Olen hetero naimisissa oleva mies. Olen useammankin kerran vastannut deitti ilmoituksiin täällä mies etsii miestä. Ja kaikki on edennyt hyvin siihen asti kunnes olen sanonut olevani naimisissa. Siinä vaiheessa kaveri häipyy.
Vaikka olenkin hetero niin tahtoisin jonkun kivan homomiehen kanssa olla suuseksissä, ja voisin antaa kyllä peppuakin, jos hän haluaisi. Mutta aina homma tyssää tuohon että olen naimisissa.
Mitä vikaa meissä ukkomiehissä?
26
2033
Vastaukset
- vastaus kysymykseesi
löydy kysymyksestäsi... Mitäpä vikaa on miehessä, joka pettää surutta vaimoaan ja vielä miesten kanssa. Kohta on vaimollas aids ja vieläkin mietit mitä vikaa sussa on.
- se AIDS
sitten tulee??Sun pepustas vai?Ootsä joku heteroille kostava homo?
- tiedä mistä
se AIDS kirjoitti:
sitten tulee??Sun pepustas vai?Ootsä joku heteroille kostava homo?
sellaisen käsityksen sait. Sääliks vaan käy aviovaimoa, jonka mies pettää selän takana. Toivottavasti edes käyttää kondomia. Avioliitossahan kuuluu olla luottamus, joten kondomia ei yleensä käytetä.
- kehiin
tiedä mistä kirjoitti:
sellaisen käsityksen sait. Sääliks vaan käy aviovaimoa, jonka mies pettää selän takana. Toivottavasti edes käyttää kondomia. Avioliitossahan kuuluu olla luottamus, joten kondomia ei yleensä käytetä.
>mistä sellaisen käsityksen sait
Ihan alkeellista päättelyä. Olet täällä kirjoittelemassa ja lueskelemassa, olet siis itse homo.
Jos kerran olet homo, ja saarnaat aidsista, sehän viittaa siihen suuntaan että sulla on se itselläsi.
Tosin tietämättömyytesi paistaa läpi siinä, että eihän aidsia noin vain saada. Tarkoitat varmasti HIV-tartuntaa. Aidshan on vasta tuon hiv-tartunnan viimeisin vaihe, johon ei kehittyneissä länsimaissa edes juuri enää sairastuta, koska lääkkeet ovat jo niin hyviä.
>Avioliitossahan kuuluu olla luottamus, joten kondomia ei yleensä käytetä
Älä nyt noin typeriä lässytä. Elätkö jotain vuosisadan alkua mielessäsi vai? Vai oletko joku muu idealistihaihattelija? Kyllä jokainen täysjärkinen suojautuu nykypäivänä myös avioliitossa ja muissa läheisissä suhteissa. Se on ihan tervettä maalaisjärkeä.
Jalat maahan ja ala elää tätä elämää tässä ja nyt, putoa alas sieltä jostain ihme pilvilinnoistasi. - kantaa
kehiin kirjoitti:
Ihan alkeellista päättelyä. Olet täällä kirjoittelemassa ja lueskelemassa, olet siis itse homo.
Jos kerran olet homo, ja saarnaat aidsista, sehän viittaa siihen suuntaan että sulla on se itselläsi.
Tosin tietämättömyytesi paistaa läpi siinä, että eihän aidsia noin vain saada. Tarkoitat varmasti HIV-tartuntaa. Aidshan on vasta tuon hiv-tartunnan viimeisin vaihe, johon ei kehittyneissä länsimaissa edes juuri enää sairastuta, koska lääkkeet ovat jo niin hyviä.
Älä nyt noin typeriä lässytä. Elätkö jotain vuosisadan alkua mielessäsi vai? Vai oletko joku muu idealistihaihattelija? Kyllä jokainen täysjärkinen suojautuu nykypäivänä myös avioliitossa ja muissa läheisissä suhteissa. Se on ihan tervettä maalaisjärkeä.
Jalat maahan ja ala elää tätä elämää tässä ja nyt, putoa alas sieltä jostain ihme pilvilinnoistasi.seksuaalisuuteeni on pikkasen eri asia olla homo kuin hi-virusta kantava, heteroille kostava homo. Puhekielessä hivistä käytetään vielä nykyäänkin sanaa aids, sorruin siihen itsekin. Avioliitossa erittäin harvoin käytetään kondomia. Ilmeisesti kukasta kukkaan hyppivän homon on vaikea sisäistää luottamuksellisen parisuhteen käsitettä.
