jos esimerkkinä olisi ca 100-400 is L ja vakaajaton 400/5.6 L. ja lisäksi jos siihen soppaan lisätään 1.4x telejatke?
Kuinka hyvin monopodi
7
2439
Vastaukset
- huonosti.......
Teoriassa korvaa, mutta vain ennalta suunnitelluissa testiolosuhteissa.
Vakaaja on tarkoitettu käsivaralta kuvaamiseen, monopodi rajoittaa aina kuvausasentoa. - Linssi.
Raappana ei siedä edes 1,4 telejatketta. Canonissa pitää objektiivin ja telejatkeen yhteinen valovoima olla vähintään 5,6.
Monopodi auttaa lähinnä vain objetiivin kannattelussa.- olla.
Juovuksissa!!
- 400mm 5.6L:n kanssa
kun käytät riittävän nopeita valotusaikoja.
- 580 mm...
Ja voidaksesi käyttää nopeita valotusaikoja tarvitaan paljon valoa, valovoimainen kakkula ja kamera joka kykenee käyttämään vähintäin 1600 ISO arvoja.
- Airwalk
580 mm... kirjoitti:
Ja voidaksesi käyttää nopeita valotusaikoja tarvitaan paljon valoa, valovoimainen kakkula ja kamera joka kykenee käyttämään vähintäin 1600 ISO arvoja.
Olen omistanut 400/5.6L pari vuotta ja monopodista on hyötyä ja paljon! Käsivaralta voi kuvata noin 1/500 ajoilla ja monopodin kanssa noin 1/100. Monopodi ei rajoita kuvaamista kun siihen laittaa sopivan pään, kuulan tai tiltin.
- auttaa kyllä
Airwalk kirjoitti:
Olen omistanut 400/5.6L pari vuotta ja monopodista on hyötyä ja paljon! Käsivaralta voi kuvata noin 1/500 ajoilla ja monopodin kanssa noin 1/100. Monopodi ei rajoita kuvaamista kun siihen laittaa sopivan pään, kuulan tai tiltin.
jossain määrin, mutta ei niin paljon kuin äkkiä kuvittelisi. Kannattaa harjoitella. Ja tosiasiassa suurin hyöty on siitä että se kannattelee kaluston painon. Tilttipää on ehdoton apuväline.
Lue tästä pieni juttu aiheesta monopod ja sen käyttö:
http://www.outdooreyes.com/photo5.php3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779