Koirat ja Kissat

on kivoja ...

.. ainoo vaan että kouluttamattomien omistajien ja koirien ja kissojen annetaan kuseskella ja paskannella mihin vaan jopa naapurin pihalle !

Koittakaa nyt saatana tajuta että ei kaikki halua teidän lemmikkienne kusta ja paskaa elinympäristöönsä !

13

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä vain

Minulla nukkuu kissa puseron päällä tuossa nojatuolilla :) katsellaan leffaa ja kissa tulee yöksi viereen nukkumaan.

• ootko lukenut........

Asun itse eteläsuomessa:ja........
      ei mua ennen ko itsellä ei ollut eläimiä häirinnyt kissat jne jos ne pihalla oli ja kävi , päin vastoin se oli ihanaa.

Asuin paikkasi järjestyssäännöt eli vetoo niihin!
      Kissoja ei saa vapaana pitääkkään eikä ainakaan koiria!!!!!!!!!!!!!!!

kyllä se kissankin läjä iso on salli mun nauraa..
      Nyt kun meillä myös eläimiä..
      Mun eläimet ne kusee minne haluu!mun omalle pihalle lähinnä.Kissaa ei vankeudessa voi pitää se kärsii!paljon liikkuma tilaa tarvitsee..reviirin.

On sitä aikoihin eletty kun joka elämä pitäs ympäriltä tappaa ja hävittää!Mun pihalla käy myös metsän eläimet mikä ihaninta.Jäniskin oli sisälle tulossa , vaikka talossa asuu koiria ja eläimiä..metsokin oravat käy..(hirvi)peura kauris.. kettu..supikoira.Ihanaa kun käyvät..ja moninaiset linnut pesii kesälläkin puihin..orava tekee perheen vaikka kissat asuu tässä..Hiiri muuttaa jyrsijöiden luo..sisälle ,jonnekkin tekee ihan pesää.Varsinkin kylminä aikoina.Mutta se on tuholainen joka pyydysteään ennen pitkää..

Mua eniten risoo naapurin kyttääminen!ne itse häiritsee kotirauhaa viikonloppusin, iltasin!! metelillä!!!omakotitalo alueella..autoja huudatetaan,tms.. moottoreita..desipelit nousee..pakokaasu tulee sisälle ilmanvaihdosta!!se pahinta..pääkipee joskus varsinkin kesäaikoina..KUN ilma seesteinen.PÄÄÄÄÄÄÄKIPEEE...haitta!haju..sisällä..Tos taloa ei ennen ollut ja ilmanvaihto sattuu juuri olemaan sillä sivulla!

ja kun itse mennään ajamaan vaikka ruoho kerran kuukaudessa,tai jotain pihatöitä..

HUOM! arkena, lapsi tullut muutaman kerran tien varteen huutelemaan,isä tai äitee kyttää kauempana katsoen koko ajan meille..olevinaan käyskentelee tienvarrella tms..tupakalla sadasti..tuijottaa....Enää ei ees katsota sinne!!!

lapsen suusta kuuluu kun sekin, tulee kyttäämään että,SIIS
      * eikö ne jo vois lopettaa??:-))))siis vanhemmat puhuneet naapureiden puuhista lapsen kuullen..*
      ja aina kun ollaan pihatöissä eikös naapuri kyttää... niitä on 2 erinaapuria,jotka seisoo pihalla katsellen meille..me ei välitetä tehdään työmme ja häivytään...Kolmas tuli meidän pihalle vuosia..mutta nyt on jo vanha ei jaksa enää..Huoh!!ja veetuili lähinnä kaikesta.....

Keskellä yötä naapurin autotallissa tehdään metallitöitä ja moottorit laulaa..KAMALA METELIIIIIIII.....

