oon ykkösellä ja mulla on keskiarvo nyt 7.3 ja 7.5 jos muutaman aineen muuttaa suoritusmerkinnäks.. kuinka hyvä todistus sun muut yo/todistus että pääsee lukemaan psykaa yliopistoon? jos siis ei oteta lukuun pääsykokeita.......
PSYKA
honey...
3
725
Vastaukset
- ole tosiaan
mitään merkitystä tolla sun keskiarvollas.
- jooooo
Psykaa ei taida päästä lukemaan ilman pääsykokeita. Sisäänpääsymahdollisuudet paranevat kyllä, jos omaat hyvän keskiarvon, mutta välttämättömyys se ei ole juurikin pääsykoekäytännön ansiosta.
- sosiaalipsykan opiskelija
Oiskohan ne E-L-paperit yo-kirjoituksista, jotta saa lähtöpisteitä..? Pointtina nyt vaan, että jos lähtöpisteitä edes saa, on paperit oltava tosi hyvät. Näin olen ainakin ymmärtänyt:) Pääsykokeet merkitsee enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446