olen viimeaikoina ihmetellyt miksi kaikki yh:t sovitellaan joihinkin määrättyihin lokeroihin:sosiaalipummit,helpot panot ravintolassa,omaa etuaan ajattelevat,lasten isän siivellä eläjät ja vaikka mitä muuta...kaikki kun ei välttämättä ole juuri tuollaisia,saattaa olla että on tahtomattaankin joutunut yh:ksi,esim puolison kuolema.ja sitten varmaan paljon myös perheväkivallan uhreja joiden jo oman henkensä vuoksi jätettävä hakkaava mies.entä sellaiset yh:t joiden mies onkin tuosta vaan sanonut,ettei halua jatkaa vaan on löytänyt uuden naisen tai muuten vaan haluaa jatkaa sinkkuna...ja nämä yleistykset sattuvat kummallisesti juuri yh-äiteihin.elämä kun ei aina mene niinkuin on suunnitellut...
ihme yleistämistä yh:ista
14
637
Vastaukset
- kaunis ja hoikka
surasta ei ole puutetta, kuunnollisesta seurasta meinaan. Olen akateeminen ja iloinen ihminen. Omillani toimeen tuleva. Ja uskovainen, etten edes käy pubeissa... Ketään tuomitsematta. Ei vois vähempää kiinnnostaa nää yleistykset... säälittävää. Jos minä en lapsieni kanssa kelpaa niin mies saa mennä saman tien.
- kuka tollasta ämmää
edes kelpuuttaisi viereensä ku valehtelet nii et korvien viuhunta tekstistä tuntuu tota lukieski. kilogrammat on kolminumeroisia leveys on sama ku pituus ja kantabaari on toinen kotis. sä ottaisit kenet vaan jos vaan jollekkin kelpais..
- AITO_etäisä
kuka tollasta ämmää kirjoitti:
edes kelpuuttaisi viereensä ku valehtelet nii et korvien viuhunta tekstistä tuntuu tota lukieski. kilogrammat on kolminumeroisia leveys on sama ku pituus ja kantabaari on toinen kotis. sä ottaisit kenet vaan jos vaan jollekkin kelpais..
Niin lisätään edelliseen kirjoitukseen että amiksen puoliksi käyminen ei sitten ole sama asia kuin akateemisuus...
- taisi jättää
AITO_etäisä kirjoitti:
Niin lisätään edelliseen kirjoitukseen että amiksen puoliksi käyminen ei sitten ole sama asia kuin akateemisuus...
sut koska olet naisvihajaan. tiedätkö, taidat olla b-portaan miehiä.
- AITO_etäisä
taisi jättää kirjoitti:
sut koska olet naisvihajaan. tiedätkö, taidat olla b-portaan miehiä.
Kuulehan yh-äippäressukka...
Sä "loistat" kuten tavallisesti teetkin joten minäpä valaisen sinulle vähän todellista maailmaa:
En vihaa naisia, en todellakaan.
Vihaan yh-äippäressukoita ja se on fakta!
Vaikka luulit olevasi fiksukin heittäessäs b-portaasta niin mokasit siinäkin...
Puhutaan b-RAPUSTA ja vaikka olenkin hinaajia ja lepakoita vastaan niin kyllä vaimon kanssa sitä b-RAPUN nautintoa käytetään koko ajan... ;o)
Vaimo tykkää siitä seksin muodosta ja mikäpäs sen mukavampaa kun kumpikin saa nautinnon siitä... :o)
Muuten yksi kysymys sinulle: Eikö vituta olla noin helvetin tyhmä kuin saapasvarsi??? - sanoo itseään
kauniiksi?
- ei usko peilin
sanoo itseään kirjoitti:
kauniiksi?
näyttämää kuvaa vaan toistelee vuodesta toiseen itselleen että ""huomenna menen spinningiin ja laihdun, eli oon hyvännäköinen ..kohta""
- ...
ei usko peilin kirjoitti:
näyttämää kuvaa vaan toistelee vuodesta toiseen itselleen että ""huomenna menen spinningiin ja laihdun, eli oon hyvännäköinen ..kohta""
Tämän palstan taso on kyllä todella huono.
Nämä yh-äitejä vihaavat ihmiset kirjoittelevat mitä sattuu.
Jos aito etäisä niin kovasti vihaat yh-äitejä, mitä hittoa sitten vietät aikaasi täällä?
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Yleistäminen on tyhmien hommaa. - Yh-Äippäressukka-vakkari
AITO_etäisä kirjoitti:
Kuulehan yh-äippäressukka...
Sä "loistat" kuten tavallisesti teetkin joten minäpä valaisen sinulle vähän todellista maailmaa:
En vihaa naisia, en todellakaan.
Vihaan yh-äippäressukoita ja se on fakta!
