Tanhuhovi?

tanssit80

heipsans, millainen paikka tuo Lohjan Tanhuhovi on? Itse 30 vee nainen, tanssia harrastanut 24 vuotta, ja opettanut viimeiset 8 vuotta....haluaisin siis tanssimaan kivalla meiningillä, en esittämään taitojani, mutta mielelläni tanssitaitoisten kanssa tanssisin, bugg ja jive ihan ehdottomat suosikkini ja tietysti hidas valssi. Onko tanssitaitoista porukkaa, ikä ja onko ns.sisäpiiri jonne et pääse vaikka osaisit tanssia? Siis että illan saa seisoa reunalla, vaikka tanssitaitoa löytyy? Vai pitääkö ottaa oman seuran tanssiporukkaa matkaan mukaan, että pääsee illan aikana tanssimaan?
kiitos jos joku vastannee;) Tanssijalka kovasti jo hamuaa parketille.

64

7678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ns.

eläkeläisten paikka.

• Onnellinen.

Jos et ole vielä eläkeläinen.
        Ajattele, kyllä sinustakin vielä sellainen tulee, jos elät niin kauan. Jos eläkeläiset on jokin pahennus, niin minne luulet itse meneväisi sitten kun olet eläkeläinen.

• Ruosi

Ikä jakautuma 50-80v. Ja ne nuoret jotka sinne tulee on omat eväät mukana. Siis ei kannata yksin mennä. Suosittelen Satulinnaa tänään.

• kävijä

Tanhuhovissa käy tavallisia ihmisiä, useimmat pareina tyyliin lauantai-iltaa mukavasti tanssin parissa viettäen. On siellä tanssinharrastajiakin, mutta ne ei taidoillaan kukkoile. Lattialla on useammin tilaa kuin kauhea tungos.

Tanssitaitoisia miehiä ja naisia löytyy, ei se mikään sisäänpäin lämmennyt paikka ole. Mukavasti sinne on aina mahtunut, mutta nopea pitää olla että nappaa ne nuorimmat sieltä :) Ikäisesi ovat kyllä paikan nuorimpia.

Jos sinulla on ottaa tanssipari tai useita mukaan, niin ota ihmeessä mukaan ja suo se myös tyrkyn muille tanssitaitoisille.

Satulinnaa suositteli joku, sinne vaan jos ikäistäsi seuraa kaipaat runsaammin. Mutta Tanhuhovi on hyvä paikka myös!

• tanssit

Tanhuhovi on oikein hyvä tanssipaikka, hyvät tilat tanssilattialla ja kahviossa. Tanssitaidosta en osaa sanoa kun osaan vain foksia ja valssia. Tanhuhovin suosikki on Teuvo Oinas, minun ei.

• kivaa eilen
        tanssit kirjoitti:

Tanhuhovi on oikein hyvä tanssipaikka, hyvät tilat tanssilattialla ja kahviossa. Tanssitaidosta en osaa sanoa kun osaan vain foksia ja valssia. Tanhuhovin suosikki on Teuvo Oinas, minun ei.

Taas oli kivat tanssit aina siellä saa tanssia ja taitaviakin löytyy. niin miehissä kuin naisissa. Eikä ole mitään sisäpiiri juttuja mitä nyt välillä tulee niitäkin jotka katsovat että täällä ei ole kuin vanhuksia tulevat sitten kukkoilemaan sinne ja törmäilemään omien eväiden kanssa. mutta onneksi aika vähän. Siellä on kyllä etelä suomen parhaat tilat ja parketti, ilmastointi, hyvää kahvia, vesi piste

• Sousittuuuu
        tanssit kirjoitti:

"Teuvo Oinas" tyylinen ohjelmisto oli koitua Tanhuhovin kohtaloksi. Onneksi tuli ohjaksiin nuoremmat vetovastuuseen ja Tanhuhovi on noussut yhdeksi suosituimmista tanssipaikoista. Myös uudet nuoret tanssin harrastajat ovat ottaneet Tanhuhovin omakseen.

