jos esimerkkinä olisi ca 100-400 is L ja vakaajaton 400/5.6 L. ja lisäksi jos siihen soppaan lisätään 1.4x telejatke?
Kuinka hyvin monopodi
7
2443
Vastaukset
- huonosti.......
Teoriassa korvaa, mutta vain ennalta suunnitelluissa testiolosuhteissa.
Vakaaja on tarkoitettu käsivaralta kuvaamiseen, monopodi rajoittaa aina kuvausasentoa. - Linssi.
Raappana ei siedä edes 1,4 telejatketta. Canonissa pitää objektiivin ja telejatkeen yhteinen valovoima olla vähintään 5,6.
Monopodi auttaa lähinnä vain objetiivin kannattelussa.- olla.
Juovuksissa!!
- 400mm 5.6L:n kanssa
kun käytät riittävän nopeita valotusaikoja.
- 580 mm...
Ja voidaksesi käyttää nopeita valotusaikoja tarvitaan paljon valoa, valovoimainen kakkula ja kamera joka kykenee käyttämään vähintäin 1600 ISO arvoja.
- Airwalk
580 mm... kirjoitti:
Ja voidaksesi käyttää nopeita valotusaikoja tarvitaan paljon valoa, valovoimainen kakkula ja kamera joka kykenee käyttämään vähintäin 1600 ISO arvoja.
Olen omistanut 400/5.6L pari vuotta ja monopodista on hyötyä ja paljon! Käsivaralta voi kuvata noin 1/500 ajoilla ja monopodin kanssa noin 1/100. Monopodi ei rajoita kuvaamista kun siihen laittaa sopivan pään, kuulan tai tiltin.
- auttaa kyllä
Airwalk kirjoitti:
Olen omistanut 400/5.6L pari vuotta ja monopodista on hyötyä ja paljon! Käsivaralta voi kuvata noin 1/500 ajoilla ja monopodin kanssa noin 1/100. Monopodi ei rajoita kuvaamista kun siihen laittaa sopivan pään, kuulan tai tiltin.
jossain määrin, mutta ei niin paljon kuin äkkiä kuvittelisi. Kannattaa harjoitella. Ja tosiasiassa suurin hyöty on siitä että se kannattelee kaluston painon. Tilttipää on ehdoton apuväline.
Lue tästä pieni juttu aiheesta monopod ja sen käyttö:
http://www.outdooreyes.com/photo5.php3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086