Tännään pitäs minun koettaa keretä.Käyvä katolla laittamassa antenni paremmin kiinni,sahata moottorisahalla kuin heikkopäinen,Ottaa haulikko pois rasvasta ja ammuskella pihamaalla par laatikollista sinne sun tänne.Ottaa Suzuki tallista ja kokkeilla mitä se näin talavella kulukkee.Ottaa dynamiitit jemmasta ja possauttaa h...ttiin se iso kivi sieltä pellonreunasta.Syyvä se kellarinperällä oleva syksyn sienipurkki josta en ollut varma mitä olivat mutta säilöinpä kuitenkin.Käyvä ravintolassa ja aijjaa kuin heikkopää mennen-tullen.Syyvä lääkekaappi tyhjäksi jotta nään miten vaikuttaa,ensiapulaukun ja laastarit saatan oksenttaa niin ja sakset.Sammuttaa iltasella valot ja opetella pimmeessä vuolemmaan.Palijo pitäs tehä joten kiirettä pittää pittää.
Eikös se tännään ole juuri sellanen päivä?
Tämän perjantain muistilista
13
562
Vastaukset
- eppäillä soppii
seleviä hengissä, viel perjantai ja 13.päivä.
- Suutar
No onhan tuota tuossaki laeskalle miehelle.
Jätä vähemmälle, ettei tuu vahinkuva. Tuon
työn kanssa kun pittää olla vähä varovaenen. - Turbolla lisää potkua
Jos tuosta naarmuitta selviää niin taikauskoni häviää.Tuo on varmaan sitä käytännön kenttätyötä.
- ois hyvä testipäivä.
Sillähän tuo selviee.
- pe.13.
varmuuden vuoksi kaikki viestit tältä palstalta.
- vähän lisää
Partakoneenterien puremisen ja moottorisahojen heittelyn oikein sirkuksen malliin niin johan on kumma ettei perjantai 13 iske näpeille.
- Rasvaa koneeseen
Silmät kiinni sorvaaminen?
- Kossuakin
Pelkkä perjantaipullo minulle,niin alkaa tapahtumaan
- miehenmittako
Kossuakin kirjoitti:
vielä miestä tee, vasta lämmittelyä sellainen.
- Reinot.
Kossuakin kirjoitti:
Jalakaan ja pysy sisällä.Tai mikä minä olen sanomaan,tuo jäiselle katolle kiipeäminen tuntuu jotenkin oudolta.Jos kuitenkin nouset sinne katolle niin muuraa samalla se piipunpää kuntoon,se on muuten helppo homma,laastia ja tiiliä selekäreppuun ja ylös.
- helppo nakki
Reinot. kirjoitti:
Jalakaan ja pysy sisällä.Tai mikä minä olen sanomaan,tuo jäiselle katolle kiipeäminen tuntuu jotenkin oudolta.Jos kuitenkin nouset sinne katolle niin muuraa samalla se piipunpää kuntoon,se on muuten helppo homma,laastia ja tiiliä selekäreppuun ja ylös.
puolenpullon kumarassa ja lunta vielä räystäiden alla.
- Jäässä on
Jotain kivaa ja turvallistahan sielläkin vois tehä.
- Perjantai 13pv
Kun meinaat ettei vahinkoja satu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029