The sound of silence ja

Bridge over trouble water -

Vihaan noita biisejä. Puistuttaa, kun kuulen ne radiosta. On pakko vaihtaa kanavaa. Oksettaa. Paha olo. Heti tulee tietty henkilö mieleen.

6

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä

henkilössä niin oksettaa?

• koko tyyppi

ällöttää. Toivottavasti ei koskaan enää törmätä missään yhteydessä.

• tuollaisen
        koko tyyppi kirjoitti:

ällöttää. Toivottavasti ei koskaan enää törmätä missään yhteydessä.

reagtion sussa on saanut aikaiseksi?

• Kaikki on käsitelty.
        tuollaisen kirjoitti:

reagtion sussa on saanut aikaiseksi?

Jatkan elämä eteenpäin. Muhikoot omissa liemissään. Olin rakastunut yhteen kaveriin (se tavallinen tarina) ja hän jätti toisen takia. Kirpaisee kuulla noita biisejä vieläkin esim. radiosta ja välillä tulee vihan puuskia, mutta ne menevät sitten ohi. En pitkiksi ajoiksi jää suremaan. Olen taistelija- ja taiteilijaluonne. Koskaan ei anneta periksi, prkl! (Tai sitten, kun kuolo korjaa, mutta siihen saakka eletään täyttä elämää.)

Hyvät jatkot!

• selvä :)
        Kaikki on käsitelty. kirjoitti:

Jatkan elämä eteenpäin. Muhikoot omissa liemissään. Olin rakastunut yhteen kaveriin (se tavallinen tarina) ja hän jätti toisen takia. Kirpaisee kuulla noita biisejä vieläkin esim. radiosta ja välillä tulee vihan puuskia, mutta ne menevät sitten ohi. En pitkiksi ajoiksi jää suremaan. Olen taistelija- ja taiteilijaluonne. Koskaan ei anneta periksi, prkl! (Tai sitten, kun kuolo korjaa, mutta siihen saakka eletään täyttä elämää.)

Hyvät jatkot!

pyy. Harmi jos suhde päättyi. Minulla se ei edes päässyt alkamaan, ei todellakaan mikään tavallinen tarina. Mutta katkera ei kannata olla. Elämä voi yllättää välillä :)

• Katkera olen,
        selvä :) kirjoitti:

pyy. Harmi jos suhde päättyi. Minulla se ei edes päässyt alkamaan, ei todellakaan mikään tavallinen tarina. Mutta katkera ei kannata olla. Elämä voi yllättää välillä :)

koska tällaisessa tilanteessa alkaa syyttämään kaikkea ja kaikkia ja se ei taasen johda mihinkään. Haluan vain lähinnä selvittää pääni ja olla rauhassa. En kaipaa mitään ylimääräistä tunnesekoilua elämääni. Olen niin täydellä eläjä, että jos koen, että toinen ei rakasta, niin antaa mennä vaan. Mutta minun sieluani ja sydäntäni ei tule enää satuttamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe