uskovat ryppyvoiteiden tehoon, niinkuin TV:n Prijektina keho-ohjelma sanoi.
Löytyykö täältä ne 70% naisista,
17
1028
Vastaukset
Ja vielä suurempi %määrä tietää shopatun nuoruuden kuvan tehonvarsinkin,jos kuvassa onkin ihan eri Martta
- O - Orvokki
mitä kauemmin ehtii hieroa ryppyvoiteita ihoon, sitä ryppyisemmäksi tulee.;))
- beroliina
kanssa. Ihon hyvinvointi tulee sisältäpäin. Ryppyvoiteet tukkivat huokosia. Miksi miehillä muuten olisi yleensä parempi iho, kun he eivät sivele mitään kerroksia kasvoihin.
- uskohansinä tarinoita,,,,
Ihmisessä on tuo vesimäärä, joten kosteutt iho kaipaa.
Se on eriasia, kuka uskoo satuihin!
Apteekista saa perus voiteit sun muita, huuhaa ihmisiä ei tarvi elättää!!!- ovat
kertomus eletystä elämästä.Toisille niitä tulee
enemmän toisille vähemmän.Eletyn elämän mukaan.
Voiteet tietenkin voivat hoitaa ihoa mutta rypyt
pysyvät. naisilla on yksi ryppy jo syntyessään.
Ikääntyessään sekin tarvitsee voitelua ja venytystä
pysyäkseenkunnossa. - pikkumummukka
ovat kirjoitti:
kertomus eletystä elämästä.Toisille niitä tulee
enemmän toisille vähemmän.Eletyn elämän mukaan.
Voiteet tietenkin voivat hoitaa ihoa mutta rypyt
pysyvät. naisilla on yksi ryppy jo syntyessään.
Ikääntyessään sekin tarvitsee voitelua ja venytystä
pysyäkseenkunnossa.vahvasti että Nivea auttaa pitämään posken pemeänä. Käytän joka aamu ja ilta ryppyrasvaa.
Olen kyllä elänyt elämääni niin jottei tarvitse vanhojenkodissa kiikkustuolissa harmitella elämätöntä elämää. Silti tuntuu poski pehmeältä.
Pitää osata nauttia elämänmaljasta oikean kokoisia driksuja.Kohtuus kaikessa. - minunkin mielestäni
pikkumummukka kirjoitti:
vahvasti että Nivea auttaa pitämään posken pemeänä. Käytän joka aamu ja ilta ryppyrasvaa.
Olen kyllä elänyt elämääni niin jottei tarvitse vanhojenkodissa kiikkustuolissa harmitella elämätöntä elämää. Silti tuntuu poski pehmeältä.
Pitää osata nauttia elämänmaljasta oikean kokoisia driksuja.Kohtuus kaikessa.Kohtuus kaikessa, mutta nauttia pitää elämästä.
Liika syöminen ja juominen ainakin näkyy ulkonäössä.
Naiminen ei vaikuta kuin nuorentavasti, jos ei yökausia valvo.
Ei sitä enää viitsi sen aisian takia valvoa,ainakaan usein.
- RosaLiiin
kuivaihoisena joudun aina käyttämään jotain joka kosteuttaa.
Toiset voiteet tuntuvat iholla paremmalta kuin toiset.
Hinta tai "teho" ei ratkaise. - 1943
käytän, koska iho tuntuu pehmeämmältä. En usko ryppyjen oikomiseen, kyllä ne tulevat ja pysyvät. Olen ikäiseni näköinen, en halua olla yhtään nuorempi enkä vanhempi.
- että vähän
Meillä on äidin puolen suvussa iho melko rypytön pitkälle vanhuuteen.
Kyllä vanhenemisen muuten huomaa.
Käytän ryppyvoiteita, kai siitä on tullut tapa.
Hyvä iho minulla onkin ikäiseksesni.
Epäilen että hyvällä perusvoiteella olisin saanut saman tuloksen.- *Jeppe*
Kummasti vaan ryppykin kutistuu kun saunasta lumihankeen sukeltaa ja mikä ihana tunne kun takaisin löylyyn menee :)
- kurttuja
*Jeppe* kirjoitti:
Kummasti vaan ryppykin kutistuu kun saunasta lumihankeen sukeltaa ja mikä ihana tunne kun takaisin löylyyn menee :)
koska olen syönyt ne aina täyteen hyvää ruokaa.En tarvitse muuta kuin pestä jaka päivä saippualla itseni hyvin.
- 1943
kurttuja kirjoitti:
koska olen syönyt ne aina täyteen hyvää ruokaa.En tarvitse muuta kuin pestä jaka päivä saippualla itseni hyvin.
olen, ettei kovin paljon ryppyjä ole vielä. Aamuisin pesen kasvot haalealla vedellä. Vain saunottuani käytän perusvoidetta. Voitelen jalkojani enemmän kuin kasvoja, käyn myös jalkahoidossa useammin kuin kasvohoidossa.
- täyteensyömisessä
kurttuja kirjoitti:
rypyttömyyteen. Laihat ovat ryppyisempiä kuin lihavat, joilla on nahka pingoittunut. Joskin lihavilla iho rasvakohdista roikkuu.
Rasvaimun saalilla niitä ryppyjä tunnutaan täytettävän.
Itse käytän kosteusvoidetta kuivan ihon hoitoon. Sekin tehoaa, jos sitä muistaa käyttää yhtä aktiivisesti, kuin kallilla hankittua ryppyvoidetta.
- lupiini
usko ryppyvoiteiden tehoon. Rypythän ovat mielestäni kauniita, niistä näkee elämän koko kirjon. En siis ryppyjä pelkää, mutta käytän silti kosteusvoidetta, koska iho tuppaa kuivumaan muuten liikaa.
- marilen
Mielestäni ryppyvoiteet on humpuukia,jos niissä olis jotain tehoa niin miks maailman rikkaimmat naiset,joilla on varaa kaikkein kalleimpiin voiteisiin, rypistyvät samaan tahtiin kuin me köyhemmät,joilla ei oo varaa kuin Niveaan yms. Taitaapi olla niin,että kirurgin veitsi on se ainoa rypynpoistaja, ja sitä en halua vaik olis varaakin.(Jota ei ole)
- vaan
Jeesukseen! Nuorekkuus tai sen puute on perimässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920