No tännää mennää kai sitten Wootuuseen. Siellä 80 luvun billeet ja valmiiksi testatut kuumat naiset. Suoap nuorettii tulla, mutta tanssii pittää sitten, eikä pelkästään hytkyy.
Rintaliivipakkoo ei oo ja minihammeet on suotavvoo.
Luuserit istukkoon tännää. Myö muut jammattaa.
Kai tännään Wootuuseen
7
1197
Vastaukset
- mie ainakin
kuuntelemaan karaoke finaalia, kun kerrankin on Imatralla.
- naista saa
Ei tartte muuta kun olla storan haalrit päällä. Siitä ylöspäin ei kukaan järkevä naine kato, kun tietää että on omakototalo j akaikke ne hyädykkeet tiedossa.
- tyhmälle
lpr:laiselle mihin kohtaa imatran keskustaan on tulossa se uusi oc-baari, tuleeko se jonkun suljetun ravintolan tilalle?
- mikä suljetaan
tyhmälle kirjoitti:
lpr:laiselle mihin kohtaa imatran keskustaan on tulossa se uusi oc-baari, tuleeko se jonkun suljetun ravintolan tilalle?
ensi viikolla.
- siellä
mikä suljetaan kirjoitti:
ensi viikolla.
suljetaan ensi viikolla. onks minkä kokonen tila?
- Paikallinen alkuasukas
tyhmälle kirjoitti:
Ssama rakennus missä intersport.
Sisäänkäynti kävelykadulla, ravintola Vuoksenvahdista lappeenrannan suuntaan 20m (euromarketista 60m samaan suuntaan)Imatran mussiikkia vastapäätä.
rok rok
Pitkästä aikaa sai kuunnella hyvää musiikkia.
Kiitos Pertsalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117