• paremmin???

Käy kolmena peräkkäisenä lauantaina tanssimassa, niin tiedät asian. Ei ole sen vaikeampaa. Ei ole mitään järkeä suunnitella johonkin tanssipaikkaan tutustumista vuosikausia sellaiseksi illaksi, jolloin missään muuualla ei ole parempia orkestereita, ilma on sopiva, televisiosta ei tule mitään erikoista ja joku tuttu on tulossa samana iltana sinne tanssimaan. Homma ei todellakaan toimi näin.

Ja vain sinä itse tiedät, pääsetkö ylipäänsä tanssimaan missään. Tanssitaito ei ole tärkein kriteeri. Tanhuhovissa yli puolet varsinaisesta tanssiajasta on naistenhakua, joten suuri osa naisista jättää jo tämän vuokisi tulematta. Ja täysin varmaa on, ettei muilla tanssilavoilla säännöllisesti käyviä nuoria tanssitaitureita tule koskaan kovin montaa samaksi illaksi Tanhuhoviin, vaikka siellä olisi kolme suosikkiorkesteria ja missään muualla ei olisi mitään.

• ......

ensinnäkään en ole nyt suunnitellut tätä vuosikausia niinkuin annat kirjoittamassasi ymmärtää....Itse olen kiertänyt pitkin Suomea lavoilla ja voisin kuvitella tietäväni ns.lavakulttuurin, ajattelin vain kysyä ihmisiltä ketkä käyneet Tanhuhovilla tanssimassa, että onko se millainen paikka. Totta, että itse tiedän parhaiten mistä pidän ja vain kokeilemalla tietää varmaksi, mutta ei kai se nyt luulisi ketään haittavan jos etukäteen kysyy paikoista? Ahdasmielisiä jotkut sanon minä..Ja kyllä olen tähän asti päässyt tanssimaan ihan kivasti, jos vain paikka on yleensäkin sellainen, että siellä ei ole niin ahdasmielinen sisäpiiri, ettei vahingossakaan haeta uusia kasvoja, tämä oli se oleellisin kysymys. Ja tiedetään tiedetään, että pelkkä tanssitaito ei riitä siihen, että haetaan lattialle, ainakaan naisten kohdalla, johan tuo on monessa paikassa huomattu, että mies, (oli hän sitten minkänäköinen turjake tahansa) pääsee joka kappaleella lattialle jos osaa vähän enemmän kuin perus foxin....niin ikävä tosiasia on, että naiset eivät osaa fiksua hakua vaan esim.naisten haku kun käynnistyy niin pienemmät jyrätään alle, että päästään edes kerran illassa lattialle. Miesten haku paljon fiksumpaa, kun ei tartte olla tallottavana vaan rauhassa miehet hakevat tanssimaan. Tuo naistenhaku sinänsä hassua, kun lavoilla joissa kiertänyt niin naistenhaun aikana olisi tarkoitus hakea niitä tanssimaan, ketkä ovat hakeneet sinua aikaisemmin illan aikana....no aina tämä ei onnistu yksinkertaisesti sen takia, että edessäolevan massan ylitse ei pääse tai kerkeä hakemaan ja ei halua saada kyynärkoukkua itseensä, (vaikka tämänkin kokenut muutaman kerran) Eli käytöstapoja hyvät naiset sinne lavoille, itse en hakemassa miestä, sillä sellainen jo on olemassa, tanssinopettajan näkökulmasta on vain mukava käydä kartoittamassa lavoja, tunnelmia ja tutustumassa tanssi-ihmisiin:)

• niin ymmärrät
        ...... kirjoitti:

ensinnäkään en ole nyt suunnitellut tätä vuosikausia niinkuin annat kirjoittamassasi ymmärtää....Itse olen kiertänyt pitkin Suomea lavoilla ja voisin kuvitella tietäväni ns.lavakulttuurin, ajattelin vain kysyä ihmisiltä ketkä käyneet Tanhuhovilla tanssimassa, että onko se millainen paikka. Totta, että itse tiedän parhaiten mistä pidän ja vain kokeilemalla tietää varmaksi, mutta ei kai se nyt luulisi ketään haittavan jos etukäteen kysyy paikoista? Ahdasmielisiä jotkut sanon minä..Ja kyllä olen tähän asti päässyt tanssimaan ihan kivasti, jos vain paikka on yleensäkin sellainen, että siellä ei ole niin ahdasmielinen sisäpiiri, ettei vahingossakaan haeta uusia kasvoja, tämä oli se oleellisin kysymys. Ja tiedetään tiedetään, että pelkkä tanssitaito ei riitä siihen, että haetaan lattialle, ainakaan naisten kohdalla, johan tuo on monessa paikassa huomattu, että mies, (oli hän sitten minkänäköinen turjake tahansa) pääsee joka kappaleella lattialle jos osaa vähän enemmän kuin perus foxin....niin ikävä tosiasia on, että naiset eivät osaa fiksua hakua vaan esim.naisten haku kun käynnistyy niin pienemmät jyrätään alle, että päästään edes kerran illassa lattialle. Miesten haku paljon fiksumpaa, kun ei tartte olla tallottavana vaan rauhassa miehet hakevat tanssimaan. Tuo naistenhaku sinänsä hassua, kun lavoilla joissa kiertänyt niin naistenhaun aikana olisi tarkoitus hakea niitä tanssimaan, ketkä ovat hakeneet sinua aikaisemmin illan aikana....no aina tämä ei onnistu yksinkertaisesti sen takia, että edessäolevan massan ylitse ei pääse tai kerkeä hakemaan ja ei halua saada kyynärkoukkua itseensä, (vaikka tämänkin kokenut muutaman kerran) Eli käytöstapoja hyvät naiset sinne lavoille, itse en hakemassa miestä, sillä sellainen jo on olemassa, tanssinopettajan näkökulmasta on vain mukava käydä kartoittamassa lavoja, tunnelmia ja tutustumassa tanssi-ihmisiin:)

ehkä mistä oikein on kysymys. Toisella kertaa asia alkaa selvitä ja kolmannella kertaa varmistua. Samanlaista alkaa olla kohta Ruusulinnassakin tavallisina iltoina. Et tule tätä näkemään ikinä, sillä ajoitat käyntisi muiden älykkäiden naisten tavoin vain niiksi muutamiksi illoiksi, jolloin varmasti muutkin naiset tulevat. Tanhuhovissa tämä saattaisi ola La 28.2. Mutta etköhän mene silloin sittenkin Satulinnaan tai oikeammin jää kotiin, sillä eihän ruuhkassa ole mukava tansssia. Ja tätä rataa muutama vuosi.

Lavatanssia "harrastavia" aktiivisia joka viikko useita kertoja tansseissa yksin käyviä "miehiä" tulee joka vuosi kymmeniä uusia. Ja vastaavasti yksin käyvien tanssia osaavien 30...50 v naisten määrä vähenee ja on ollut Tanhuhovissa jo vuosia käytännössä täysi nolla, kuten Ruusulinnassakin useina iltoina vuodessa. Muna vai kana?

• DanceMob
        niin ymmärrät kirjoitti:

ehkä mistä oikein on kysymys. Toisella kertaa asia alkaa selvitä ja kolmannella kertaa varmistua. Samanlaista alkaa olla kohta Ruusulinnassakin tavallisina iltoina. Et tule tätä näkemään ikinä, sillä ajoitat käyntisi muiden älykkäiden naisten tavoin vain niiksi muutamiksi illoiksi, jolloin varmasti muutkin naiset tulevat. Tanhuhovissa tämä saattaisi ola La 28.2. Mutta etköhän mene silloin sittenkin Satulinnaan tai oikeammin jää kotiin, sillä eihän ruuhkassa ole mukava tansssia. Ja tätä rataa muutama vuosi.

Lavatanssia "harrastavia" aktiivisia joka viikko useita kertoja tansseissa yksin käyviä "miehiä" tulee joka vuosi kymmeniä uusia. Ja vastaavasti yksin käyvien tanssia osaavien 30...50 v naisten määrä vähenee ja on ollut Tanhuhovissa jo vuosia käytännössä täysi nolla, kuten Ruusulinnassakin useina iltoina vuodessa. Muna vai kana?

Muutamia vuosia sitten "Tanhu" romahti vanhakantaisen ohjelmiston seurauksena. Onneksi nuoremmilla järjestäjävoimilla on ollut sisua Tanhun elvyttämiseen ja se on myös tuottanut tulosta. Varsinkin pitempään tanssinut porukka on Tanhun löytänyt uudelleen, mutta myös nuorempiakin tanssijoita siellä käy lisääntyvässä määrin. Usein nuoret ovat kuitenkin pareittain liikkeellä, mutta on heitä myös hakijoina ja haettavina.

• Ilmajoen Impi
        ...... kirjoitti:

Ei voi toisen puolesta kokea, millainen jokin tanssipaikka on. Täällä on aina vähän väliä kyselyjä mimmonen kekä tanssipaikka oon.
        Kun menen tansseihin, ryhdyn viihtymään enkä kykene minkäänlaiseen järjelliseen analyysiin paikan olemuksesta. Tonhuhovi oli mielenkiintoinen paikka ainakin silloin kun viimeksi kolmekymmentäviisi vuotta sitten kävin siellä.

Jos tanssinopettajan näkökulmasta kyselee, niin eikö vastaajienkin tulisi olla vähintään tanssin ohjaajia?

• TM:

Tassipaikolla on ulkonäkö kauneus ja komeus se epäjumala, jota ihmiset kumartaa.
      Sen takia pitää olla oma kuppani, jonka kanssa voi käydä tannsseissa. Tanssipaikoilta ei vaan kumppania tahdo löytää. Itse olen sen kyllä sieltä löytänyt. Siitä on aikaa 13 vuotta. Silloin olin vielä hyvännäköinen nuorekas mies.

• bugg-lantio

Oletko aloittaja muuttanut paikkakunnalle vai miksi et ole tanssimassa täällä päin käynyt? Toiset aloittavat tanssiharrastuksen myöhemmällä iällä, mutta sinä kerroit harrastaneesi tanssia jo 24 vuotta. Suurimman osan elämästäsi siis. Monikin tälläkin palstalla voi sanoa harrastaneensa tanssia paljon pidempääkin, kuten minäkin.

Missä olet kouluttautunut tanssin opettajaksi, millaisen tutkinnon olet suorittanut? Kysyn ihan vaan mielenkiinnosta saman alan ihmisenä.

Täällä tulikin jo melko kattava kuvaus Tanhuhovista, joitakin paikkaansa pitämättömiä mollauksiakin tosin, kuten aina tällä palstalla. Olen käynyt Tanhulla säännöllisen epäsäännöllisesti noin 20 vuoden ajan. Mielestäni se on pääkaupunkiseudun viihtyisimpiä tanssipaikkoja, jossa aina mahtuu tanssimaan ja jossa kuitenkin aina on porukkaa. Suurin osa tanssijoista osaa tanssia ja osaa edetä lattialla, joskin joitakin "pikakiitäjiäkin" on majoittunut joka lauantaille!

Suosittelen Tanhuhovia!

• valgonen1

onko tanhu tarkoitta tanssista joka oli ennen kuin tango tuli suomeen?

• LavatanssiaTanhussa

Tanhuhovi on samanlainen tavallinen tanssipaikka kuin mikä tahansa Etelä-suomen suosittu tanssipaikka. Moni Tanhuhovissa tanssimassa kävijä toteaa että "käytiin tanhussa" ja se tarkoittaa että käytiin tanssimassa Tanhuhovissa tavallisia lavatansseja.

• valgonen1
        LavatanssiaTanhussa kirjoitti:

Tanhuhovi on samanlainen tavallinen tanssipaikka kuin mikä tahansa Etelä-suomen suosittu tanssipaikka. Moni Tanhuhovissa tanssimassa kävijä toteaa että "käytiin tanhussa" ja se tarkoittaa että käytiin tanssimassa Tanhuhovissa tavallisia lavatansseja.

missä tämä pakka on? eikö ole Hesassa?

• Tanhuun

• Bussillapääsee
        valgonen1 kirjoitti:

missä tämä pakka on? eikö ole Hesassa?

On kokeiltu bussia Helsingistä. Toivon mukaan riittää matkustajia, niin kuljetuskokeilukin vakiintuu käytännöksi.

• eikyytejäenää

Taisi olla peräti yksi vai kaksi kertaa kyydistys kun loppui.

• Humppajäbä

Tanhu in siitä erikoinen paikka, että normilauantaina
      siellä on hyvinkin vakioporukka, ja kun on jokin hyvin
      tunnettu esiintyjä paikalla on hyviä tanssijoita pitkin
      Etelä-Suomea.
      Merkille pantavaa kohdallasi on, että siellä vakioporukassa
      pyörii muutama ilmiömäisen hyvä miestanssija, sellaista tasoa,
      mitä ei muualla näe. Tule ja koe.

• valgonen1

normaali ihminen tarvitse enemmän tanssimaan, ei katsomaan.

• Se on vaan niin

Niin se vaan menee, jokainen kokee tanssipaikat ja tanssi-illat omasta näkökulmastaan. Miehiltä kysyttäessä tanssit on yleensä hyvät, kun on naisia paljon ja kun on paljon naisia niin pakostakin sieltä niitä tansitaitoisia löytyy. Naisilta kysyttäessä, tanssiit ei olleet hyvät, kun naisia on liikaa. Sitten taas joskus voi olla vaikka kuinka vähän porukkaa, mutta sattuu sopiva tansittaja/tansitettava kohdalle niin tanssit oli huippuhyvät. Se on niin tuurista kiinni, ystävällä saattoi olla samassa paikassa tosi tylsää ja minusta oli hyvät ja sitten taas toisinpäin. Ei siis ole varmaa vastausta mikä paikka on hyvä tai huono.

• Itsekokeiltava

Aika turhaa kysellä pääseekö haetuksi uudella lavalla. Taidoista on yleensä apua, joten ainakin naisena on näytetävä osaamisensa viimeistään naisten vuorolla. Aika usein taidon aistii jo ulkoisesta olemuksesta ja ryhdistä. Illoilla on isoja eroja samassakin paikassa. Oleellista ei ole edes miesten tai naisten enemmistö, vaan sopivien (taito & muu koko naisuus) määrä ja heidän kiinnisaanti. Ilman muuta hakisin sopivaksi katsomaani vierasta vapaana seisovaa naista. Ei samaan seuraan kuuluminen tarkoita automaattista hakua, vaikka heidän taitonsa tuntee tai juuri siksi.

• valgonen1

no sitten ei kuka soittaa polskaa siellä.. olin pari kertaa lavatanssissa.. ei se niin hauska kuin kanssantanssi.

• SormusSormessa

Nyt lauantaina oli erittäin mukava nainen, jonka kanssa suudeltiin vielä lopuksi ennen lähtöä taksiin Lohjalle.
      Olit menossa Hangon suuntaan ?
      Laita viestiä, jos tunnistat itsesi :)

• reetta66

Mukava paikka

• Vanhustenmesta

Kyllä luulen Reetan 66 vee viihtyvän paikassa oikein hyvin.

• vanhempijäpä

Vanhempaa pareja yli 50 eronneita rouvia mitkä muutama vonkaa miestä yksi vihdistä tummatukkanen bmv.llä

• pitkäänkäynyt

Harmaa audi lasit huurussa parkissa vaalee pyörehkö nainen saa hyvää parkkipaikalla nainen avens

• Setanssi

Tanhuvoin parkissa oli orgiat eilen illa harmaassa audi ssa kaljupää nenä mies anto kunnolla valettukkaselle pyöree lle noloa audissa

• onniyksilläkesäkaikilla

Yksi nainen tulee asuntoautolla, ja sillä käy aina flaksi miesten suhteen. Oikein katkeroidun kun sivusta olen seurannut.

