Turkkiin elokuussa

nti 1v

Hei!
Olemme mieheni kanssa päättäneet lähteä elokuussa Turkkiin, Alanyaan. Mukaan lähtee tietysti silloin 1vuoden ikäinen tyttömme.(ilman häntä emme halua missään tapauksessa lähteä)

Matkaa emme ole vielä varanneet, siksipä kyselisin neuvoja ja kokemuksia, minkä matkalle ja mitä hotellia suosittelette?
Olemme aikaisemminkin matkustaneet Alanyassa, mutta kahdestaan. Joten seutu ja kulttuuri on meille tuttua.
Toivon vain asiallisia vastauksia.

Tuomitsijat älkää oikeasti vaivautuko.

8

1972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon ilmastointi

      Kuten tiedät vanhava Turkin kävijänä, elokuussa on sairaaaan kuuma. Eli ottakaa mieluiten huone, jossa on ilmastointi tai huoneisto, jossa joka huoneessa ilmastointi (siis jos ei ole keskusilmastointia). Lisäksi Alanyassa on ongelmana pitkä bussimatka lentokentältä hotellille. Meille - kahdelle aikuiselle - matka oli uuvuttava elokuun helteessä.

    • naurattaa

      odotatte että joku alkaa teitä neuvomaan ja te sokena uskotte ja toimitte sen mukaan. Miksi ette voi mennä matkatoimistoon ja esittää ongelman sinne? Ei edes maksa mitään ja ovat ammattilaisia.

    • ----------

      Harkitkaa vielä, haluatteko kokea Turkin elokuun helteet. Sillä siellä on todella kuuma!
      Olisiko mahdollista, että siirtäisitte lomanne syyskuulle?
      En usko, että yksivuotias nauttii hetkeäkään liian kuumasta lomailusta - pikemminkin se voi olla vaarallista.

      • seurannut asiaa

        uusavuttomat vanhemmat ota tätä huomioon ja pääasia kun vain itse pääsee bilettämään. Näin olen asiaa miettinyt kun olen matkoilla nähnyt näitä kullannuppujen vanhempia.


      • rrami

        koko perhe ja vielä anoppi lapsenvahdiksi :-) www.luxusloma.fi


    • Alkuperäinen kyselijä

      Kiitos asiallisista vastauksista!

      Päätimme siirtää lähtöä elokuun lopulle, lähemmäs syyskuuta.

      Todellakaan emme ole uusavuttomia kuten joku fiksu tuossa jo meitä ehti moittia.Emmekä ole sinne todellakaan bilettämään lähdössä.
      Ja matkatoimistossa kysellessämme, myyjä jopa ehdotti tänne kirjoittamista, koska hänellä ei ollut kokemusta perheen kanssa matkustamisesta.
      Hänhän voi myydä meille, "mitä vain", ilman kyseistä kokemusta... =)
      Kaiken lisäksi voin luottaa hänen ammattitaitoonsa.
      Olisimme vain halunneet kuulla kokemuksia Alanyassa pienen/pienten lasten kanssa käyneiltä.

      • Kemerissä lomaillut

        Jos joskus Kemeriin matkustatte, kokeilkaa Türkiz Aparts -huoneistoja. Ovat erittäin siistejä ja laajalla alueella. Mikäli Kemeriin menisin tulevana kesänä, majoittuisin perheeni kanssa ehdottomasti Türkiz Apartsissa. Kesäkuussa olemme menossa Marmarikseen ja siellä majoitumme huoneistohotelli Candanissa. Meillä on mukana 2 vuotias pojankossi.


    • Turkkiin:)

      Meillä on tarkoitus lähteä nyt toukokuussa Alanyaan, juurikin sen vuoksi, että itse olemme siellä aiemmin lomailleet ja paikka on hyvin lapsiystävällinen!! Olimme aiemmin Fougere-hotellissa, josta ilmastointi ja mukavuudet löytyvät, henkilökunta oli TODELLA ystävälllisiä ja palvelu pelasi! Lyhyt matka myös rantaan ja kaupoille.. Samassa hotellissa oli tuolloin pikkulapsia ja vauvojakin ja kaikki näytti sujuvan hyvin!! Sinne siis yritämme suunnata tälläkin kerralla:) Itse jännitän myös lentoa ja muutenkin matkaa, lapsemme on tuolloin 8 kk, mutta moni tuttava on rohkaissut ja suositellutkin matkaan lähtöä, joten eiköhän kaikki mene hyvin. Tuli vielä mieleen, että lähdemme Finnmatkojen järjestämälle reissulle, koska heidän matkaoppaista on erittäin hyvää kokemusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe