Ilveksiä?

kaupunkialueella...

Missä on tehty havaintoja ilveskissoista? Lehdissä ollut, että niitä voi tapailla nykyisin ympäri kaupunkia... Olisi mukava kuulla ihan oikeista havainnoista :D

11

1050

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IlvesIita

Puurtilan eteläniemessä on nähty. Kuljeskellut pitkin rantoja, tullut järven yli Kopolanniemeltä.

• ois myös

hyvä jos veisivät muutaman koiran niin olisi vähemmän koiranpaskaa teiden varsilla ja ihmisten postilaatikoiden juuressa.kun eivät jotkut koiranomistajat muutenkaan näitä asioita näytä ymmärtävän.

• ois

ainaski ihanata jos isot kisut veis pois noi pienet kisut jotka kusee mun tavaroitten päälle...

• The Bobcat

Isosta kisusta heruu isompi pisu, josta riittää naapurinkin tavaroille. Ja kuitenkin ei-kissa-ihmisenä sanon, että meillä tuo naapurin kisumisu on pienempi paha, kuin nuo noin tsiljoona myyrää, joita tuntuu tänä vuonna olevan ihan joka paikassa.

• juut

no niinpä olis.

• Koira-aitaus

Meidän pihassa,Kaura-Ahossa kävi 80-luvulla susi.Meille naurettiin,kun kerroimme asiasta.Pyöri koira-aitauksen ympärillä.Mies heitti sitä halolla.Kyllä minä suden ja koiran erotan toisistaan.Häntä on erilainen,samoin tassujen jälki.Silloin oli tulipalopakkaset.Hitto,kun ei tullut otettua kuvaa.

• haivaittu

Kaura-ahossa mm. kioskin jälkeisellä "pitkällä" pyörätiellä, joka menee koulun ohitse, on havaittu ilveksen jälkiä !

• Luttilassa
        haivaittu kirjoitti:

Kaura-ahossa mm. kioskin jälkeisellä "pitkällä" pyörätiellä, joka menee koulun ohitse, on havaittu ilveksen jälkiä !

varma havainto kolmesta ilveksestä.

• Raateli koko Kalpan joukkueen. Ilves ei ole uhka ihmiselle mutta susi laumana on. Karhukin välttää ihmistä jos vain ei tule yllätetyksi kun sillä on pennut.

• Tarvitaan

Hyvä bruno2:)

• metäneläjä
        Tarvitaan kirjoitti:

Hyvä bruno2:)

kauriita varsin jahtaavat,näin niitä kaksi kappaletta kuntorannan risteyksessä viimeviikon loppuna,ne on ilveksen herkkua,,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe