Keskellä viikkoa nousi kuume nopeasti yli 39 asteeseen. Sen päivän sairastin ja sen jälkeen on lämpö keikkunut 37-37,5 asteessa. Erityisen kipeä olo ei enää ole, mutta pää on välillä törkeän kipeä. Etenkin ylös noustessa tai päätä pyöritellessä vihloo kunnolla ja näkö meinaa mennä. Niska on myös jäykkä. Maha meni kunnolla sekaisin eilen, tuli valehtelematta vettä kakkosesta suihkuamalla viidennellä vessakäynnillä puolen tunnin sisään. Virtsatietulehduksen oireet tunnistin ja viikon vetkuttelun jälkeen aloin ottamaan antibioottia, päivää ennen kuumeen nousua. Olen samaa lääkettä syönyt ennenkin eikä ole koskaan nostanut kuumetta.
Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua? Etenkin tuo nopea kuumepiikki ihmetyttää, kun kaikki sanoo että tämä kulkeva influenssa pitää korkeaa kuumetta monta päivää. Entäs tuo päänsärky, kuulostaako normaalilta flunssajutulta?
Ihme päänsärkyä ja nopea kuume
4
2876
Vastaukset
- ollut
Minulla on ollut jo kaksi viikkoa vatsatautia, tämän viikon alussa mukaan tuli myös ajoittain todella kova päänsärky. Lämpöilyäkin on, vähän niin kuin bonustarjous, vissiin. Mietin juuri, että mennäkö lääkäriin, mutta enpä taida vielä. Olin nimittäin vuosi sitten vatsakatarrissa, ja silloinkin vetkuttelin viikkoja lääkäriin menon kanssa, kuvittelin sitkeäksi vatsataudiksi.
Mutta nyt jos menisin, olisi taatusti vain vatsapöpö.... - kuitenkin
influenssaa, ei välttämättä kuume koko aikaa korkealla ole. Ja tuo ripuli voi johtua antibioottikuuristasi, varsinkin jos et ole maitohappobakteereja ottanut hoidon aikana.
Ja influenssassa on yleensä pääkipua ja muutakin kipuilua, tosiaan niin ettei kunnolla pysty päätään kääntämään. - sehe5ryhdf
Kerran kun tulin kaupungista tuli yhtääkkii kauhee päänsärky ja rupes väsyttämään kuume nousi 39.5 asteeseen, nukuin yön yli ja aamulla oli iha normaali lämpö
siitä on jo aikaa eikä tullu mitää kummempaa - lila777
Oireet kuulostavat aivokalvontulehdukselta. Lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918