Ihme päänsärkyä ja nopea kuume

johos

Keskellä viikkoa nousi kuume nopeasti yli 39 asteeseen. Sen päivän sairastin ja sen jälkeen on lämpö keikkunut 37-37,5 asteessa. Erityisen kipeä olo ei enää ole, mutta pää on välillä törkeän kipeä. Etenkin ylös noustessa tai päätä pyöritellessä vihloo kunnolla ja näkö meinaa mennä. Niska on myös jäykkä. Maha meni kunnolla sekaisin eilen, tuli valehtelematta vettä kakkosesta suihkuamalla viidennellä vessakäynnillä puolen tunnin sisään. Virtsatietulehduksen oireet tunnistin ja viikon vetkuttelun jälkeen aloin ottamaan antibioottia, päivää ennen kuumeen nousua. Olen samaa lääkettä syönyt ennenkin eikä ole koskaan nostanut kuumetta.

Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua? Etenkin tuo nopea kuumepiikki ihmetyttää, kun kaikki sanoo että tämä kulkeva influenssa pitää korkeaa kuumetta monta päivää. Entäs tuo päänsärky, kuulostaako normaalilta flunssajutulta?

4

2948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut

Minulla on ollut jo kaksi viikkoa vatsatautia, tämän viikon alussa mukaan tuli myös ajoittain todella kova päänsärky. Lämpöilyäkin on, vähän niin kuin bonustarjous, vissiin. Mietin juuri, että mennäkö lääkäriin, mutta enpä taida vielä. Olin nimittäin vuosi sitten vatsakatarrissa, ja silloinkin vetkuttelin viikkoja lääkäriin menon kanssa, kuvittelin sitkeäksi vatsataudiksi.

Mutta nyt jos menisin, olisi taatusti vain vatsapöpö....

• kuitenkin

influenssaa, ei välttämättä kuume koko aikaa korkealla ole. Ja tuo ripuli voi johtua antibioottikuuristasi, varsinkin jos et ole maitohappobakteereja ottanut hoidon aikana.
      Ja influenssassa on yleensä pääkipua ja muutakin kipuilua, tosiaan niin ettei kunnolla pysty päätään kääntämään.

• sehe5ryhdf

Kerran kun tulin kaupungista tuli yhtääkkii kauhee päänsärky ja rupes väsyttämään kuume nousi 39.5 asteeseen, nukuin yön yli ja aamulla oli iha normaali lämpö

siitä on jo aikaa eikä tullu mitää kummempaa

• lila777

Oireet kuulostavat aivokalvontulehdukselta. Lääkäriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe