Laitoin isosta omakotitalostani feikki-myynti-ilmoituksen viikko sitten sopivalla myyntihinnalla. Tarkoitus ei ole suinkaan myydä mitään, vaan hieman näyttää uteliaille lurkkipariskunnille elämisen mallia. Noo, puhelin on soinut taukoamatta, mutta en ole vastaillut myyntitiedusteluihin, koska ei siis ole tarkoitus myydä. Viime viikonloppuna alkoikin sitten jo tontin edustalla harhailla autoilijoita ja kävelijöitä taloa ulkoapäin katselemassa. Kovasti oli omakotitaloon haluavia ihmisiä liikenteessä. Sunnuntai-iltana oli oikein kuhinaa talon edustalla, joten laitoin kaikki valot päälle pihalla ja sisällä, vetäsin kaihtimet ylös ja näin uteliaat lurkit pääsivät kurkkimaan elämää omakotitalossa. Toki laitoin varaavaan takkaan tulet tunnelmaa luomaan, 40- tuumaisesta tv:stä pistin HD-tasoidet maksukanavat päälle, vaimo sheivasi alapäätään kodinhoitohuoneessa ja minä nostelin XO-konjakkilasia ikkunan edessä. Lapset irvistelivät omien huoneidensa ikkunassa. Sauna oli lämpiämässä.
Hyvä käytännön pila omakotitaloon haluaville, suosittelen. Kylläpä oli uteliaita kurkkimassa ja oikein tunsin astraalitasolla, miten olisivat mielellään vaihtaneet paikkaa kanssani. Olin näkevinäni myös Ketopellon Subarun lipuvan taloni ohi useaan kertaan. Ensi viikonloppuna taas esittelemme taas asumistyyliämme lurkeille:)
Omakotitalojen hintaa
seurataan
4
332
Vastaukset
- Naurettavaa juttua
Taidat olla kova näkemään unia. Olet ilmeiseti maksanut talostasi härskisti ylihintaa.
30-50% tullaan alas hinnoissa. Nyt ei auta jos omistaa asunnon, on nimittäin myöhäistä myydä enää. Me myytiin vuosi sitten tupla voitolla ja nyt hetken päästä taas ostetaan sopivalla hinnalla. - Peikon ruokkija
Hemmetti soikoon, että taas nauratti!
- 40 kertaa
tuo juttu jaksoi vielä naurattaa, mutta ei oikein enää.
T: Tilin tekijä- Lurkinpoika
Juuri näin. Vaadimme uusia vitsejä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814