Onks kellään ollu alkuraskaudessa vastaava.. Menkkamaiset kivut tulevat vain yöllä. Olo helpottaa heti, kun nousee liikkumaan ja päivän aikana ei ole juuri mitään oireita ja mielikin on hyvin virkeä :) viidennellä vko-.lla olen.
raskausoire
3
343
Vastaukset
- ja yleistä...
NO gooletas sanoilla menkkakivut alkuraskaudessa niin viisastut. Eli on hyvin yleistä ja mulla oli niin kovaa että itku tuli ja piti ottaa panadolia...
- alkuper..
Joo, kyllä mä kuule tiiän, että se on normaali raskausoire.. voi olla myös epänormaalia, viime kesänä päätty raskaus keskenmenoon ja oli sillonkin erittäin kovia menkkakipuja. Joten mä kyllä tiedän, että se on oire. Kysyin asiaa lähinnä siksi, että itselläni kipuja on VAIN öisin. Pari tuntia nukkumaanmenon jälkeen alkaa.. Joten ei varmaan nyt viisaudesta ollu kyse...
- olioli
alkuper.. kirjoitti:
Joo, kyllä mä kuule tiiän, että se on normaali raskausoire.. voi olla myös epänormaalia, viime kesänä päätty raskaus keskenmenoon ja oli sillonkin erittäin kovia menkkakipuja. Joten mä kyllä tiedän, että se on oire. Kysyin asiaa lähinnä siksi, että itselläni kipuja on VAIN öisin. Pari tuntia nukkumaanmenon jälkeen alkaa.. Joten ei varmaan nyt viisaudesta ollu kyse...
mulla oli kipuja parina yönä ennenkuin sain keskenmenon 5:llä viikolla, yhtenä päivänä tuli ihan vähän verta, ja sitten päivä väliä ja yöllä alkoi kunnon vuoto. mulla kyllä poltti kunnolla selkään asti ne kivut silloin.. nyt 6 raskaus ja kyllä mullakin on ollut menkkamaisia kipuja öisin, tai sit ne huomaa paremmin silloin. on myös ollut päivällä pari sellaista oikein vihlaisevaa ja repivää kipua että olen seisaalta joutunut menemään kyykkyyn heti. kuuluvat kuulemma asiaan. myös häpyluu on ollut kipeä. Kivuista kannattaa aina kuitenkin kysyä lääkäriltä/neuvolasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774