- taisi olla
kehiin kirjoitti:
Jalat maahan ja ala elää tätä elämää tässä ja nyt, putoa alas sieltä jostain ihme pilvilinnoistasi.vitsi, ei kai kukaan ole noin tyhmä. Mä olen käynyt myös lesbopalstalla, joten olen kai lesbokin. Ja olen puhunut ihmisiä pois itsemurhan partaalta, joten olen kai tehnyt itsemurhan itsekin.
- että niin
kehiin kirjoitti:
Jalat maahan ja ala elää tätä elämää tässä ja nyt, putoa alas sieltä jostain ihme pilvilinnoistasi.moni nainen käyttää e-pillereitä, jos jopa avioliitossa käytetään aina kondomia.
- alkeellista päättelyä
taisi olla kirjoitti:
vitsi, ei kai kukaan ole noin tyhmä. Mä olen käynyt myös lesbopalstalla, joten olen kai lesbokin. Ja olen puhunut ihmisiä pois itsemurhan partaalta, joten olen kai tehnyt itsemurhan itsekin.
Kukahan nyt on tyhmä?
Luitko palstan alusta ohjeet:
"Homoseksuaalien oma keskustelupaikka - vain homoille. Keskusteluihin ei saa jättää asiattomia viestejä. Tarpeen vaatiessa kirjoittaja jäljitetään."
Tällä palstalla kirjoittelijat ovat homoja, sillä emmehän me riko palstan sääntöjä, emmehän? Fiksuja ihmisiä kun olemme.
Ehdottaisin, että käyttäsit jatkossa aikasi vähän paremmin, kun esittämällä heteroa homopalstalle kirjoitellessasi. - alkeellista päättelyä
kantaa kirjoitti:
seksuaalisuuteeni on pikkasen eri asia olla homo kuin hi-virusta kantava, heteroille kostava homo. Puhekielessä hivistä käytetään vielä nykyäänkin sanaa aids, sorruin siihen itsekin. Avioliitossa erittäin harvoin käytetään kondomia. Ilmeisesti kukasta kukkaan hyppivän homon on vaikea sisäistää luottamuksellisen parisuhteen käsitettä.
>violiitossa erittäin harvoin käytetään kondomia. Ilmeisesti kukasta kukkaan hyppivän homon on vaikea sisäistää luottamuksellisen parisuhteen käsitettä.
En tiedä mistä peräkyliltä olet kotoisin, mutta kyllä jokainen järkevä ihminen unohtaa idealistiset luottamukset, myös järkevät heterot. Suojautuminen on kaikissa seksisuhteissa nykyään ihan tervettä järkeä.
Nyt ei eletä enää mitään 60-luvun kukkaisromantiikkaa. Tämä on erilainen maailma, kiitos vain kauniiden luottavaisten ajatuksiesi, ne ovat ihan söpöjä, mutta varsin tyhmiä ja idealistisia.
Ja jos olet hetero tosiaan, hus pois täältä. Et ole tervetullut tälle palstalle. - ottanut kantaa
alkeellista päättelyä kirjoitti:
Kukahan nyt on tyhmä?
Luitko palstan alusta ohjeet:
"Homoseksuaalien oma keskustelupaikka - vain homoille. Keskusteluihin ei saa jättää asiattomia viestejä. Tarpeen vaatiessa kirjoittaja jäljitetään."
Tällä palstalla kirjoittelijat ovat homoja, sillä emmehän me riko palstan sääntöjä, emmehän? Fiksuja ihmisiä kun olemme.
Ehdottaisin, että käyttäsit jatkossa aikasi vähän paremmin, kun esittämällä heteroa homopalstalle kirjoitellessasi.seksuaalisuuteeni (joita muuten on muitakin kuin vain homo ja hetero). Enpä sinuakaan olisi heteropalstalta ajamassa pois. Ja mä todella tiedän, että aviomiehet pettää, jotkut miehen kanssa, eikä pettämistä yleensä suunnitella etukäteen, joten kondomit usein unohtuu. Kyllä mä olenkin sitä mieltä, että aviovaimojen vois olla hyvä vaatia kondomia, mutta eivätpä vaadi. Ja aviomiehet ei ainakaan tykkää sitä käyttää. Kai minä nyt realiteetit tajuan, ne on ne vaimot, jotka sitä ei tunnu tajuavan. Mun puolesta miehellä saa olla vaikka kymmenen rakastajaa, mutta jos se tapahtuu vaimon selän takana ja ilman kondomia, sitä en hyväksy.
- aikuiset
>violiitossa erittäin harvoin käytetään kondomia. Ilmeisesti kukasta kukkaan hyppivän homon on vaikea sisäistää luottamuksellisen parisuhteen käsitettä.
En tiedä mistä peräkyliltä olet kotoisin, mutta kyllä jokainen järkevä ihminen unohtaa idealistiset luottamukset, myös järkevät heterot. Suojautuminen on kaikissa seksisuhteissa nykyään ihan tervettä järkeä.
Nyt ei eletä enää mitään 60-luvun kukkaisromantiikkaa. Tämä on erilainen maailma, kiitos vain kauniiden luottavaisten ajatuksiesi, ne ovat ihan söpöjä, mutta varsin tyhmiä ja idealistisia.
Ja jos olet hetero tosiaan, hus pois täältä. Et ole tervetullut tälle palstalle.ei käytä kondomia. Se kuuluu pelkästään teinien ja homojen elämään. Lue esim. tän päivän Iltalehden Sofian palsta.
Parasta vakiintumisessa on se, että saa jättää kondomin pois. Rakkaus tulee vasta toisena... - kuvittelit
Ja jos olet hetero tosiaan, hus pois täältä. Et ole tervetullut tälle palstalle.lapsia tehtävän? Kondomin kerako?
- ilonpilaaja & totuudent...
No mikäs on vikana toisissa ukkomiehissä? Kyllähän teitä riittää, et todellakaan ole ainutlaatuinen. Siitä vaan selaamaan ilmoituksia, sieltä niitä löytyy.
Ai niin, ja et ole hetero, mikäli miehet kiinnostavat. Halu päästä kokeilemaan tarkoittaa jo sitä, että kiinnostusta omaan sukupuoleen löytyy. Ensin tulee halu ja sitten kokeilu, eikä toisin päin, kuten bissenalut yleensä itselleen asiaa selittelevät. Voit olla bisse ilman niitä kokeilujakin, ikään kuin neitsyeenä. - ilonpilaaja ja totuudentorvi
No mikäs on vikana toisissa ukkomiehissä? Kyllähän teitä riittää, et todellakaan ole ainutlaatuinen. Siitä vaan selaamaan ilmoituksia, sieltä niitä löytyy.
Ai niin, ja et ole hetero, mikäli miehet kiinnostavat. Halu päästä kokeilemaan tarkoittaa jo sitä, että kiinnostusta omaan sukupuoleen löytyy. Ensin tulee halu ja sitten kokeilu, eikä toisin päin, kuten bissenalut yleensä itselleen asiaa selittelevät. Voit olla bisse ilman niitä kokeilujakin, ikään kuin neitsyeenä... - 199191
HETERO HALUU PERSETTÄ?
Jos oot mies ja haluut intiimiä kontaktia miehen kanssa sää ET ole hetero :DD ehkä vähintääkin BI
Ja kaikki säikkyy sitä että oot naimissa koska sun kanssas oleminen olis PETTÄMISTÄ :D ja jos oot naimissa et sää voi noin vaa mennä paneen jotakuta :D sää oot naimisissa ja sillä siisti ja et pane ketään ellet vaimos kaa niin sovi.- herkkäppupu
oon kiinnostunu susta, mäkin oon ihan ekaakertaa liikenteessä, enkä oikein tiedä vielä liikennesääntöjä...opeteltaisiinko yhdessä?
mui,herkkäpupu -90
- että olet naimisissa
Minä en enää "koske" naimisissa oleviin miehiin.
Kun sellaisen on saanut, mukaansa on sillä kiire kotiin vaimon luokse! - gaykaykay
Kyllä Sinä ole gay!
- Ukkomies
Ukkomiesten kannattaa pelehtiä keskenään, niin silloin ei homot pääse itkeen. Se mitä äijät sit touhuu keskenään ei se kuulu kellekkään. Saa ukkomiehelläkin olla läheinen kaveri, eikä sitä estä muija aikä muu. Kumma kun pettämisestä tulee niin iso asia, kun ukkomies on kysymyksessä, mutta homo saa ilmeisesti pettää miestään sen kun kerkii.
