MItenkä ilmataan 156 nestekytkin.
156 kytkin
11
2547
Vastaukset
- puuhastelia
Ajattelin vaihtaa nesteet autoon, ehkä vasta kesällä. Mieleeni juolahti sama asia. Miten ilmenee, jos kytkimessä on ilmaa? Onko kytkimessä ilmausruuvi?
No, tuskin täälä kukaan tietää, joten etsin vastauksen jostain muualta.- JaspeiV
Jos on jotain ongelmia kytkimen kanssa, esim ei irrota kunnolla, niin ei se nesteiden vaihdolla tai ilmaamisella parane. Vaihto on edessä.
- On näiden
JaspeiV kirjoitti:
Jos on jotain ongelmia kytkimen kanssa, esim ei irrota kunnolla, niin ei se nesteiden vaihdolla tai ilmaamisella parane. Vaihto on edessä.
Makaroonien tyyppivika.
- jfjded
On näiden kirjoitti:
Makaroonien tyyppivika.
outoja makarooneja kokeile välillä vaikka pastaa
- mallinen
On näiden kirjoitti:
Makaroonien tyyppivika.
Alffa rouvalla on, kun noin asiantuntevasti vastasit.
- Noissa ritsoissa
mallinen kirjoitti:
Yleensä mikään?Kauheen hintaisia loslia ja aina hajalla ja korjaaminen maksaa maltaita.
- Undetaker
Noissa ritsoissa kirjoitti:
Yleensä mikään?Kauheen hintaisia loslia ja aina hajalla ja korjaaminen maksaa maltaita.
Olutta saa kioskilta....
Hopi hopi ! Tuulipuku suihkien! - 2002jts
Undetaker kirjoitti:
Olutta saa kioskilta....
Hopi hopi ! Tuulipuku suihkien!156:sta kun oli mittarissa 215tkm. Oireet olivat sellaiset, että kytkin irroitti vasta poljin melkein pohjassa. Toiminta on päinvastainen kuin useissa muissa peleissä. Kun samalla uusittiin kaikki mitkä kuluneilta näyttivät, vaihdelaatikon öljyjä ja stefoja myöten ammattiliikkeessä, paloi tuhat ekeä.
- On näiden
mallinen kirjoitti:
Sitä paitsi, olen NEITI!
Alfoista olen kuullut paljon esim. isältäni, joka tietää autoista tooosi paljon. - nyt ihmettelee
On näiden kirjoitti:
Sitä paitsi, olen NEITI!
Alfoista olen kuullut paljon esim. isältäni, joka tietää autoista tooosi paljon.Jaa, neidillä on Alfa Romeo Yaris, enpä ole moisesta mallista kuullutkaan mutta itse jo vuosia Alfan omistaneena näyttää silti oppivan vuosi vuodelta lisää uusia asioita..... Hienoa!
- jostakin
tässä linkki, missä jotain aiheesta.
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?p=197380#197380
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631423Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491215Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241179Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111100- 1261061
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 72895
- 73889