Eli onhan tätä mielivaltaa vaikka mitä..mutta me eletään omaa elämää ja ajettaan nurmikot päiVäs saikaan ja tehään muutkin työt..Kun meteli menee yli korvien lisätään meillä ääntä teeveehen ja musaan, jos ei kuulla edes omaa ääntä.Mutta yöllä herätessä meteliin vähänkös veetuttaa..??ei edes naapurin inssi voi soittaa poliisia???se naurattaa ei varmaan uskalla...Se siitä kouluttautumisesta naapurien kyttäämiseen, meillä laiettaan ajoissa Kaihtimet eteen..ei tiedetä muusta kuin omasta elämästä!!!!
      Ja entä niiden kauheen sotkuinen piha sinne kerätään kaikki roipe mikä löytyy TAAJAMAALUEELLA VIELÄ??..eikös toikin oo luonnon saastutusta?????????järjestyssääntöjen vastaista rakentaa kaikkee kojua näkyville alueille..kyllä suututtaa moinen rumuus ympärillä!!Toislla on vaan oikeus tehä vaikka mitä!toisilla ei..Meille kerran tuotiin halkopino kuormaautosta sitä kuulemma kävi HETI!katselemssa tieltä kunnan taho ja ne teki katselmusta paristakin eri suunnasta ei huomauttaneet kuitenkaan koska...Halkojen lajitus aloitettiin heti!pinoaminen siis!Eli..

MUTTA:
      Eläimille annetaan elin mahdollisuus ja oikeus elämiseen!!!!!!!!!!!!!ne on rakkaita omistajilleen.Ja kuuluvat tähän elämän kiertokulkuun.Myös luonnoneläimet!oravia tapetaan myrkyillä tms..Eikös ole kauheeta!olevinaan syövät lintujen ruoat lintulaudoilta.Mua ei haittaa..antaa syödä,
      suu silläkin on.

• niin vietävästi

kun lapsen haalarissa on koirankakkaa ja samoin vaunujen renkaissa. Ei sitä aina huomaakaan mitä kaikkea typerät ulkoiluttajat ovat jättäneet korjaamatta pois.
      Kunhan edes joskus kolahtais omaan nilkkaan, mutta ei. Muuto joutuvat kärsimään, jollei ole tarpeeksi tarkka.

Syy on lemmikin omistajassa, ei lemmikissä. Se on vain viitseliäisyydestä kiinni. Tässä näkee miten vähän omistajat välittävät.

• ei muista

piittaa joten älä niiltä moista odotakaan. Niille on oma napa maailman napa ja ne kuvittelevat että katillaan on oikeus kusta ja paskoa minne tahtoo. Näin ne toimivat vaikka maailman tappiin saakka jos niitä ei itse laita kuriin. Meillä oli tapana hieroa pihallemme ilmestyneet katin pökäleet pösilön omistajansa kotteron konepeltiin. Joskus napattiin katti niskasta kiinni ja viskattiin omalle puolelleen. Pikkuhiljaa se sitten alkoi mennä jakeluun sille juntille!

• en koskaan ole..

ulkona maasta löytänyt kissan jätöstä vaikka kissoja aina pyörinyt ympäistössä..ne kaivaa kasasa.
        Koiran jätöstä taas on myös aikuisten kengissä sisälle tullut..eli mitäpä siinnä tehdä ko varoo tallomasta niihin.Kyllä ne pitää kerätä tai heittää metsään missä ei kukkan kävele.On koirien jätteille pöntöt, ainakin täällä.

• paskantallomiseen kyllästynyt.

eräänkin kerran olen kissanpaskaan astunut omalla pihallani vaikken moista elukkaa omista. naapurissa asuva ääliö päästää sen vitun kollinsa pihalle omin nokkineen eikä yhtään vahdi sen tekemisiä. muutkin naapurit ovat käyneet huomauttamassa asiasta mutta ei ilmeisesti mene perille ennen kuin joku käy pistämässä sen paskojan kylmäksi.

• kaara. . ö
        paskantallomiseen kyllästynyt. kirjoitti:

eräänkin kerran olen kissanpaskaan astunut omalla pihallani vaikken moista elukkaa omista. naapurissa asuva ääliö päästää sen vitun kollinsa pihalle omin nokkineen eikä yhtään vahdi sen tekemisiä. muutkin naapurit ovat käyneet huomauttamassa asiasta mutta ei ilmeisesti mene perille ennen kuin joku käy pistämässä sen paskojan kylmäksi.

ei sun auta muu ko pistää kissaa..ko tääl ei paskoja oo pihalta kertaakaan löytynny..eikä niih oo tallottu.Koiran paskaan on tallottu ja monesti.Se ko on iso läjäkin.

