Bahia Feliz odottaa ensikertalaista etelänmatkaajaa viikon kuluttua. Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on lomakylästä, kaikki vinkit tervetulleita.
bahia feliz
9
782
Vastaukset
- katso itse
kulunu aihe että saat ihan itse etisä vastaukset vanhoista sadoista tästä aiheesta. En ymmärrä miksi joku menee ko paikkaan? Surkein ja ylivoimaisesti paikka jossa ei ole yhtään mitään, ei edes uimarantaa.
- nnca vez
Oltiin pari viikkoa . allas kiinni ei siivouksia
parvekkeen oven raoista veti ujelsi kin suihkumoottori.
Kaiken kruunasi naapuri. Veti itsensä hirteen parvekkeen kaiteeseen. huusi "BANZAI" ja antoi mennä.Siinä roikkui puoleen päivään ensin ilman peittoa,kaikki osoitteli, sitten miliisi löysi filtin ja kietoi uhrin piiloon .Aamulla noin kello kymmenen respa soitti ja kielsi parvekkeen käytön sopimattoman näkymän vuoksi.Ei Koskaan Bahia Feliziin- madam
Tarkista kiireesti lääkityksesi. Alkaa nuo harhasi olla jo pelottavia... Hauskoissa harhoissa on hyvä elää, mutta tuollaisissa?
- Tres Vidas
Rauhallinen paikka, vaikka vakioparjaajat sillä onkin :) Itse en tykkää tippaakaan esim Puerto Ricon kaltaisista lomapaikoista. Bahia Feliz sopii meille.
Kuvien perusteella myös parjattua rantaa on parannettu. Pieni se ranta on, mutta montako hehtaaria ylipainoset suomalaiset tarvitsevat että mahtuvat kylkeään kääntämään aurinkotuolilla ;)
Kannattaa ehdottomasti käydä kiertelämässä muuallakin saarella (tämä koskee muitakin turistikohteita). Bahia Felizistä on hyvät bussiyhteyden sekä etelään että pohjoiseen.
Mistä lähtien Espanjassa on muuten ollut miliisejä...?- sinitaivas
Kiitos positiivisesta viestistä:) Lasten kanssa loman viettoon passaakin rauhallinen paikka hyvin. Aurinko ja uiminen tärkeää. Tosiaan kiva olisi käydä kiertelemässä saarta, ainakin Palmitios Park suunnitelmissa ja paljon muitakin kohteita varmasti löytyy.
- tammikuussa
sinitaivas kirjoitti:
Kiitos positiivisesta viestistä:) Lasten kanssa loman viettoon passaakin rauhallinen paikka hyvin. Aurinko ja uiminen tärkeää. Tosiaan kiva olisi käydä kiertelemässä saarta, ainakin Palmitios Park suunnitelmissa ja paljon muitakin kohteita varmasti löytyy.
Bahia Felizissä olleena voin suositella varsinkin lapsiperheille. Olin tammikuussa tyttären kanssa BF:ssä. BF:n ranta on tosin pieni ja tuulinen, mutta tyttäreni innostui keräilemään simpukankuoria rannalta, se oli ihan kivaa puuhaa ja samalla sai aurinkoa. Altaat alueella ovat hyviä ja ostarillakin on jonkun verran liikkeitä ja ruokapaikkoja. Lyhyt matka Bussilla Inglesiin shoppailemaan tai C.C Atlanticoon lentokentän suuntaan.
- .....
Olin kuukausi sitten ja pidin paikasta kovasti. Täydellinen paikka jos haluat rentoutua, mikään bilepaikka se ei ole. Hyvät kulkuyhteydet esim. Inglesiin jos haluat välillä kokea hulinaa.
- alanj
Jos on lapsia, hieno paikka, jos haluat bilettää ingles on 7 km päässä. monte felis on tosi upee lapsien kaa, mutta ne alemmat ei niinkään. ja kannattaa ottaa auto ja kierrellä muuallakin.monten sisään tulo oven vieressä on vuokraamo. allas on lämmitetty. Itse olen ollut bahiassa 4 kertaa viimeksi lokakuu 2008., ja menen penskojen kaa vielä ens syksynä.
- lknhäoij
minäkään en koskaan mene sinne enää. Oltiin joulukuussa, tosi kova tuuli koko viikon ja altaalla vilisi illalla torakoita. Oli jopa ollut joidenkin huoneissakin, ei meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760