onneton

olotila on

Näinkö se menee. Rakkaus ei riitä mihinkään, arkuus on ylivoimainen vastustaja. Vai oliko se sittenkin niin, että yksin rakastan edelleen ja siksi minä en pysty ja sinä et halua...? Onhan niitä syitä muitakin mahdollisia, elämä on... En tiiä, oon myös jotenki huolissani susta, m. Toivottavasti turhaan, kai sulla on kaikki hyvin...???? aina voin toivoa, että heijastelen tässä vaan omaa väsymystäni ja aurinko on just pilkistämässä tuon harmauden takaa.

9

863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos puhuisit

hänen kanssa etkä näin? näillä ei oikein ole kyllä mitään virkaa. Laita tunnisteet niin hänkin tunnistaa.
      Jotenkin tuntuu niin hukkaan heitetyltä tällaiset
      viestit ja kuitenkin,, kai se oikea ihminen ansaitsee myös tietää ajatuksistasi?
      Mä ite aina ajattelen että nää loukkaa sitä ihmistä
      kenelle kirjotellaa näin taivaan tuuliin.

• onneton.....

turhaahan tämä onkin. Epätoivoissan voi joskus saada sellaistakin päähänsä, että tätä kautta olisi pienen pieni mahollisuus että jotain saisi selvitetyksi. Mut vaikka sydän on vilpitön, aina ei voi onnistua. Enimmäkseen tuntuu, että kaikki mikä voi mennä pieleen, menee myös.

Hyvää ystävänpäivää vaan siitä huolimatta. Voisin toivottaa hyvää lomaa myös, siltä varalta etten sitäkään saa sanottua. Noloa myöntää, kuinka kovasti sekin ikävä sattuu jo etukäteen.

• meni siis

miehelle?

• ed.

vielä minne päin Suomea?

• ei yksikään

viestisi asioista selviä.

• toisin tekisin

jos voisin. Asioita olisi miljoonittain puhuttavana, mutta tänäänkään en ole hänen kanssaan sanaakaan vaihtanut. Ihminen vaan joskus on niin kaukana, vaikka olis kuinka lähellä. Pitkälti omaan piikkini menee, en hänen päätään tästä pölkylle ole laittamassa. Jos voisinkin kertoo, mitä mun elämään kuuluu ja mitä ajattelen. Tunteeni hänen pitäisi tietää, ei ne oo miksikään muuttuneet siitä kun ne olen kertonut, yrityksistä huolimatta.

• rikki
        toisin tekisin kirjoitti:

jos voisin. Asioita olisi miljoonittain puhuttavana, mutta tänäänkään en ole hänen kanssaan sanaakaan vaihtanut. Ihminen vaan joskus on niin kaukana, vaikka olis kuinka lähellä. Pitkälti omaan piikkini menee, en hänen päätään tästä pölkylle ole laittamassa. Jos voisinkin kertoo, mitä mun elämään kuuluu ja mitä ajattelen. Tunteeni hänen pitäisi tietää, ei ne oo miksikään muuttuneet siitä kun ne olen kertonut, yrityksistä huolimatta.

Näistä palstoista on apua ku tietää sitten ettei ole ainut ikävöijä.....
        Muuta apua niistä ei sitten olekaan.
        Minäkin ikävöin ikävöin ja ikävöin omaa kultaani, jota en voi enää ikinä edes kutsua sillä nimellä...enkä tehdä niitä miljoonia asioita yhdessä enää mitä ehdittiin tehdä, vaikka se aika ei niin montaa vuotta ollutkaan..enkä nukkua vieressäsi...enkä silittää hiuksiasi...
        Tänään ei taida olla taaskaan helpompaa....
        Onko tämän ikävän jälkeen elämää....
        sinun kanssasi? Sitä tässä mietin...

• kuule kerro

rakkaudesta eikä huolesta,, jos oikeastituntee
      ne kertoo myös hänelle. Turhaan ruikutat.

• oikeasti huolissasi ??

ei kumpaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe