♥
joskus tuntuu niin pahalta
kun näen Sinun miettivän
sanojasi minulle
kun kohtelet minua
hellävaroen, kuin kukkaa
kämmenelläsi
ja minä mietin vaan
miten saisin kämmenesi
kirvelevälle iholleni
soin kireänä, kuin viulun
kieli haluten Sinua lähemmäs
taivaana kaareutumaan
ylleni, kun hehkuen
sulaudun vartalosi
kiihkeään rytmiin
sillä kosken jälkeen
on aina suvanto
autuaallisen hyvä olo
toisistamme
löydettynä
♥
tuhma kukka kämmenellä
9
239
Vastaukset
- Gardenna
Kaunis kukka voi olla vaikea pideltävä,
hoito-ohjeet auttaisivat asiaa?
Kiitos herkästä runosta!- padme_amidala
..runon luit kauniilla silmillä. Tulkintahan syntyy lukijan omista tuntemuksista. Yritin vain kirjoittaa eroottisen "perherunon", koska täällähän käy lapsia/nuoriakin lukemassa. Mitään haurasta en tarkoittanut kirjoittaa, kun hauraus on minusta kaukana.
Jos tuo piteleminen tarkoittaa kirjoittajaa, niin minä kyllä pysyn pitelemättäkin mieluisassa paikassa. Sanoisimpa jopa, että pikku pedot ovat vaikeammin pideltäviä kuin kukkaset ne juoksevat helposti tassuillaan karkuun. Kukkasilla taas on juuret, jotka ne levittävät hyvään kasvumultaan. Vuodesta toiseen ne jaksavat talven koettelemusten jälkeen nousta kukkimaan tuoksuvina ja kauniina. Eikä niitä tarvitse edes paljon hoitaa "rakkautta ja substralia" vaan, se riittää.
- lindalinda1
tämä on taas sitä miumaun mukkaan runoilua.
Tuntuu muutenkin, että nämä viimeaikaisesi ovat
olleet lähes järjestään sitä laatua.
Kaksi viimeistä säettä on kruunu
kokonaisuudelle.- padme_amidala
..olipas taas rohkaiseva palaute sinulta. Yritin tässä pitää leikkimielen hiukan kurissa. Ennen joulua oli kamala stressi päällä koko ajan, nyt on hetki hiljaisempaa. Se ei voi olla näkymättä runoissa, kun niitä omista tunnoistaan kirjoittelee.
Mukavaa talvisen kaunista päivänjatkoa sinulle : )
tuhma kukka
ja
nukkatyräkki
saattaisi sopia hyvin yhteen :)
mutta miksei tuhma ja kilttikin
..
hyvin kuvailet
eikä tuossa mitään tuhmaa ollut :))- padme_amidala
..hmm sehän olisi sopinut hyvin runooni tahi kihokki/lihansyöjä *nauraa*
Kiitos sinulle suopeasta suhtautumisesta vähäiseen runooni : )
- padme_amidala
♥
illan viilenevässä
hämärässä, valojen
sammuessa ikkunoista
pään painuessa
pehmoiseen tyynyyn
kuiskaan vielä Sinulle
hyvin hiljaa korvaasi
pienen salaisuuteni
niin ettei kukaan
muu kuule
- rakastan Sinua
♥ - tomppa2006
...tässä runossa on suurta tunnetta...
Mielestäni hieman erilainen mitä yleensä kirjoitat. Aina sanailet tyylikkäästi, ei epäilystäkään, mutta löysin tästä jotain uutta herkkyyttä. Väärässäkö?- padme_amidala
..näitä ajatuksia ajattelen yleensä ihan itsekseen laittamatta niitä näkyville : )
Mikä lie auringonpistos villinnyt eilen ajatukset.
Kiitos sinulle kannustavasta palautteestasi : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788