Seitsemän uutiset näyttää tänään adressin antamisen ja sen vaikutuksen valtaa pitäviin.Saas nähdä mitä kaikkee näytetään.Pääasia että kuitenkin yritettiin.Kiitos kaikille asiaa eteenpäin vienneille.Katsokaa jo kiinnostaa!!
Tänään seitsemän uutiset.
10
716
Vastaukset
- en ole paikalla
7 aikoihin, joten voitko vähän valaista?
- hölömöukko
Yrittivät salassa tehdä.Adressi vastustaa EU,n löysimmän ulkomaalaislain voimaantuloa.Jokainen tietää mitä lain voimaantulo aiheuttaa.Paluuta siitä suomen pilaamisesta ei ole!!
- ideoima
hölömöukko kirjoitti:
Yrittivät salassa tehdä.Adressi vastustaa EU,n löysimmän ulkomaalaislain voimaantuloa.Jokainen tietää mitä lain voimaantulo aiheuttaa.Paluuta siitä suomen pilaamisesta ei ole!!
se laki, se todellinen fiasko.
- hölömöukko
ideoima kirjoitti:
se laki, se todellinen fiasko.
Olipas leikelty paljon,sensuuri puri.Kyllä se tosin arvattiinkin.Eihän ne uskalla myöntää mitä tekevät.Lehdistöökin on kielletty julkasemasta eriäviä mielipiteitä.Kansaa kustaan silmään mennen tullen ja palatessa.Luulen ettei YLE kommentoi asiaa ollenkaan,on mahastaan kiinni eduskunnalle.
- niin olit
hölömöukko kirjoitti:
Olipas leikelty paljon,sensuuri puri.Kyllä se tosin arvattiinkin.Eihän ne uskalla myöntää mitä tekevät.Lehdistöökin on kielletty julkasemasta eriäviä mielipiteitä.Kansaa kustaan silmään mennen tullen ja palatessa.Luulen ettei YLE kommentoi asiaa ollenkaan,on mahastaan kiinni eduskunnalle.
oikeessa, sittepä huomaavat, ku alakaa täälläki itsaripommit paukkua, eikä ulos voi mennä.
Ainoa hyvä täs asiassa on se, että mä olen jo lähes 60 v. enkä ehi sitä kauheinta nähä, jos en synny tänne takas jonai eläimenä.
- ouluman28
Sinua minuksi muahahaa.
- jooseeppii
lanttu leikkaa, keneksi olet tekeytyny?
- ouluman28
jooseeppii kirjoitti:
lanttu leikkaa, keneksi olet tekeytyny?
Perkele ei ole mun nikki usko jo!
- romunkerääjä
ouluman28 kirjoitti:
Perkele ei ole mun nikki usko jo!
samalla nimimerkillä, tuota en kyllä usko
- ilimotusluontonen
asia tuoki, että 7 uutiset, ja huomenna sama juttu, mitähän sillon räknätään...
arpoo tollo vattulanjängältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770