jatkoa lisälyönti asiaan,ne ovat niin hirveitä aivan kuin eläisi helvetissä.lääkärit sanoo aina että ne ei ole vaarallisia.miksi en usko lääkäriä,oon tulossa hulluksi,kovat kuolemanpelot.mulle on määrätty diapameja 10mg,silloin kun tulee kova pelkotila lisäreistä voi ottaa pamin.pelkäättekö te muut joilla näitä lisälyöntejä on.jotenkin lisärit rajoittaa normaalia elämää.sitten niitä tulee ns.pyrähdyksinä monta peräkkäin.se vasta on kauheeta,tuntuu että sekoo.kertokaa kokemuksistanne.kiitos
lisälyönnit
5
1718
Vastaukset
- lisälyöntejä
parisen vuotta sitten. Ensin vain silloin tällöin, mutta lopulta melkein koko ajan. Sitten minulla todettiin syöpä ja jouduin leikkaukseen ja pitkälle sairaslomalle ja kas.. sen jälkeen ei ole ollut kertaakaan lisälyöntejä. Ilmeisesti stressin aiheuttamia.
- pohdi muuta
mitattiin 24 tuntia ja sitten sydäntautien erikoislääkäri analysoi nauhan.
lisälyöntejä oli vuorokaudessa 1400 kpl.
ei mitenkään erikoista.
otan propralin jos oikein alkaa käsiä vapisuttaa, mutta ei tässä mitään pelättävää ole
jos jotain pelättävää olisi niin kyllä se lääkäri siitä olisi kertonut
niin että lopeta se panikointi ja niiden pamien napsiminen, tulet vielä riippuvaiseksi niistä- Siprukka -54
Minulla myös lisälyöntejä.ja olen huomannut tämän sydämmeni kanssa,että mitä enemmän kiinnitän siihen huomiota ja panikoin,sitä pahemmaksi tilanne muuttuu.Ota rauhallisesti.koita siirtää ajatuksesi muualle.Minulla ollut nyt sydänvaivaa muutama kuukausi.pääasiassa hengenahdistusta ja rytmihäiriöitä.Ei ole löydetty vielä mitään ja itse alan kallistua että ehkä syy on keuhkojen puolella.Mutta sen voin sanoa sinulle,että ole rauhassa,olen huomannut erään ystäväni kautta jolla on todella pahat rytmihäiriöt,että se sydän kestää aika paljon.Hänelläkin ollut jo vuosia ne pahat rytmihäiriöt.Ota vain rauhalisesti koita siirtää ajatuksesi muualle pidä positiivinen mieliala äläkä murehdi liikaa.
- Miehen vaimo
Siprukka -54 kirjoitti:
Minulla myös lisälyöntejä.ja olen huomannut tämän sydämmeni kanssa,että mitä enemmän kiinnitän siihen huomiota ja panikoin,sitä pahemmaksi tilanne muuttuu.Ota rauhallisesti.koita siirtää ajatuksesi muualle.Minulla ollut nyt sydänvaivaa muutama kuukausi.pääasiassa hengenahdistusta ja rytmihäiriöitä.Ei ole löydetty vielä mitään ja itse alan kallistua että ehkä syy on keuhkojen puolella.Mutta sen voin sanoa sinulle,että ole rauhassa,olen huomannut erään ystäväni kautta jolla on todella pahat rytmihäiriöt,että se sydän kestää aika paljon.Hänelläkin ollut jo vuosia ne pahat rytmihäiriöt.Ota vain rauhalisesti koita siirtää ajatuksesi muualle pidä positiivinen mieliala äläkä murehdi liikaa.
Minun miehelllä on vuorokaudessa noin 3000 kammioperäistä lisälyöntiä ja työssä tuo mies käy. Tekee pitkää päivää.
Lopettakaa tuollainen itsetarkkailu.Ihan turhaa. Ja sydän ei parane diapamilla, mutta stressin jättämisellä tilanne paranee.
- MinttuM
olen kärsinyt lisälyönneistä, svt:stä ym. Ablaatiokin tehty, mutta eipä auttanut. Ainoa konsti rytmihäiriöiden vähentämiseen on ollut stressin vähentäminen ja ajatusten kääntäminen pois sydämen pompottelusta. Mutta se ei ole helppoa, jos oireet ovat todella pahat. Yökausien valvominen vain pahentaa oireita, joten noidankehä on valmis.
Pelätä en enää jaksa. Olen yksinkertaisesti väsynyt pelkäämään, mikä on tavallaan helpotus.
Jos löydät itsellesi jonkin keinon rentoutua, ajatella mukavia ja unohtaa koko pumppu vähäksi aikaa, niin se voisi auttaa. Minä lähden nyt katsomaan yhden mukavan ohjelman, joka aina naurattaa kovasti ja saa ajatukset pois muljahduksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251