Hei, onko täällä naisia jotka ovat tulleet raskaaksi yhdellä auki olevalla munatorvella? Kiva jos joku antaa minulle edes vähän positiivista mieltä:) Lisäksi minulla on vielä PCO, että se varmasti huonontaa mahdollisuuksia.
PCO ja toinen munatorvi
1
210
Vastaukset
- löytyy
molemmat vaivat. Olen tullut kerran raskaaksi 32-vuotiaana ja yhden lapsen saanut siis. Reilu pari vuotta tästä olin lapassa kun kakkosta ei kuulunut ja halusin, että kaikki tutkitaan..No, toinen munanjohdin olikin tukossa, mutta ei tietoa oliko tukkeutunut ennen vai jälkeen raskauden.
ko. ongelmilla ei ole mahdotonta raskautua, mutta aikaa se varmasti vie hieman enemmän...tai sitten hyvällä tsägää ei.
Itse söin monta clomikuuria, munikset kasvoi mutta raskaus ei vaan alkanut. sitten siirryimme yksityiselle hoitoon ja nyt tehtiin eka ivf, josta tein plussan pari päivää sitten. Ensimmäinen neljään vuoteen. Nyt harmittaa miksi jahkailtiin niin kauan rankempien hoitojen aloittamista...
Inssillä meillä oli tarkoitus aloittaa nää hoidot, mutta oli turha yritys kun folli kasvoi tukossa olevalla puolella =( Sitten itse halusin suoraan ivf:n.
Se mitä haluan sanoa, että kohtuullisen aja voi yrittää kotikonstein, varsinkin jos tiedossa, että miehen simpat on kunnossa, ehkä noin vuoden. Ovista kannattaa tikutella. jos kierto on säännöllinen niin sekin on hyvä merkki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750