• Kultaisetkorvarenkaat

Onko tumma kiharapää?

• semolista

faksi käy ristiverinen nainen valkosessa mekossa missä punasta ym

• stormii

Metsänreunassa Viininpunasessa Toyota Avensis takapenkillä ristiverinen nainen sai

• Anonyymi

Tanhuhovi on myynnissä kukahan sen romiskon ostaa, pakkomyynti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanhuhovi on myynnissä kukahan sen romiskon ostaa, pakkomyynti

Kyllä tänään ajelin lohjan taksilla, taksari kertoi yrittäjä on maksuvaikeuksissa on myynnissä
        kohta se on julkisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tänään ajelin lohjan taksilla, taksari kertoi yrittäjä on maksuvaikeuksissa on myynnissä
        kohta se on julkisessa.

Tanhuhovi on myynissä omistaja suurissa veloissa pakkomyynti tulossa

• Anonyymi

Tervetuloa ostamaan Tanhuhovi, on myynnissä ensikesänä ei tansseja pidetä joten päätin laittaa myyntiin, sopuhintaan, vähän pitää remonttia pitää mutta kirpputoripaikkana ihan hyvä sitä olen pitänytkin. Yhteys vaan rohkeasti tanhuhovin sivulta löytyy yhteys tiedot

• Anonyymi

Laita Tanhuhovin paikalle myyntihinta voidaan keskustella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita Tanhuhovin paikalle myyntihinta voidaan keskustella?

Tanssilavat eivät mene kaupaksi millään hinnalla.
        Koronan jälkeen vanhukset eivät enää jaksa tanhuta.
        Lavoilla ei ole käyttöä ja useimmat lavat joudutan
        purkamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssilavat eivät mene kaupaksi millään hinnalla.
        Koronan jälkeen vanhukset eivät enää jaksa tanhuta.
        Lavoilla ei ole käyttöä ja useimmat lavat joudutan
        purkamaan.

Miksi tanhuhovissa kierretään veroja, verovilppiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tanhuhovissa kierretään veroja, verovilppiä

Tanhuhovi on rahavaikeuksissa, veronkiertoa harrastetaan

• Anonyymi

Terve😁
      menoa
      Tanhuhoviin
      Nyt humpalle ei ovet mene kiinni 😉
      Jarkko Yli-Sikkilä & Soiva Orkesteri solistinaan Tangokuningatar Pirita Niemenmaa
      https://youtu.be/bNvcWRNGC2c
       (Lauantai  6.11.2021)
      Klo 19-24. Liput 16€.
      Se on menoksi 👌

• Anonyymi

Mukava tanssipaikka.

• Anonyymi

Miksi tanhuhovissa harrastetaan veronkiertoa lopetin käynnin muitakin paikkoja on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tanhuhovissa harrastetaan veronkiertoa lopetin käynnin muitakin paikkoja on?

Mitäs veroja kierretään oliskohan verottaja kiinnostunut taidampa laittaa sinne viestin

suhari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs veroja kierretään oliskohan verottaja kiinnostunut taidampa laittaa sinne viestin

suhari

Tiedetään jo
        https://youtu.be/LalDfQ-Q3WM
        Eipä kiinnosta.
        Jatkossa mukavenpia tanssijoita paikalle 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedetään jo
        https://youtu.be/LalDfQ-Q3WM
        Eipä kiinnosta.
        Jatkossa mukavenpia tanssijoita paikalle 😄

Tanhuhovin veronkierto on tiedetty jo pitkän ajan

toinen taksimies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanhuhovin veronkierto on tiedetty jo pitkän ajan

toinen taksimies

Tanhuhovi on konkurssissa kuulin viimeviikolla se myydään koko paska

Lohjan taksimies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanhuhovi on konkurssissa kuulin viimeviikolla se myydään koko paska

