Olen hankkimassa uusia laskettelusuksia.
Yhdet kivat olen löytänyt ja niiden pituus on 140cm, itse olen siis 158cm suunnilleen.
Eli sopiiko 140 senttiset laskettelusukset n. 158 senttiselle ihmiselle? =)
Laskettelusukset 158 senttiselle?
3
795
Vastaukset
- jokupoku
Se vähä riippuu laskutavasta, jos tykkäät laskee kovaa on suksien pituus noin 10 senttiä omasta pituudesta, mutta jos taas mutkittelet ja kääntyilet enemmän pitää suksien olla lyhemmät. Kumminki enintään 15 senttiä omasta pituudesta.
- riippuu
Toi edellisen viestin ohje, että suksien pitäisi olla 10-15 cm laskijan pituutta lyhyemmät ei ole mikään sääntö. Se oli suositus carvereiden tullessa markkinoille. Suksihan ei tiedä laskijan pituutta, mutta tuntee laskijan painon. Nykyisten suksen pituus määräytyy laskijan painon mukaan.
Edellinen kirjoittaja on kyllä oikeassa siinä, että suksen pituuteen vaikuttaa sekin missä laskee. Eli isossa mäessä vauhtilaskuun tarvitaan pitempi suksi ja pikkumäissä hitaammissa vauhdeissa pärjää lyhyemmillä suksilla.
Aloittajan laskutapaa tuntematta voisin silti sanoa, että 140 cm suksi riittää hänelle oikein hyvin. - aloittaja..
riippuu kirjoitti:
Toi edellisen viestin ohje, että suksien pitäisi olla 10-15 cm laskijan pituutta lyhyemmät ei ole mikään sääntö. Se oli suositus carvereiden tullessa markkinoille. Suksihan ei tiedä laskijan pituutta, mutta tuntee laskijan painon. Nykyisten suksen pituus määräytyy laskijan painon mukaan.
Edellinen kirjoittaja on kyllä oikeassa siinä, että suksen pituuteen vaikuttaa sekin missä laskee. Eli isossa mäessä vauhtilaskuun tarvitaan pitempi suksi ja pikkumäissä hitaammissa vauhdeissa pärjää lyhyemmillä suksilla.
Aloittajan laskutapaa tuntematta voisin silti sanoa, että 140 cm suksi riittää hänelle oikein hyvin.Juu, kiitos vastauksista.
Taidanpa siis hankkia ne 140cm sukset. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760