Ite oon karaokes 2 kertaa laulanu Yölinnun biiseistä Liian suuri City ja 1 kerran se jokin sinulla on ja Sitä saa mitä tilaa on olemas karaokena Yölinnulta en vaa oo missää sitä päässy laulamaa ja mietin et onkohan muita Yölinnun biisei karaokena olemas muita kui noi jotka mainitsin?
Yölinnun karaoke biisit
5
753
Vastaukset
- terhi
yölinnun biisejä on karaokessa vai kuinka paljon. liian suuri city, mahdunko maailmaas, tositarkoituksella, se jokin sinulla on,pieni lintunen,olit aarteinain,merimies, yölintuvalssi... mitäköhän muita oli en nyt muista mut mä olen laulannu noita kaikkia
- cat86
No kyllähän Yölinnun biisejä on vaikka miten karaokena, tietysti eri pitäjillä on hieman eri laajuutena kappaleita mut tässä tulee mieleen..:
Liian suuri city
Mahdunko maailmaas
Pieni lintunen
Tv: kokoinen haitari
Tositarkoituksella
Suuret sanat
Sitä saa mitä tilaa
Rakkaus on sininen
Yölintu
Kaikki kohdallaan
Pienen pojan haaveet
Salattu suru
.
.
.
tietty sit on just paljon kappaleita joita mm. Yölintu on levyttänyt mutta alkuperäinen esittäjä joku muu.. Esim. Sitä saa mitä tilaa levyltä taitaa löytyä lähes kaikki jonkinlaisina karaokeversioinakin.. muistaakseni.. ? - Hens
cat86 kirjoitti:
No kyllähän Yölinnun biisejä on vaikka miten karaokena, tietysti eri pitäjillä on hieman eri laajuutena kappaleita mut tässä tulee mieleen..:
Liian suuri city
Mahdunko maailmaas
Pieni lintunen
Tv: kokoinen haitari
Tositarkoituksella
Suuret sanat
Sitä saa mitä tilaa
Rakkaus on sininen
Yölintu
Kaikki kohdallaan
Pienen pojan haaveet
Salattu suru
.
.
.
tietty sit on just paljon kappaleita joita mm. Yölintu on levyttänyt mutta alkuperäinen esittäjä joku muu.. Esim. Sitä saa mitä tilaa levyltä taitaa löytyä lähes kaikki jonkinlaisina karaokeversioinakin.. muistaakseni.. ?On karaoke laitetta 2 ja meil on jossai kasetilla toi Yölintu karaoke biisi mut se kasetti on hukassa Sitä saa mitä tilaa ois kiva kokeilla mut meän koululta löytyy vaan liian suuri city ja se jokin sinulla on
- lisää biisejä...
Mm. Tää on rankkaa, Se jokin sinulla on, Moottoripyörä on moottoripyörä... Yölinnun levyttämiä biisejä on todella paljon karaokena- varsinkin Pro-DVD-formaatissa, mutta muistathan, että suurin osa niistä biiseistä EI ole alunperin Yölinnun levyttämiä...
- Hens
jotku Yölinnun biisit alunperin Yölinnun biisejä niin en mä osaa niitä aatella muuna kuin Yölinnun biiseinä kun yölintu on niitä levyttäny myöskin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844