myyn itseäni

mies

Hei!

Hyvä sivubisnes on itsensä myynti. Olen hyvin toimeentuleva kolmikymppinen. Olen työssä. Lisäksi keikkailen naisten luona tyydyttämässä heitä maksua vastaan. Minulla on kymmene asiakkaan piiri. Teen pari keikkaa viikossa. Saan rahaa ja seksiä! Erinomaista. Vanhin asiakkaani on reilu nelimyppinen ja nuorin 18-vuotias. Ja kaikki hyvännäköisia naisia!

26

8557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terttu Taunokki

      Vai mitäpä otat, että kauniit ja nuoret naiset viitsivät maksaa?

      Kyllä nainen nimittäin aina saa miestä, mutta toisinpäin ei välttämättä ole vissi ja varma.

    • mies

      Hinta 50 euroa tunti, mutta jos pidän naisesta ja jatkoa seuraa, se tippuu puoleen.

      Kyllähän kauniit saisivat. Ongelma vain on, että baarista löytyy jurrisia öykkäreitä jne. Minä taas menen naisen ehdoilla.

      Olen kiltti, sivistynyt ja treenattu, joten tytöt tykkää.

      • mies77

        kyllähän sitä täällä voi aina suutaan piestä...


      • 35678
        mies77 kirjoitti:

        kyllähän sitä täällä voi aina suutaan piestä...

        niin siitä puhe mistä puute...
        miehen fantasioista puhkee jos jonkin sorttista tarinaa


    • Jasu

      Ilmeisesti ne 10 on naapuris muutama lehmä,pari lammasta ja siskos koira.Sisko kun ei luvannut maksaa!!!

      • Anonyymi

        Ompa vitun tylsää vittuilua. Jos nainen jakaa toosaansa, se on ihan ookoo.


    • RISKISIJOITUSTA

      Hän nauti kuitenkin ilmaiseksi, mutta jonkin ajan kuluttua tuli kolmelta naiselta kutsu oikeuteen selvittämään syntyneen lapsen elatuksia.

      Ylläoleva on tosi.

      Toinenkin ikävä puoli on asialla.
      Jokainen "normaali" haluaisi pitkän ja ikuisen suhteen ja lapsia. Jos näin olet tehnyt on täysin varmaa että et koskaan pysty pitämään yhtä suhdettaa viittäkään vuotta.

      • Puts-väk

        Miksi jokaisen normaalin ihmisen pitäisi haluta lapsia? Muutenkin, ei kutsua oikeuteen voi mitenkään yllätyksenä tulla. Asia voidaan käsitellä oikeudessa, jos asianomainen on kieltäytynyt selvittämästä asiaa lastenvalvojan kanssa. Oikeus voi määrätä ko. henkilön dna-testeihin isyyden selvittämiseksi.


    • Eeva

      Rahoitti opiskelunsa myymällä itseään, hänelläkin oli varakkaista naisista koostunut ryhmä, joita hän "hoiteli" 4,5 v.
      Ei opintolainaa, ei rahapulaa ja kaikki olivat tyytyväisiä.

      • just joo

        Ilmeiseti sil oli kuitenki kuppa ja kuus muuta kaupanpäällisiks ja suhteesta ei tietoakaan... eikös?!


      • niin

        parin vaihtoa ja itsensä myyntiä voisi verrata kahvin juontiin.

        siksi että molemmat on yleisesti melko sallittuja
        ja kummastakaan ei pysty luopumaan.

        Minunkin on vain elettävä ja juotava kahvia kun sen kerran olen tullut opetelleeksi.
        Onneksi en ole opetellut sitä toista, vaikka kyllä se samakin joskun kyllästettää kun on jo 35 vuotta katsellut. tv. isoisä 57v.


    • parru-pekka

      taitaa olla melko harvinaista näin päin, että mies myy itseään naisille. en oikein usko, että 18-vuotiaat tytöt ostavat seksiä. jos olisit pistänyt tuon ikähaarukan 40-60 vuotta olisi uskottavampaa.

      • Hyväntekijä

        Olen melkolailla samoilla jäljillä mutta kerron oman kokemukseni. Joitakin vuosia sitten muutamat naispuoleiset ystäväni alkoivat myymään seksiä kun se oli helppoa rahaa opiskelujen aikaan. Itse olen mies ja ajattelin kokeilla samaa juttua, josko onnistuis saamaan rahaa niin mukavalla tavalla. Tytöillä homma meni siten että he bongailivat ympäristöstään sopivia miehiä, aika usein ravintolasta hyvissä ajoin.

        Miehenä homma oli tosi hankalaa. Onnistuin kuitenkin pitkän opettelun jälkeen järjestämään itselleni "pokia", eli asiakkaita. Mitään 18 v. missejä en tällä naamalla saanut. Kohdallani toimi netissä rohkeat mainokset eli laitoin ilmoituksia seuranhakupalstoille ja jerroi rehellisesti antavani seksipalveluja naisille rahasta. Hintoja en laittanut. Vastauksia tuli enemmälti vanhemmilta reilusti yli 30 v. -naisilta ja harvakseltaan. Joitakin nuorempia naisia ja hyvännäköisiäkin oli ja syy yhteydenottoihin oli että heillä oli haaveena toteuttaa fantasioitaan ja eivät olleet osanneet näitä ottaa esille vakisuhteissaan.

        Yksi raskaana oleva nuori ok. nainen halusi useamman kerran viikossa koska hänen mukaansa teki mieli koko ajan niin että pää meinasi hajota. Naisen mies oli jonkin sortin opettajana työssä kauempana koska olivat muuttaneet. Mies oli myös jotenkin sellainen että hän ei innostunut raskaana olevasta puolisostaan. Hänen kanssaan oli niin hyvä luottamus että emme käyttäneet ehkäisyä vaan ruiskin suurinpiirtein joka tapaamisella kaikki reiät täyteen koska se oli hänelle tärkeää.

        Sitten oli joitakin sellaisia naisia jotka halusivat tosi rauhallista meininkiä ja suurin piirtein pideltiin vaan kädestä ja halailtiin.

        Yksinhuoltajia otti paljon yhteyttä. Heiltä en aina viitsinyt mitään rahaa ottaa jos vaikutti siltä että tiukilla ollaan.

        Positiivisena voin sanoa että homma oli tosi mukavaa ja naiset kivoja, joillakin kyllä menttaalipuolen ongelmia selvästi. Asiakkaita ei paljon ollut mutta muutaman vuoden aikana niitä alkoi olla vakituisesti.

        Annoin vakileideille kaverini puhelinnumeron kun lopetin muuttaessani yhteen tyttöystäväni kanssa, hän sai hyvän kontaktiverkoston ja kiitteli siitä pitkään kun välillä aina nähtiin.

        Ja sitten ansioista sen verran että homma ei mene niin kuin naisilla. On paljon vähävaraisia joilta ei oikein kehtaa mitään ottaa mutta joukkoon kyllä riittää varakkaampiakin jotka haluavat vaikka mukaansa matkoille tms. Parhaana vuotena sain hommasta lähes 30 tuhatta koska osui kohdalle varakkaampaa asiakasta. Vuodessa voi helposti saada 15 - 20k mutta se vaatii kyllä jo tatsia hommaan ja melko paljon yhteydenpitoa ja ajankäyttöä, en ole hyvän näköinen niin se rajoittaa. Kroppa kannattaa laittaa kuntoon ja lähetellä siitä kuvia, vanhemmat kissat alkaa kyllä kehräämään sillä. Mulkusta ei kannata lähettää kuvia ennen kuin joku pyytää ettei luulla perverssiksi.

        Tällaisia kokemuksia minulla ja nämä ovat oikeasta elämästä. Homma vaatii kanttia aluksi mutta sitten se kyllä menee rutiinilla. Se oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti ja mukavat muistot vanhainkotiin sain muiteltavaksi sitten joskus. Ei muuten onnistu sitten pienellä paikkakunnalla, naiset on tarkkoja että hommasra ei kärytä.


    • toivo

      Ehdottaisin henkistä kasvua.
      Sinä itse päätät elämästäsi eikä kukaan muu.
      Miksi et ryhdy menestyjäksi, tuollainen meno vie vain alaspäin.

    • 007opilas

      Hei minä tass haluaisin kokeila ulkomailta tullu suomeen melkein vuosi en saanu töitä, haluisin tietää paljonko maksaa yön jos myy ittest ja tuntikin?

    • rent-boy

      Olisin myös kiinnostunut "palvelujen" tarjoamisesta. Olen siis mies. Onko maksullisille miehille kuinka paljon kysyntää? Ja missä hintaluokassa seksi suunnilleen pyörii. Olis jännä tehdä tätä esimerkiksi viikonlopputyönä, helppoa rahaa ainakin. :D

    • stellapolaris1

      Mulle usein viihteellä ollessani miehet ehdottelee että jos tarjoaisin "seuraa" niin mulle maksettais hyvin,,,olen pitkäsäärinen ja mallin näköinen nainen ja näytän hieman japanilaiselta ...mutta kun en ole sellainen nainen...ihmettelen vaan että semmoista tullaan kyselemään ylipäätään..sormus sormessa kuitenkin..

    • keu keu

      Puhutaan nyt asioista oikeilla nimillä. Sinä et myy ITSEÄSI vaan PALVELUA tai TYÖSUORITUSTA. Kuten vaikkapa hieroja, parturi, kampaaja, puuseppä, siivooja jne.

    • nainen 41v

      Voisin ostaakin joskus tuota palvelua, en vaan tiedä mistä sitä saa? Asun pienellä paikkakunnalla ja olen aviossa.

    • Zugga

      "Puhutaan nyt asioista oikeilla nimillä. Sinä et myy ITSEÄSI vaan PALVELUA tai TYÖSUORITUSTA. Kuten vaikkapa hieroja, parturi, kampaaja, puuseppä, siivooja jne."

      Sehän onkin sitä, toki usein kuulee vain miehistä puhuttavan näin.
      Naisten nimityksenä yleisimpiä tällaiselle ammatille on h*ora, ja miehistä kun puhutaan, onkin yhtäkkiä AMMATTILAINEN... Aikamoinen taso-ero :D

    • hyi.

      Hyi mikä narsisti..! Ylpeilet kierouttasi ja ilkeyttäsi?

    • Runkkaatko joka pv?

      Runkkaatko sit joka päivä?

    • ssssssss2

      oon 10 v tomi oulusta, oon harrastannu yhen ellinkaa seksitystä jo 2 kertaa mä oon laittannuuu sen pimppaan mun sormet ja se sano et voitas kokeilla uudeestana.
      voinko sanoo sile ettää sen pitä maksaa jos haluu enemmän?
      haluun saada rahaa mopoon!!1 ostan samurain pitäiss saadaq jotain 200 rahaa
      ps : se sno et se voisi imeä mun pippeliä

    • lihava leppoisa

      Voi voi kun ei tuokaan konsti taida onnistua, olen 60v lihava akka ei tämmöstä kukaan halua ja viel maksas siitä. Ei auta kun kerätä kesällä marjoja, sieniä ja kalastaa, että selviää talven yli. Jos löytys joku lökäpöksy jolle kelpais, ei taas kesällä tartteis mennä metsään.

    • kkfffkfkkfk

      Kaikki ei juo ja saa siitä rohkeutta niinpä helpompaa on tilata maksullinen mies/nainen.


      Baarissa kävijöillä ei liene ongelmaa hehän kännissä jakavat kaikille.

    • Tylsä

      Otatko vastaan 15 v tyttöjä ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe