Talouselämä: jätä härskin halpa

tarjous.

http://www.talouselama.fi/uutiset/article216038.ece

"Kyttää rakentajien käsiin jääviä asuntoja"

"Kannattaa tehdä härskin halpoja tarjouksia. Ovathan rakennusyhtiötkin esittäneet kuumina aikoina härskin kalliita hintapyyntöjä."

HUH HUH, kyllä nyt on kyyti kylmää tuulipuvuilla!

9

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansa innostuu..

ja pian ovat ne harvatkin tarjoukset luokkaa -50%. Ja ovat sitä niin kauan, kunnes myyjät tajuavat, että seuraava urpokupla on noin viidentoista vuoden päässä, jos silloinkaan. Lamassa laman hinnat!

• että hintataso

on täysin heidän hallinnassaan ja että asuntoja kannattaa ostaa normaalin hintaisina. Hyvä artikkeli.

• pakastepuku

tänäänkin luvassa pakkaspäivä, niin asuntomarkkinoilla kuin ulkonakin...mielestäni windsuit huono valinta koko talvelle...joka jatkunee asuntomarkkinoilla jouluun asti...

?

• katsopas kun

windsuitit herää...ensimmäinen heti lataa "kyllä on tuhnun arki käsinkosketeltavan ankeaa" jne...

tässä yksikin "tuhnu" kohta lähdössä työhön josta maksetaan riihikuivaa 8000€/kk joten kyllä on tuhneron elämä kauhiaa....kauhiaa...

ja työt alallla ei ole lamaherkkää kuten on muuten näiden ahdinkotuulareiden....

kun työttömyys on 20% suomessa tahkon vielä suurempaa tiliä työssä sekä asuntomarkkinoilla...

• tää nyt tuularille

kylmää on? Mullahan on ikivelka ja korko on nollissa niin mikäs tässä on varaavaatakkaa lämmitellessä?

• xoxoxoxoxoxoxoxoxo

Eipä tässä nyt niin kylmää tosiaan ole varaavan takan ääressä sitä XO:ta siemaillen..
        Kohta aamusaunaan... Mukava vapaapäivä omassa talossa.

PS. Mulla ei muuta kylmää ole kun kaljat jääkaapissa :)

• saksanseisojasi
        xoxoxoxoxoxoxoxoxo kirjoitti:

Eipä tässä nyt niin kylmää tosiaan ole varaavan takan ääressä sitä XO:ta siemaillen..

mukaan saunaan? Hesylle on ilmoitettu toimistasi..

• nordea
        xoxoxoxoxoxoxoxoxo kirjoitti:

Muistutus, siis pankin talossa.

• ...

Eihän ne myyntihinnat niin tolkuttomia ole, vaan se vapaahinta ja siitä tuskin saa alennusta.

Ja pelastaneeko tuo paljoa, jos saakin oman asuntonsa halvalla, kun ne kymmenen muuta samasta yhtiöstä on yhä myymättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe