Pyyntö

Sue K.

Olen kuullut, että viime syksyn saarnaajien kokouksesta on tehty jonkinlainen julkilausuma tai muistio. Onko sitä saatavissa, vai onko se salainen? Jos ei ole, voisiko joku asiasta tietävä laittaa sen tänne?

25

1072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tööttöötöt

kukaan todellinen essu ei kysy tuollaisia.

• Sue K.

Onko muistio siis salainen, voisiko tosiessu kertoa minulle?

Kysyn tätä siksi, että ymmärsin siinä olleen tosi paljon hyviä asioita, en siksi, että pitäisi kaivella tai haukkua jotakin.

Sitäpaitsi, uusimmassa rauhan siteessä oli jonkun saarnaajan, olisko ollut EN, kokouksessa pitämä alustus. Saarnaajasta en ole satavarma.

• Sue K.

Piti vielä kysyä, mutta unohtui: Mitäs se todellinen essu kysyy?

• !Hallelujaa
        Sue K. kirjoitti:

Onko muistio siis salainen, voisiko tosiessu kertoa minulle?

Kysyn tätä siksi, että ymmärsin siinä olleen tosi paljon hyviä asioita, en siksi, että pitäisi kaivella tai haukkua jotakin.

Sitäpaitsi, uusimmassa rauhan siteessä oli jonkun saarnaajan, olisko ollut EN, kokouksessa pitämä alustus. Saarnaajasta en ole satavarma.

Kokous käsitteli avioliittotyön tarpeellisuutta.
        Luennoitsijoita oli muitakin kun mainittu E.N., muun muassa yksi poliisi ja saarnaajista S. Siltala.

Sitä en tiedä, (enkä usko), että tilaisuudesta olisi tehty muistio jonka saisi julkaista koko maailmalle internetissä.

• !Hallelujaa
        Sue K. kirjoitti:

Piti vielä kysyä, mutta unohtui: Mitäs se todellinen essu kysyy?

Tuon kaltaisilta ei kannata kysyä mitään, eikä kannata noteerata ollenkaan heidän hölötyksiään.

• teu
        !Hallelujaa kirjoitti:

Kokous käsitteli avioliittotyön tarpeellisuutta.
        Luennoitsijoita oli muitakin kun mainittu E.N., muun muassa yksi poliisi ja saarnaajista S. Siltala.

Sitä en tiedä, (enkä usko), että tilaisuudesta olisi tehty muistio jonka saisi julkaista koko maailmalle internetissä.

Jo toimikunta, tämän kokouksen tiimoilta ,
        se on viisi henkilöinen, hyvää jatkoa vaan.

• !Hallelujaa
        teu kirjoitti:

Jo toimikunta, tämän kokouksen tiimoilta ,
        se on viisi henkilöinen, hyvää jatkoa vaan.

Tarvetta on, eikä se työ mene koskaan hukkaan.

• piippiip
        !Hallelujaa kirjoitti:

Tuon kaltaisilta ei kannata kysyä mitään, eikä kannata noteerata ollenkaan heidän hölötyksiään.

tööttööt puhuu asiaa. nii seo
        ei sinulla entisellä ahtaalla portilla todellista sanottavvaa just oo.

• Se on käännetty niin, että ...

Kaikki mikä ei ole luvallista, on syntiä. Synti-selitysluettelo on tekeillä. A-ö,hön.

• !Hallelujaa

Koska et selvästikään ole kiinnostunut muusta kuin liikkeen mustamaalaamisesta, niin älä sinä sekaannu tähän kysymykseen lainkaan, tämä oli nimittäin ihan hyvä kysymys.

Iloitsen siitä että esikoislestadiolaisuudessa ollaan vihdoinkin kiinnostumassa laajemminkin tärkeästä avioliittotyöstä. Itse olen ollut mukana näissä kuvioissa vuodesta 1997, enkä päivääkään vaihtaisi pois. :-)

• LUJA::
        !Hallelujaa kirjoitti:

Koska et selvästikään ole kiinnostunut muusta kuin liikkeen mustamaalaamisesta, niin älä sinä sekaannu tähän kysymykseen lainkaan, tämä oli nimittäin ihan hyvä kysymys.

Iloitsen siitä että esikoislestadiolaisuudessa ollaan vihdoinkin kiinnostumassa laajemminkin tärkeästä avioliittotyöstä. Itse olen ollut mukana näissä kuvioissa vuodesta 1997, enkä päivääkään vaihtaisi pois. :-)

Olen kuullut, että viime syksyn saarnaajien kokouksesta on tehty jonkinlainen julkilausuma tai muistio. Onko sitä saatavissa, vai onko se salainen? Jos ei ole, voisiko joku asiasta tietävä laittaa sen tänne?

Vastasin tähän kysymykseen olen kuullut, että synneistä, puhuttiin, olen ollut näissä mukana v56 asti ja kirjoituksestasi paistaa lyhyt fyysinen tai hengellinen ikäsi.Opettele muita kunnioittavaan keskusteluun, nimittäin se joka antaa myös saa.

• !Hallelujaa
        LUJA:: kirjoitti:

Vastasin tähän kysymykseen olen kuullut, että synneistä, puhuttiin, olen ollut näissä mukana v56 asti ja kirjoituksestasi paistaa lyhyt fyysinen tai hengellinen ikäsi.Opettele muita kunnioittavaan keskusteluun, nimittäin se joka antaa myös saa.

Olen ollut liikkeessä vuodesta 1950 asti. Mutta en ole noin sekopäistä viestiä mistään aikaisemmin lukenut.

Älä sekaannu tähän, koska sinulla ei ole kysyttyyn kysymykseen mitään vastausta, osaat ainoastaan halveksia ja panetella kysyjää.

• pieni.
        LUJA:: kirjoitti:

että lyhyt hengellinen ikä laittaakin kunnioittamaan ja JO omaviisaaksi tullut ei sitten kunnioita,mietis nyt toisen kerran ...

• Samma här
        !Hallelujaa kirjoitti:

• on ,,.m
        pieni. kirjoitti:

että lyhyt hengellinen ikä laittaakin kunnioittamaan ja JO omaviisaaksi tullut ei sitten kunnioita,mietis nyt toisen kerran ...

mitä on,,

• Kysymys ei vaadi viisautta
        Samma här kirjoitti:

vaan vastaus,

• !Hallelujaa
        Samma här kirjoitti:

Pitäisikö sheriffille huutaa hallelujaa, vai mistä tässä valikoimisessa on kysymys.

• Oikeus voittaa
        !Hallelujaa kirjoitti:

Pitäisikö sheriffille huutaa hallelujaa, vai mistä tässä valikoimisessa on kysymys.

Todellisuudessa "häiriköt" eivät tiedä häiriköineensä, vaan luulevat olevansa oikealla asialla. Tarkoitus pyhittää keinonsa tyyliin. Ei tuo nimimerkkisikään ole oikein palanssissa kirjoituksien sisällön kanssa. Pyhillä asioilla ei pitäisi leikitellä, eikä käyttää niitä väärällä tavalla. "Häirikkö" on aina mielikuvista rakennettu palapeli.

• !Hallelujaa
        Oikeus voittaa kirjoitti:

Todellisuudessa "häiriköt" eivät tiedä häiriköineensä, vaan luulevat olevansa oikealla asialla. Tarkoitus pyhittää keinonsa tyyliin. Ei tuo nimimerkkisikään ole oikein palanssissa kirjoituksien sisällön kanssa. Pyhillä asioilla ei pitäisi leikitellä, eikä käyttää niitä väärällä tavalla. "Häirikkö" on aina mielikuvista rakennettu palapeli.

Jos lestadiolaiseksi tunnustautuva henkilö ei osaa poistaa kaikkia ateismiin liittyviä avauksia ja kirjoituksia, niin hän ei ole tämän palstan sheriffiksi sopiva henkilö.

Piste!

• Sue K.

Muistio on kaikesta päätellen salainen.

• !Hallelujaa

Etkö ole jo havainnut tämän palstan sisältöä?
        Ateistien vapaasti häiriköimä sontatunkio, saatana huoveineen hallitsee palstaamme!

Ei siis minkäänlaisia muistioita lestadiolaisuudesta enää tänne!

• etkö ollutkaan...
        !Hallelujaa kirjoitti:

Ateistien vapaasti häiriköimä sontatunkio, saatana huoveineen hallitsee palstaamme!

Jeesuksen verellä pesty?

• !Hallelujaa
        etkö ollutkaan... kirjoitti:

Jeesuksen verellä pesty?

Toisin kuin palstallamme sheriffin avustuksella ja siunauksella riehuvat ateistit. Nämä ateistit ovat palstamme ongelma, eivät lestadiolaiset.

• Kysyväinen
        !Hallelujaa kirjoitti:

===))))

• teutatess

Ei ole salainen se tullaan jatkossa julkaisemaan Rauhan Siteessä . hän oli ollut sairaalassa ja on kotona toipilaana, ei nyt löytänyt pöytäkirjaa saan sen lainaksi kun löytyy .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe