http://www.talouselama.fi/uutiset/article216038.ece
"Kyttää rakentajien käsiin jääviä asuntoja"
"Kannattaa tehdä härskin halpoja tarjouksia. Ovathan rakennusyhtiötkin esittäneet kuumina aikoina härskin kalliita hintapyyntöjä."
HUH HUH, kyllä nyt on kyyti kylmää tuulipuvuilla!
Talouselämä: jätä härskin halpa
9
857
Vastaukset
- kansa innostuu..
ja pian ovat ne harvatkin tarjoukset luokkaa -50%. Ja ovat sitä niin kauan, kunnes myyjät tajuavat, että seuraava urpokupla on noin viidentoista vuoden päässä, jos silloinkaan. Lamassa laman hinnat!
- että hintataso
on täysin heidän hallinnassaan ja että asuntoja kannattaa ostaa normaalin hintaisina. Hyvä artikkeli.
- pakastepuku
tänäänkin luvassa pakkaspäivä, niin asuntomarkkinoilla kuin ulkonakin...mielestäni windsuit huono valinta koko talvelle...joka jatkunee asuntomarkkinoilla jouluun asti...
? - katsopas kun
windsuitit herää...ensimmäinen heti lataa "kyllä on tuhnun arki käsinkosketeltavan ankeaa" jne...
tässä yksikin "tuhnu" kohta lähdössä työhön josta maksetaan riihikuivaa 8000€/kk joten kyllä on tuhneron elämä kauhiaa....kauhiaa...
ja työt alallla ei ole lamaherkkää kuten on muuten näiden ahdinkotuulareiden....
kun työttömyys on 20% suomessa tahkon vielä suurempaa tiliä työssä sekä asuntomarkkinoilla... - tää nyt tuularille
kylmää on? Mullahan on ikivelka ja korko on nollissa niin mikäs tässä on varaavaatakkaa lämmitellessä?
- xoxoxoxoxoxoxoxoxo
Eipä tässä nyt niin kylmää tosiaan ole varaavan takan ääressä sitä XO:ta siemaillen..
Kohta aamusaunaan... Mukava vapaapäivä omassa talossa.
PS. Mulla ei muuta kylmää ole kun kaljat jääkaapissa :) - saksanseisojasi
xoxoxoxoxoxoxoxoxo kirjoitti:
Eipä tässä nyt niin kylmää tosiaan ole varaavan takan ääressä sitä XO:ta siemaillen..
PS. Mulla ei muuta kylmää ole kun kaljat jääkaapissa :)mukaan saunaan? Hesylle on ilmoitettu toimistasi..
- nordea
xoxoxoxoxoxoxoxoxo kirjoitti:
PS. Mulla ei muuta kylmää ole kun kaljat jääkaapissa :)Muistutus, siis pankin talossa.
- ...
Eihän ne myyntihinnat niin tolkuttomia ole, vaan se vapaahinta ja siitä tuskin saa alennusta.
Ja pelastaneeko tuo paljoa, jos saakin oman asuntonsa halvalla, kun ne kymmenen muuta samasta yhtiöstä on yhä myymättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057