• Kukaan ?
        kaara. . ö kirjoitti:

ei sun auta muu ko pistää kissaa..ko tääl ei paskoja oo pihalta kertaakaan löytynny..eikä niih oo tallottu.Koiran paskaan on tallottu ja monesti.Se ko on iso läjäkin.

ONkohan kukaan sattunut haistelemaan kollin kusta ?Haju on aivan karmea ja äärimmäisen hankala saada pestyksi pois .Ei se sonta niinkään häiritse vaan se kusi .
        Kaikki kissat eivät myöskään peitä tekeleitään riippuu onko se sen emoltaan oppinut vai ei .

IHmettelen kuitenkin, mikä siinä ei ole selvää jos joku ei OMALLE pihalleen halua mitään eläimiä edes läpikulkemaan?Luulisi jokaisella olevan oikeus tehdä omalla pihallaan mitä haluaa .

Itselläni on kolme kissaa joilla on ulkoilutarha .Ei tarvitse miettiä missä ovat . En itse halua yhtään ulkopuolista kissaa meidän pihallemme koska omani hermostuvat ja toiseksi puuterassista on niin hirmuisen kiva pestä sitä pissaa .

• kirjoittaja
        Kukaan ? kirjoitti:

ONkohan kukaan sattunut haistelemaan kollin kusta ?Haju on aivan karmea ja äärimmäisen hankala saada pestyksi pois .Ei se sonta niinkään häiritse vaan se kusi .
        Kaikki kissat eivät myöskään peitä tekeleitään riippuu onko se sen emoltaan oppinut vai ei .

IHmettelen kuitenkin, mikä siinä ei ole selvää jos joku ei OMALLE pihalleen halua mitään eläimiä edes läpikulkemaan?Luulisi jokaisella olevan oikeus tehdä omalla pihallaan mitä haluaa .

Itselläni on kolme kissaa joilla on ulkoilutarha .Ei tarvitse miettiä missä ovat . En itse halua yhtään ulkopuolista kissaa meidän pihallemme koska omani hermostuvat ja toiseksi puuterassista on niin hirmuisen kiva pestä sitä pissaa .

Lisättäköön vielä että Kissani siis vain ULKOILEVAT tarhassa mutta ovat muuten sisällä... :)

• on saatu

koiranomistajat kuriin siinä asiassa,että eivät enää teetä lemmikeillään tarpeitaan pihalle. Uusi ongelma on jatkuvasti haukkuvat ja ulisevat koirat.
      Omistajien poissa ollessa erään asunnon koirat (2) ulisevat ikävissään joskus koko päivän.Toisessa asunnossa kaksi koiraa haukkuu jokaisen porraskäytävässä kulkijan.
      Muuten mukavaa porukkaa naapurustossa,mutta tämä "kennelissä" asuminen alkaa rassata.
      Valitus isännöitsijälle tehty,mutta toistaiseksi ainakin ilman tulosta.
      Mielestäni kerrostalo ei ole sopiva koirien pitoon,varsinkaan isokokoisten.Ei ole eläinrakkautta pitää koiria vain statussymboleina,ottamatta selville kunkin rodun sopivuus kerrostaloon yms.

• on kaikkein

suvaisemattomin rotu maan päällä, hyvä kuitenkin että suvaitsette toisia asumassa samassa kerrostalossa.

• ovat kivoja

eivätkä aiheuta mitään häiriötä kenellekään. Samaa ei voi sanoa kissoista joita esim. naapurissa tuntuu olevan useampikin jokapäiväisestä mankumisesta päätellen. Naapureiden kanssa on kuitenkin päätetty pistää em. asukki rääkyjineen kuriin. Tuskinpa kestää kauaakaan kun lentää kaaressa pihalle. Huudattakoon se ääliö niitä siellä.

• kamalaa!!

Parempi naapurin pihalle kuin omalle! Ja tiedoksi sinulle, nehän on aika helppo kerätä pois jos häiritsee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      125
      7139
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4276
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      276
      1701
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1446
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe