Ostin Mini Cooperin!

Jaska

Ostin Mini Cooper Pepper 2003 -esittelyauton. 5000 km ajettu ja mukana oli metalliväri, 2 renkaat ja automaatti-ilmastointi. Värikin oli se mitä halusin. Auto 5 kk vanha. Hinta oli 23500 €.

Tinkimätön samanlainen uusi paketti olisi maksanut 28170 € ja 4-5% alennuksella n. 27000€ ja ilmastointikampanja-auto (joita oli muutama syksyllä) olisi maksanut n. 25300 € alennuksella.

Eli hyvin lähtee hinta tippumaan heti. Toivottavasti toimii. Tehdastakuutakin on jäljellä vielä yli 1,5 vuotta.

Moikkaillaan kun tavataa :)

10

3241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juustopää

      esittely auton 5000 kilometriä on verrattavissa normaalikäytössä olevan auton 50000 kilometriin. näin minulle kertoi eräs tuttavani ketä toimii autotohrorilla katsastajana. eli esittelyauton kilometrit voidaan aina kertoa kymmenellä. tämä perustuu siis siihen miten eri tavalla esittely autoilla ajatetaan ja miten paljon enemmän tälläinen ajotapa kuluttaa autoa. siihen nähden aika kallis ja huono hankinta, moikkaillaan silti kun tavataan.

      • Kimmo

        Eiköhän ensimmäinen 2000 km mene sisään ajoon ja loput on sitten niin ja näin. Liioittelet pahasti mielestäni. Ihan hyvä ostos.


      • Koolio

        Siis eihän se voi noin mennä. Elikä sun mukaan.

        1 000 km ajettu on oikeasti 10 000 km
        25 000 km ajettu on oikeasti 250 000 km

        Sama kerroin?


      • ajo
        Kimmo kirjoitti:

        Eiköhän ensimmäinen 2000 km mene sisään ajoon ja loput on sitten niin ja näin. Liioittelet pahasti mielestäni. Ihan hyvä ostos.

        Jaa, ettäkö meinaat jotta esittelyautot sisäänajetaan ihan ohjekirjan neuvojen mukaan...


      • Ministeri

        Itse ainakin otin joka liikennevaloissa sähäköitä liikennevalolähtöjä täkäläisen BMW-kauppiaan Mini Cooperilla. Moottoritielläkin piti tietysti mennä nasta laudassa. Varmasti moni muukin tekee samaa tällaiselle urheilulliseksi miellettävälle autolle.


      • Jopijalkapaluoli
        Ministeri kirjoitti:

        Itse ainakin otin joka liikennevaloissa sähäköitä liikennevalolähtöjä täkäläisen BMW-kauppiaan Mini Cooperilla. Moottoritielläkin piti tietysti mennä nasta laudassa. Varmasti moni muukin tekee samaa tällaiselle urheilulliseksi miellettävälle autolle.

        Eikö juuri näin ajeta muutenkin :)


      • Ben Dover
        Ministeri kirjoitti:

        Itse ainakin otin joka liikennevaloissa sähäköitä liikennevalolähtöjä täkäläisen BMW-kauppiaan Mini Cooperilla. Moottoritielläkin piti tietysti mennä nasta laudassa. Varmasti moni muukin tekee samaa tällaiselle urheilulliseksi miellettävälle autolle.

        Kiva että pääsit vähän edes nauttimaan Minin antamista kyydeistä, sillä tekstistäsi päätelleen ns. pappamallinen ajo alkaakin sitten, kun saat oman Minin allesi.

        Tosin vaikka Nissan Micra olisi hyvin sopinut rauhalliseen ajotapaasi, että sikäli taisi sinun kohdallasi mennä Miniin sijoitetut rahat täysin hukkaan.


      • Ministeri
        Ben Dover kirjoitti:

        Kiva että pääsit vähän edes nauttimaan Minin antamista kyydeistä, sillä tekstistäsi päätelleen ns. pappamallinen ajo alkaakin sitten, kun saat oman Minin allesi.

        Tosin vaikka Nissan Micra olisi hyvin sopinut rauhalliseen ajotapaasi, että sikäli taisi sinun kohdallasi mennä Miniin sijoitetut rahat täysin hukkaan.

        Hei haloo, vaikka alla olisi hieman tehokkaampi auto, niin ei sillä tarvi koko ajan kaahata (eli vain silloin kun lapsettaa :-). Muutenkin mennään nyt talvella jo paikoitellen riskirajoilla.

        Joskus pistää tosin ihmetyttämään kun liikenteessä näkee esim. 300ZX TT:n, Corveten tai jonkin Porschen, että jaksavat körötellä muiden mukana jonossa. Ehkäpä se on se kun tietää että pellin alla on ugaa tarpeeksi, niin ei tarvitse todistella kenellekään mitään.


    • polle

      Onnittelut hyvästä valinnasta!
      Katoppa muutama otsikko alaspäin niin sieltä löytyy linkki foorumiin missä on muitakin minimiehiä:) Tere tulemast sinnekin ja kertomaan käyttökokemuksia!

    • Curt

      Hymyillään kun tavataan; sano terveisiä poikaystävällesi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      145
      2415
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      400
      2029
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      34
      1918
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1270
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      109
      1190
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1149
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1073
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1047
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe