aikaisemmin, sillä nykyisellään yhdynnät jää kyllä vähäisiksi. Olen aiemmin saanut orgasmin yhdynnässä todella helposti, mutta nyt jää kyllä haaveeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396