PS3 ei myy. Miksi?

hartikainen

28

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeeksi

Ei romu myy vaikka antais ilmaseksi. Tosi kuin vesi. Sitäpaitsi noi myynnit on ihan samansuuntaset euroopassa.

• ladonovi

Aivan sama paljon ne myy.. Mitenkä asia vaikuttaa konsoliin laatuna? Hinnat tulevat luultavasti laskemaan kaikissa konsoleissa.

• Ns. rikas.

Ei voi mitään, että maailmassa on enemmän köyhiä kuin rikkaita ostamaan PS3. Köyhät ostavat sexboxin ja hieman rikkaammat, viisammaat ostava PS3:n. Tämä on tutkittu juttu.

• Jahuuta juu
        Ns. rikas. kirjoitti:

Ei voi mitään, että maailmassa on enemmän köyhiä kuin rikkaita ostamaan PS3. Köyhät ostavat sexboxin ja hieman rikkaammat, viisammaat ostava PS3:n. Tämä on tutkittu juttu.

Kun on Wii ja kakkoskonsoli Ps3

• xbotti
        Ns. rikas. kirjoitti:

Just näin. Pienituloiset ostaa sexboxin ja hemmotellut porvarikakarat gaystationin.

• jo on kumma
    • paljoa.

Silti kun on koneen katteet kunnossa niin määrällisellä myynnillä ei ole niin suuri merkitys vaan katteella. Ei ferrariakaan myydä saman verran kuin toyotaa, mutta silti ferrarilla meni paremmin viimevuosi kuin toyotalla. Ei laitteet myynti ole aina käsikädessä kiinni sen tuottavuuteen. Lisäksi tulokseen pitää laskea "reklamatiot". Mitä xboxilla on ollut huomattavasti enemmän ongelmia kuin ps3:lla. Edelleen antakaan koneiden puhua puolestaan eikä myyntilukujen. Jokainen ostaa kumminkin laitteen omiin tarpeisiin ja minun tarve oli ps3. Enkä edes harkinnut vanhentunutta xboxia.

• paskapulju

Tuolla samalla logiikalla huippusuosittu ipod olisi Toyota ja Sonyn täysin flopanneet mp3-soittimet olisivat kai sitten niitä ferrareita

Mitä katteisiin tulee, niitä Sonylla ei ole. PS3 tahkoaa vuodesta toiseen megatappiota jo koko Sony-konserninkin tulos meni todella rankasti miinukselle.

• banZai

...etsiä tilastoja joistain myyntiluvuista ja pitää asiaa muka tärkeänä itselle?
      PS3 ei tähtää edes kaikkien mielyttämiseen, kuten pelitarjonta kertoo eli 18 on pääasiallinen suunta.
      Lastenpelit saa olla toisilla koteloilla ihan vapaasti.

• nolosti

PS2 oli menestystarina, PS3 sen sijaan floppasi rankasti. Ehkä PS4 sitten menestyy paremmin... Elleivät sitten pistä pillejä pussiin sitä ennen.

• banse

Pleikkari 3 voitti ainakin 2009 konsolisodan! Se on parempi kuin Xbox 360 ja sen tulevaisuus näyttää valoisammalta. Pleikkari 3 on 2x hiljaisempi ja Killzone 2 on paras!

• banse
        banse kirjoitti:

Pleikkari 3 voitti ainakin 2009 konsolisodan! Se on parempi kuin Xbox 360 ja sen tulevaisuus näyttää valoisammalta. Pleikkari 3 on 2x hiljaisempi ja Killzone 2 on paras!

Että mene sinä vain hevon kuuseen fanboy.

• ürpå

Tämä "konsolisota" on siitä naurettava homma, että se löytyy vain fanipoikien päistä.

On siis olemassa tämä pieni no-life porukka joka kiljuu joka tilastosta suuntaan tai toiseen ja sitten on me ns. tavalliset ihmiset joita ei kiinnosta myyntiluvut tai isojen firmojen propaganda.

Sen verran olen tätä PS3 hommaa seurannut, että se on päässyt myynneissä tavoitteeseen. Silloin kaikki lienee niinkuin pitääkin ja jonkun suomalaisen peräreikäfantasioita omaavan finninaaman kitinät tuskin hetkauttavat mitään asiaa mihinkään suuntaan?

• Tosi on

Wii myy kun häkää vaan.

• kauppiaan poika
        Tosi on kirjoitti:

Wii myy kun häkää vaan.

Tammikuun myynnit ovat olleet vähäisiä ja varmasti myös taantuma vaikuttaa myyntiin. Kun ei ole rahaa paljon käytettävissä ja pelikone pitää saada, niin silloin ostetaan boxi tai wii. Boxeistakin parhaiten myy halvin mahdollinen malli ja pelikin valitaan monesti sen mukaan, jos hinta on jo alennettu. On selvästi nähtävissä se tosiseikka, että kyllä siltikin ps3 on se laite joka oikeasti olisi se mieluisin, mutta hinta ratkaisee. Eilenkin eräs asiakas oli jo tehnyt kaupat boxista ja parista pelistä, mutta tuli puolen tunnin päästä takaisin katuen osto päätöstään. Halusi sittenkin ostaa pleikka kolmosen ja kysyi josko kaupan voisi purkaa ja ostaa tilalle pleikkarin. Suostuin ja arvatkaas vaan näkyikö kaveria enään vaihto puuhissa. Töissä ollessani en tyrkytä mitään ja annan asiakkaan tehdä valinnat, mutta kyllä puhun kyllä mielellään pleikkarin puolesta, koska se vaan on paras ja sitä on helppo kehua. Kun olen myynyt pleikkarin, niin voin huoletta nukkua yöni rauhassa ajatellen että en ainakaan sutta ole kaupustellut.

• Jep jep jee
        kauppiaan poika kirjoitti:

Tammikuun myynnit ovat olleet vähäisiä ja varmasti myös taantuma vaikuttaa myyntiin. Kun ei ole rahaa paljon käytettävissä ja pelikone pitää saada, niin silloin ostetaan boxi tai wii. Boxeistakin parhaiten myy halvin mahdollinen malli ja pelikin valitaan monesti sen mukaan, jos hinta on jo alennettu. On selvästi nähtävissä se tosiseikka, että kyllä siltikin ps3 on se laite joka oikeasti olisi se mieluisin, mutta hinta ratkaisee. Eilenkin eräs asiakas oli jo tehnyt kaupat boxista ja parista pelistä, mutta tuli puolen tunnin päästä takaisin katuen osto päätöstään. Halusi sittenkin ostaa pleikka kolmosen ja kysyi josko kaupan voisi purkaa ja ostaa tilalle pleikkarin. Suostuin ja arvatkaas vaan näkyikö kaveria enään vaihto puuhissa. Töissä ollessani en tyrkytä mitään ja annan asiakkaan tehdä valinnat, mutta kyllä puhun kyllä mielellään pleikkarin puolesta, koska se vaan on paras ja sitä on helppo kehua. Kun olen myynyt pleikkarin, niin voin huoletta nukkua yöni rauhassa ajatellen että en ainakaan sutta ole kaupustellut.

No kyllä Wiin lisäksi on Ps3 myös enkä luultavasti sitä sinulta ostanu,mutta Wii kiinostaa minua selväsi enemmän kun tatti Ps3.

• senkin patukka
        Jep jep jee kirjoitti:

No kyllä Wiin lisäksi on Ps3 myös enkä luultavasti sitä sinulta ostanu,mutta Wii kiinostaa minua selväsi enemmän kun tatti Ps3.

vituttaa kun joka saatanan ketjuun tunget tuota samaa vitun paskaa. jos pelaat wiillä niin pidä omana tietonas, en tunne nimittän ketään joka omistaisi wiin tai sitten kukaan ei uskalla sanoa sitä. boxin omistajiakaan en tunne kuin yhden. Pleikkari löytyy sen sijaan useilta työkavereilta ja muutamalta naapurilta.

• Zengin hatukka
        senkin patukka kirjoitti:

vituttaa kun joka saatanan ketjuun tunget tuota samaa vitun paskaa. jos pelaat wiillä niin pidä omana tietonas, en tunne nimittän ketään joka omistaisi wiin tai sitten kukaan ei uskalla sanoa sitä. boxin omistajiakaan en tunne kuin yhden. Pleikkari löytyy sen sijaan useilta työkavereilta ja muutamalta naapurilta.

Se vaan muita hatuttaa kun Wii on suosituin sen huippu ohjaimien takia ja Wii ware namu pelit vielä.Se minun Ps3 tatti koneeni ei vaan iske tosipelaajaan(minä)Ostakaa kateelliset Wii niin nautitte pelaamiseta 100 kertaa paremmin.

• lastenkone
        Zengin hatukka kirjoitti:

Se vaan muita hatuttaa kun Wii on suosituin sen huippu ohjaimien takia ja Wii ware namu pelit vielä.Se minun Ps3 tatti koneeni ei vaan iske tosipelaajaan(minä)Ostakaa kateelliset Wii niin nautitte pelaamiseta 100 kertaa paremmin.

No mutta sehän on lastenkone! Hahahahahahahahah!

• täyttä paskaa.

Mä en edes kehtais hehkuttaa täällä jotain wii konsolia. Se on sen verran kämänen meinaan. Wiissä ei ole mitään minkä vuoksi se kannattaa ostaa.. Lisäksi pidän pleikan ohjainta parempana.. Teknisistä ominaisuuksista puhumattakaan. Wiissä ei ole mitään miksi se kannattaisi hankkia. Grafiikka paskaa, pelit on lähinnä lastepelejä ja koneen ulkoasu on mielestäni hyvin kämänen. Lisäksi et pysty katsoa teräväpiirtoelokuvia ollenkaan wiillä.

Sama pätee tähän xboxiin mutta sitä olen jo haukkunut niin paljon niin en jaksa enää aloittaa.. Wii ja Xbox on samalla viivalla. Kummatkin koneet on lapsille, joiden vanhemmat eivät parempaa suostu ostamaan. Kukaan järkevä ihminen ei tule tänne ps3 palstalle hehkuttamaan wiitä / xboxia varsinkin kun ps3 on maailman paras pelikonsoli tällä hetkellä.

Ihan sama että mä meen johonkin ferrari kerhoon suzukilla ja hehkutan sitä parempana kuin ferrari.

• banZai

Omamoka tulla tänne selittelemään ja perustelemaan.
        Wii on selkeästi lasten ja tyttöjen konsoli jolle ei juurikaan 18 pelejä edes tehdä.
        XO on alle 16v ikäisille pääpiirteittäin tosin hieman ikää nostettu.
        PS3 on 18 konsoli johon voi luottaa että ei ihan lapselliseksi mene tarjonta kauttaaltaan!

Mitä ohjaimeen tulee niin pieni, mutta toimii just kuten pitääkin täsmällisesti pitkään yhdellä latauksella ja ohjaimia voi ostaa erilaisiakin jos haluaa eli mikään pakko ei ole mukanatulevalla elää...
        Itse pelannut alkuperäisellä ilman ongelmaa jossa tarkkuus todella hyvää tasoa sekä toimintavarmuus.

Jatka omaa wii elämääsi lastenpelien parissa ja ole tyytyväinen ! pai pai

• Nauratzaa
        banZai kirjoitti:

Omamoka tulla tänne selittelemään ja perustelemaan.
        Wii on selkeästi lasten ja tyttöjen konsoli jolle ei juurikaan 18 pelejä edes tehdä.
        XO on alle 16v ikäisille pääpiirteittäin tosin hieman ikää nostettu.
        PS3 on 18 konsoli johon voi luottaa että ei ihan lapselliseksi mene tarjonta kauttaaltaan!

Mitä ohjaimeen tulee niin pieni, mutta toimii just kuten pitääkin täsmällisesti pitkään yhdellä latauksella ja ohjaimia voi ostaa erilaisiakin jos haluaa eli mikään pakko ei ole mukanatulevalla elää...
        Itse pelannut alkuperäisellä ilman ongelmaa jossa tarkkuus todella hyvää tasoa sekä toimintavarmuus.

Jatka omaa wii elämääsi lastenpelien parissa ja ole tyytyväinen ! pai pai

Wii se voiton on vieny,ei kannata muitten itkeä.

• Heh huh hii
        lastenkone kirjoitti:

No mutta sehän on lastenkone! Hahahahahahahahah!

Ps3 on heh tattipeukalonpyörittäjien tylsä kone.

• leegoboju
        Nauratzaa kirjoitti:

Wii se voiton on vieny,ei kannata muitten itkeä.

Pleikkari todellakin 18 konsoli. Boxia pelaa kaikki pellet sekä ne pellet ketkä haluaa ilmaseks ladata pelin netist. Boxi on sitä paitsi keskeneräinen vehje. Katotaa sit 5v pääst jos ostais uuden sukupolven boxin. Täl hetkel: boxi on päin hanuria keskeneräinen tekele sekä romu. Kaikki fan pojat vaa luulee et boxi on hyvä vaik se haisee. Wii on ihan hyvä kans, siis jos oot alle 10vee muhahahahaa.. owned

• Tosi pelimies
        leegoboju kirjoitti:

Pleikkari todellakin 18 konsoli. Boxia pelaa kaikki pellet sekä ne pellet ketkä haluaa ilmaseks ladata pelin netist. Boxi on sitä paitsi keskeneräinen vehje. Katotaa sit 5v pääst jos ostais uuden sukupolven boxin. Täl hetkel: boxi on päin hanuria keskeneräinen tekele sekä romu. Kaikki fan pojat vaa luulee et boxi on hyvä vaik se haisee. Wii on ihan hyvä kans, siis jos oot alle 10vee muhahahahaa.. owned

Wii ohjaimet vastaa samaa kun oikeastikkin käytetään aseita mailaa työnnetään vedetään lyödään..siis täydellinen,ei oikeanpeukalon kulutusta niinkun ps3 ja susi xxbboxx3600...tai Wii on kateelisten haukkumista varten hah haaaaa..Wii sitä pelaa 2v-100vuotiaat muita konsoleita vaan teinit.

• legolas_sk
        Tosi pelimies kirjoitti:

Wii ohjaimet vastaa samaa kun oikeastikkin käytetään aseita mailaa työnnetään vedetään lyödään..siis täydellinen,ei oikeanpeukalon kulutusta niinkun ps3 ja susi xxbboxx3600...tai Wii on kateelisten haukkumista varten hah haaaaa..Wii sitä pelaa 2v-100vuotiaat muita konsoleita vaan teinit.

ps3 on the best sitä ei voi p äihittää se on todella hyvä =) ihan erilainen kun xbox 360 siis ettekö oo kuullu t sen hurinaa? hurisee yhtä kovaa kun papan ruohonleikkuri..ja te ette haluu kuulla sitä. tulkaa todellisuuteen ps3 = Play STation = peliasema suomeksi Xbox 360 = x laatikko 360 astetta haha toi nimi ei oikeen sovi? play station ainu oikee peliasema ;) sil pelataan boxil käydä vessas LOL

• kyl se mee kyl se myy

kyl se mee kyl se myykyl se mee kyl se myykyl se mee kyl se myykyl se mee kyl se myykyl se mee kyl se myykyl se mee kyl se myykyl se mee kyl se myykyl se mee kyl se myykyl se mee kyl se myy

• pleikka se pitää olla

öö.......miks ostasin konsolin joka pitää ärsyttävää melua sekä rikkoutuu parin pelaamiskerran jälkeen? Tässä meinaan nimenomaan Xbox 360, joka haisee ripulille. Mun kaikil kavereil on pleikka 3 mut yhel rääpäleel on xbox 360 sit se vaa puhuu skeidaa et hahah halo wars tulee ime munaa hahaha me vähän naurettiin sille sanottiin et killzone 2 vähä ownaa sun halot hahahaaa sit se rupes itkee :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      53
      5650
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      72
      2741
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1990
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1826
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      159
      1811
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1753
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1518
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1151
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1139
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      956
    Aihe