Sinaire forte-kokemuksia?

Vaivainen

Itse kävin tänään ostamassa, saa nähdä auttaako tähän jatkuvaan turvonneeseen oloon!

7

2075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaivainen

Tämä ruokavalio auttaisi muuten, muttei sitä jatkuvasti vain jaksa ylläpitää...

Ruokavaliossa sallitaan kala ja liha lukuun ottamatta naudanlihaa
      Maitotuotteet korvataan soijapohjaisilla tuotteilla
      Kaikki viljatuotteet riisiä lukuun ottamatta ovat kiellettyjä
      Muita kiellettyjä ovat hiiva, sitrushedelmät, kofeiinipitoiset juomat ja vesijohtovesi

• suklakakku

mikä 'vaiva' sul on todettu?

• kirjotuksen
        suklakakku kirjoitti:

mikä 'vaiva' sul on todettu?

perusteella) ärtynyt paksusuoli
        ja haluaa tarjota nimenomaan
        tätä ruokavaliota. Uskoo
        ruokavalion rajaamiseen kuten
        me lähes kaikki täällä.

• Vaivainen
        kirjotuksen kirjoitti:

perusteella) ärtynyt paksusuoli
        ja haluaa tarjota nimenomaan
        tätä ruokavaliota. Uskoo
        ruokavalion rajaamiseen kuten
        me lähes kaikki täällä.

Sepä se.. Nyt on muuten rauhoittunut, mutta turvotus paha. Siksi halusinkin tietää onko muita auttanut tuo Sinaire forte.

• Sinaire jatkuvassa käytössä

Minulla todettu ärtyneen suolen oireyhtymä ja Sinaire jatkuvassa käytössä. Toimii kohdallani hyvin, kunhan vain muistan ottaa tabletit ennen ruokailua. Sinairen ja ruokavalioni kanssa tulen toimeen.

• vaivoja on

onko kyseinen tuote apteekki vai luontaiskaupan tuote?

• Kovia koettu

Minulla on pitkä historia ongelmallisesta vatsantoiminnasta. Aivan nuoresta, alle parikymppisestä pitäen olen kärsinyt niin kovasta vatsasta kuin turvotuksesta ja ilmavaivoista. Siinä määrin, että pahimmillaan ulostaminen onnistui kerran viikossa ja turvonnut olo on kiusannut jokseenkin koko ajan. Plus ikävät paukahtelut päälle.

On tullut kokeiltua kaiken maailman kuidut ja luumut ja lääkkeet. Ajoittain vatsan olen saanutkin toimimaan "luonnollisesti", mutta vain siten, että olen vähentänyt ruokailun aivan minimiin. Ikuisessa nälässä en kuitenkaan pysty elämään. Ns. terveellinen ruokavaliokaan ei ole auttanut.

Pari vuotta sitten (kiitos näiden keskustelupalstojen) päädyin kokeilemaan magnesiumia. Ja sen jälkeen ummetus, josta ehdin kärsiä melkein 30 vuotta, on ollut poissa. Otan kaksi kertaa päivässä 350 mg tabletin. Jos jää väliin useamman päivän, ongelma palaa.

Noin viikko sitten törmäsin tähän Sinaire Forteen ja uskallan jo nyt sanoa että apua on. Ongelmani ovat sitä luokkaa krooniset. Aivan käsittämättömän hieno olo kun ei koko ajan turvota. Nukkuminenkin sujuu mukavammin. Olen ottanut vasta 2-3 tablettia päivässä, aion nostaa noin neljään tässä vaiheessa. Olo on jo 80% parempi, pieni lisäys ehkä helpottaa oloa vieläkin enemmän.

Jos vaivoistani näin pääsen eroon, elämänlaatuni kohenee huikeasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      164
      3583
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      53
      2040
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1098
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1034
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe