Oli ainakin muutama vuosi sitten vielä RAY:n Täyspotissa.
Eli ylhäältä tiputettiin kolikko, joka pystyi sitten putoamaan kolmesta mahdollisesta paikasta. Se mistä se tippui liikkui koko ajan ees taas, ja piti koittaa tiputtaa siten että kolikko tippuu juuri kun se on lähellä ulkokehää. Noita pelipaikkoja taisi olla noin 8 sellaisen ympyränmuotoisen ison möhkäleen joka puolilla.
Kolikko sitten tippui muiden kolikoiden päälle, ja jos osui sopivasti, niin se liikkuva lana törkkäsi ulkokehällä, partaalla, olevia kolikoita. Joskus saattoi saada siis 10-20 kolikkoa, jos vaan oli tosi iso pino melkein tipahtamaisillaan. Eli piti kolikollaan koittaa osua mahdollisimman hyvään paikkaan.
Taisi alkaa C:llä sen pelin nimi. Ajoitus/taktiikka-peli suurelta osin. Piti etsiä pelistä se missä oli isoja pinoja lähellä tippumista.
Mikä RAY:n peli?
7
765
Vastaukset
- Tiedän`
Itse pelasin niitä markka aikoina ja sinne kelpas silloin kruunatkin, tietty kruunia laitoin kun sai halvemmalla pelattua. En tiennytkään että Suomessakin on ollut, tosin varmaan just sen takia kun en missään pelihalleissa käy. Hyvä peli oli silloin markka aikoina, tuli joskus vähän tönäistyä konetta :). Kyllä se mukavasti tiputteli kolikoita :)
- Tiedän`
jos se c:llä alkoi niin mahtaa olla vaikea nimi :)
- vissiin tarkoitat
Sellainen oli ainakin Tampereen koskarin täyspotissa. Siis joskus viis vuotta sitten kun täyspotti oli vielä siellä.
Tiputelli muuten joskus rahaa vaikkei sitä kukaan edes pelannut :)
Mut joo eipä noita kai ole enää ainakaan suomessa. Espanjassa kun kävin muutama vuosi sitten niin siellä oli noita.- kivoja laitteita,
muistan joskus reilu 10vuotta sitten linnanmäellä kun tuli aina tuupittua konetta niin sai ilmaista rahaa! mustalaiset opetti.
Ideaparkin Potissa on vielä 1 kpl kiinalaista pusheria joka on joko rikki tai toiminnassa. Ennen niitä oli 2 mutta toinen on kadonnut ajat sitten. Ja Lintsiltähän noi on peräisin kun sieltä lopetettiin rahapelit.
- Payazzo
Pusherin nimi oli "Circus".
- aafafaffgagagddg
pelin nimi on pajatso
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2151760- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111941- 79905
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606