Minua ei pätkääkään kiinnosta homostella homojen kanssa vaan ukkomies ukkomiehelle on paree. - ja luotettavinta
Ukkomies kirjoitti:
Ukkomiesten kannattaa pelehtiä keskenään, niin silloin ei homot pääse itkeen. Se mitä äijät sit touhuu keskenään ei se kuulu kellekkään. Saa ukkomiehelläkin olla läheinen kaveri, eikä sitä estä muija aikä muu. Kumma kun pettämisestä tulee niin iso asia, kun ukkomies on kysymyksessä, mutta homo saa ilmeisesti pettää miestään sen kun kerkii.
Minua ei pätkääkään kiinnosta homostella homojen kanssa vaan ukkomies ukkomiehelle on paree.ukko-miesten kanssa luotettavinta touhuta, eivät jää roikkumaan ja kitisemaan "uskollisuudesta", kiihkeinä ja kiimaiasina mukana hommissa ja varsinkin se salaperäisyys kiihottaa kummasti, mitä pahaa on siinä, jos mies ei saa kunnon seksiä vaimoltaan ja joku toinen voi sitä antaa, olkoon vaikka sitten toinen mies, minä en ainakaan sitä ala murehtimaan
- 100% homo
Ukkomies kirjoitti:
Minua ei pätkääkään kiinnosta homostella homojen kanssa vaan ukkomies ukkomiehelle on paree.Juuri näin. Kun vielä tajuaisitte, että tuo viereinen bissepalsta on teille tarkoitettu, niin homma olis kondiksessa. Olkaapa siis sananne mukaisia miehiä ja menkää sinne kitisemään seksittömästä avioliittohelvetistänne, eiköstä joo?
- U R Down LOW NIGGAZ
100% homo kirjoitti:
Juuri näin. Kun vielä tajuaisitte, että tuo viereinen bissepalsta on teille tarkoitettu, niin homma olis kondiksessa. Olkaapa siis sananne mukaisia miehiä ja menkää sinne kitisemään seksittömästä avioliittohelvetistänne, eiköstä joo?
ukkomiehet. UKKONAISET..
- farmaseutti pillerinpyörittäjä
Ukkomies kirjoitti:
Minua ei pätkääkään kiinnosta homostella homojen kanssa vaan ukkomies ukkomiehelle on paree.Homot voivat pelätä rakastuvansa mieheen, ja sitten ollaankin pulassa. Kenties haluavat suojella itseään, ukkomiehen vaimoa ja perhettä ja kenties ukkomiestä itseäänkin.
Eivät kaikki ole yhtä piittaamattomia kuin itsekkäästi pelehtivät kaappiäijät kaksoiselämineen. - asdfsuifew
farmaseutti pillerinpyörittäjä kirjoitti:
Homot voivat pelätä rakastuvansa mieheen, ja sitten ollaankin pulassa. Kenties haluavat suojella itseään, ukkomiehen vaimoa ja perhettä ja kenties ukkomiestä itseäänkin.
Eivät kaikki ole yhtä piittaamattomia kuin itsekkäästi pelehtivät kaappiäijät kaksoiselämineen.Juurikin näin.
Ja se homo jota ukkomies on käyny tapailemassa on aina se sairas pervo paska joka on jotenkin vietellyt hyvän perheenisän pettämään vaimoansa jne jne.
Siinä vaiheessa kun ukkomies kärähtää käy hyvin jos homo saa vaan saa huudot ja haistattelut, pahemmassa tapauksessa likainen homo saa turpaansa. Ehkäpä vielä siltä samalta mieheltä joka halusi kokea 'toisen miehen läheisyyttä'.
Lyhyesti sanottuna: hyi saatana. Pysykää vain niitten naistenne hoivissa älkääkä pilatko myös toisten elämää omanne lisäksi.
- hjkgkg
Juu ei kiitos miestä, jonka nainen voi vaikka
soittaa huonossa paikassa? Tai vaikka ilmestyä
vihaisena huutamaan jälkeenpäin, jos saa selville paitsi miehen syrjähypyn myös osapuolen. - bi-hoitsu
mua nimenomaan kiinnostaa juuri ukkomiehet. oikeasti ne on paljon luotettavampi, turvallisempia ja halukkaampia...siis kaikessa mielessä. monesti juuri halukas ukkomies tulee ja tekee SEN paljon paremmin kuin homo. ja kiva myös kokematonta um-peppua työstää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1257139Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234934L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664276TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242271Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2761701- 671465
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221446Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581428Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394