Missä on tehty havaintoja ilveskissoista? Lehdissä ollut, että niitä voi tapailla nykyisin ympäri kaupunkia... Olisi mukava kuulla ihan oikeista havainnoista :D
Ilveksiä?
11
1050
Vastaukset
- IlvesIita
Puurtilan eteläniemessä on nähty. Kuljeskellut pitkin rantoja, tullut järven yli Kopolanniemeltä.
- ois myös
hyvä jos veisivät muutaman koiran niin olisi vähemmän koiranpaskaa teiden varsilla ja ihmisten postilaatikoiden juuressa.kun eivät jotkut koiranomistajat muutenkaan näitä asioita näytä ymmärtävän.
- ois
ainaski ihanata jos isot kisut veis pois noi pienet kisut jotka kusee mun tavaroitten päälle...
- The Bobcat
Isosta kisusta heruu isompi pisu, josta riittää naapurinkin tavaroille. Ja kuitenkin ei-kissa-ihmisenä sanon, että meillä tuo naapurin kisumisu on pienempi paha, kuin nuo noin tsiljoona myyrää, joita tuntuu tänä vuonna olevan ihan joka paikassa.
- juut
no niinpä olis.
- Koira-aitaus
Meidän pihassa,Kaura-Ahossa kävi 80-luvulla susi.Meille naurettiin,kun kerroimme asiasta.Pyöri koira-aitauksen ympärillä.Mies heitti sitä halolla.Kyllä minä suden ja koiran erotan toisistaan.Häntä on erilainen,samoin tassujen jälki.Silloin oli tulipalopakkaset.Hitto,kun ei tullut otettua kuvaa.
- haivaittu
Kaura-ahossa mm. kioskin jälkeisellä "pitkällä" pyörätiellä, joka menee koulun ohitse, on havaittu ilveksen jälkiä !
- Luttilassa
haivaittu kirjoitti:
Kaura-ahossa mm. kioskin jälkeisellä "pitkällä" pyörätiellä, joka menee koulun ohitse, on havaittu ilveksen jälkiä !
varma havainto kolmesta ilveksestä.
Raateli koko Kalpan joukkueen. Ilves ei ole uhka ihmiselle mutta susi laumana on. Karhukin välttää ihmistä jos vain ei tule yllätetyksi kun sillä on pennut.
- Tarvitaan
Hyvä bruno2:)
- metäneläjä
Tarvitaan kirjoitti:
Hyvä bruno2:)
kauriita varsin jahtaavat,näin niitä kaksi kappaletta kuntorannan risteyksessä viimeviikon loppuna,ne on ilveksen herkkua,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673