Vaikka luulit olevasi fiksukin heittäessäs b-portaasta niin mokasit siinäkin...
Puhutaan b-RAPUSTA ja vaikka olenkin hinaajia ja lepakoita vastaan niin kyllä vaimon kanssa sitä b-RAPUN nautintoa käytetään koko ajan... ;o)
Vaimo tykkää siitä seksin muodosta ja mikäpäs sen mukavampaa kun kumpikin saa nautinnon siitä... :o)
Muuten yksi kysymys sinulle: Eikö vituta olla noin helvetin tyhmä kuin saapasvarsi???Vihattavien listasi on aika mittava ja mielestäsi koko muu maailma on vitun tyhmä, ja edellämainitut ajatukset kertovat sinusta olennaisen. Tasapainoinen ja onnellinen ihminen ei kirjoita, kuten sinä kirjoitat.
Se on FAKTA.
Vihaa sinä ketä haluat, ei se minulta pois ole, ja töki anukseen ketä tykkäät; niinhän pienipiliset tapaavat tehdä. Toivottavasti rakkautenne kestää sulkijalihaksen veltostumisen.
Vihjeeksi: vastasin koska sinua on kiva tökkiä, haastetta sinusta ei saa millään ilveellä, mutta joskus on hauska laskeutua näin alas.
Ps. yhdellekään lukijoista ei ole jäänyt epäselväksi, miksi olet ex ja etähuoltaja. - AITO_etäisä
Yh-Äippäressukka-vakkari kirjoitti:
Vihattavien listasi on aika mittava ja mielestäsi koko muu maailma on vitun tyhmä, ja edellämainitut ajatukset kertovat sinusta olennaisen. Tasapainoinen ja onnellinen ihminen ei kirjoita, kuten sinä kirjoitat.
Se on FAKTA.
Vihaa sinä ketä haluat, ei se minulta pois ole, ja töki anukseen ketä tykkäät; niinhän pienipiliset tapaavat tehdä. Toivottavasti rakkautenne kestää sulkijalihaksen veltostumisen.
Vihjeeksi: vastasin koska sinua on kiva tökkiä, haastetta sinusta ei saa millään ilveellä, mutta joskus on hauska laskeutua näin alas.
Ps. yhdellekään lukijoista ei ole jäänyt epäselväksi, miksi olet ex ja etähuoltaja.Luulet olefasi muka fiksukin kun kirjoitat tuollaista paskaa johon et usko edes itsekkään...
Senkun haukut minua niin paljon kuin huvittaa mutta se ei sitä FAKTAA poista mihinkään että minä ja monet monet muut pystymme puhtaalla omatunnolla katsomaan alaspäin teitä säälittäviä yh-äippäressukoita...
Kysymys uusiksi: Vituttaako olla tyhmempi kuin saapasvarsi??? (sinä jos kuka tiedät varmuudella vastauksen tuohon kysymykseen...) - aitoakin
AITO_etäisä kirjoitti:
Luulet olefasi muka fiksukin kun kirjoitat tuollaista paskaa johon et usko edes itsekkään...
Senkun haukut minua niin paljon kuin huvittaa mutta se ei sitä FAKTAA poista mihinkään että minä ja monet monet muut pystymme puhtaalla omatunnolla katsomaan alaspäin teitä säälittäviä yh-äippäressukoita...
Kysymys uusiksi: Vituttaako olla tyhmempi kuin saapasvarsi??? (sinä jos kuka tiedät varmuudella vastauksen tuohon kysymykseen...)aidompi!!!!
pidät meidät ressukat järjissämme!
mielummin ressukka kun tollasen kahelin arvostama.. - kaikki naiset
sanoo itseään kirjoitti:
kauniiksi?
tietää olevansa kauniita!
pääasia lienee että on itsensä kanssa sinut. - laistasi
kuka tollasta ämmää kirjoitti:
ystäväni... Totuuden saa sanoa, ja kauneus on Jumalan lahja. Kaikki ihmiset eivät etsi onneaan kapakoista ja kaikki naiset eivät etsi henkistä voimaa miehestä. Itse olen menettänyt kuoleman kautta aviomieheni eli kaiken, mutta kun olen uskossa minulla on kaikki mitä ihmisellä voi olla. Moni mies haluaisi, mutta en ole ns. tarjolla sinunlaisillesi.
- kaunissss
sanoo itseään kirjoitti:
kauniiksi?
mitä pahaa siinäkin sitten on? Kauneus ja ylpeys eivät aina ole sama asia.Terveen itsetunnon omaava ihminen voi sanoa itseään kauniiksi ilman että nousee ns. kusi päähän. Mutta terve itseluottamus ei saa kuulua yh-ihmiselle, niinkö????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808