chattailee,onko se nykyajan seurustelua?Itse Oulusta,ja mitä olen käynyt kaupunki kohtaisia chat sivuja vilkaiseen,Oululaisten chatis aina eniten porukkaa.Itse en ottaisi naista,joka netin tai chatin kanssa naimisissa,mut jokainen taaplaa tyylillään.
Miksi Naiset vain
11
538
Vastaukset
- Kuutar..
Täältä itselleni seuraa hae.
Tai siis "sellasta" seuraa..
Luulisin et aika harva täältä kuvittelee löytävänsä oikeesti kaverin. Tiedän kyl monta jotka on löytäneet toisensa tätä kautta. Ihanaa, onnea paljon heillekkin..
On niin monta tietä löytää se "oikea"- Planeetta X
Että sellasta tällä kertaa
- Kuutar..
Planeetta X kirjoitti:
Että sellasta tällä kertaa
Kerrothan mulle niin löytäisin sen minäkin..
Katsoin jo siivouskaapista, ei ollut.. - Putkivalo
Kuutar.. kirjoitti:
Kerrothan mulle niin löytäisin sen minäkin..
Katsoin jo siivouskaapista, ei ollut..yhtäkkiä löytääkin mies siivouskaapista :)))
Sitten vois sanoa että "tule jo kaapista ulos"... OK! Menen ihan suosiolla pihalle! Mutta siivouskaapin kautta :P
- varma asiasta
et saa ketään naista kun naiset ajattelevat sinusta samoin hä häää
- saa sitä..
vain naisille tarkoitettu,ja lähinnä tarkoitin tuota treffisivua,siellä naiset pyytävät chattiin,eikä treffeille.Voi tietty olla että taso on niin korkea,ettei ole muita kuin pintaliitäjiä.Aina löytyy myös näitä vastaajia..no jätetään nyt suoraan kertomatta,ettei synny sen suurempaa riitaa.
- treffipalstailija
saa sitä.. kirjoitti:
vain naisille tarkoitettu,ja lähinnä tarkoitin tuota treffisivua,siellä naiset pyytävät chattiin,eikä treffeille.Voi tietty olla että taso on niin korkea,ettei ole muita kuin pintaliitäjiä.Aina löytyy myös näitä vastaajia..no jätetään nyt suoraan kertomatta,ettei synny sen suurempaa riitaa.
Mitäpäs pahaa siinä että juttelee ensin, että näkee millainen kaveri on ajatusmaailmaltaan, huumoriltaan yms.? En todellakaan lähde treffeille pelkän sähköpostin välityksellä. Haloo??;)
- Rattus sp.
Tuli vain mieleeni, kun katsoin kommenttiasi. Ehkä näitä naisia kiinnostaisi tavata joku, mutta eivät luota itseensä tavatakseen. Tai mahdollisesti joku on saattanut antaa jopa vääränlaisen kuvan itsestään. Tällaisia ajatuksia..
- saa sitä...
vaikea on luoda omaa profiilia,ja harvemmin niitä huonoja puolia kerrotaan,ei varmaan itsekkään tule kaikkea huonoa tule kerrottua.Enpä kuitenkaan netissä niin vakavalla mielellä,näihin täytyy suhtautua pienellä varauksella,mutta varmaan joukossa ihan hyviä ja asiallisia ihmisiä.
- Rattus sp.
saa sitä... kirjoitti:
vaikea on luoda omaa profiilia,ja harvemmin niitä huonoja puolia kerrotaan,ei varmaan itsekkään tule kaikkea huonoa tule kerrottua.Enpä kuitenkaan netissä niin vakavalla mielellä,näihin täytyy suhtautua pienellä varauksella,mutta varmaan joukossa ihan hyviä ja asiallisia ihmisiä.
Totta tuokin.. Ehkä myös omissa valinnoissa on tarkasteltavaa, jos aina saa takkiinsa..
Putkivalolla oli hyvä kommentti tuolla alempana.
- Putkivalo
Siinä mielessä ymmärrän, etten minäkään naisena lähtisi treffeille kenen tahansa kanssa, ei edes ulkonäön perusteella. Parempi varmistaa mikä kahjo siinä on vastassa ennenkuin lähtee tapaamaan ;)) ja mikä sen parempi tapa kuin kirjoitella.
Eikö se muutenkin voi olla helpompaa löytää puheenaiheita jos jotain on ensin pohjustanut? Ettei mene mykkäkokoukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750