Lohjan taksimies

Vitun taksimies sinä et tiedä mitään sinut tunnetaan tanhuhovissa akanrutale saat porttikiellon

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitun taksimies sinä et tiedä mitään sinut tunnetaan tanhuhovissa akanrutale saat porttikiellon

Tanhuhovissa on kova veronkierto , pakko ilmoittaa vero vilppisivulle

Taksinainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanhuhovissa on kova veronkierto , pakko ilmoittaa vero vilppisivulle

Taksinainen

Kyllä tanhuhovissa kierretään veroja olen taksinainen käyn kerran viikossa, tuloja jätetään ilmoittatta ja henkilökunnalle maksetaan pimeästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tanhuhovissa kierretään veroja olen taksinainen käyn kerran viikossa, tuloja jätetään ilmoittatta ja henkilökunnalle maksetaan pimeästi

Miksi jauhat täällä tuota samaa asiaa? Ei meitä tanssi-ihmisiä kiinnosta.
        Jos olet taksisuhari, niin et ole Tanhuhovin henkilökuntaa. Jätä nämä
        veroasiat tanssipaikan omaksi huoleksi, ajele vain taksiasi ja
        hoida omat verosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kierretään veroja tanhuhovissa minäkin tiedän, olisko aika ilmoittaa verovinkkiin

taksimies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kierretään veroja tanhuhovissa minäkin tiedän, olisko aika ilmoittaa verovinkkiin

taksimies

Ompa mennyt härskikisi tanhuripaikka, ennen ei veronkiertoa ollut kaikki pelasi väkeä oli
        nyt rupupaikka pitää sen takia veronkiertoa täytyy toteuttaa ilmoitan verottajalle VEROILMIANTOLINKIN KAUTTA katsotaan mitä tapahtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ompa mennyt härskikisi tanhuripaikka, ennen ei veronkiertoa ollut kaikki pelasi väkeä oli
        nyt rupupaikka pitää sen takia veronkiertoa täytyy toteuttaa ilmoitan verottajalle VEROILMIANTOLINKIN KAUTTA katsotaan mitä tapahtuu?

Kyllä tanhuhovissa on veronkiertoa pimeästi maksetaan rupusia, me lohjan taksit tiedetään porukka kertoo kun kuskaamme osa työntekijöistä saa pimeästi euroja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tanhuhovissa on veronkiertoa pimeästi maksetaan rupusia, me lohjan taksit tiedetään porukka kertoo kun kuskaamme osa työntekijöistä saa pimeästi euroja

Saamme uuden karaokevetäjän nuorenman kokemusta lähes 10 vuotta paljon moitetta entisestä vanhasta haahkasta porukka toivo nuoremman tervetuloa vanhat ja nuoret

terveisin:Boss

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ohjelmaa Lauantai iltaan ☺
        https://www.tanhuhovi.fi/
        Tanhuhovissa soitto soi ja tanhut pystyssä.
        Sisätiloissa on tilaa ja låmpöä 🔥 viihtyä .
        Tervetuloa Tanhuhoviin!
        Tanssit
        La 13.11 klo 19-24, 16€
        https://youtu.be/9EHTIOZGK6U
        Onnenkerjäläiset 💋

🤗
        Tervetuloa Tanhuhoviin !
        👠👠👠👠👠👠
         🔥Tanssit🔥
        La 26.2 klo 19-24, 17€
        https://youtu.be/sjVBtXkXY1k
        Kari 👑 Hirvonen & Onnentähti🍀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤗
        Tervetuloa Tanhuhoviin !
        👠👠👠👠👠👠
         🔥Tanssit🔥
        La 26.2 klo 19-24, 17€

Tanhuhovi on menossa myyntiin, lava tuottaa tappiota omistaja laittaa myyyntin koko mörskän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤗
        Tervetuloa Tanhuhoviin !
        👠👠👠👠👠👠
         🔥Tanssit🔥
        La 26.2 klo 19-24, 17€

Komea 👑 Kari Hirvonen &Onnentähti
        Hän on täällä huomenna 😍
        La 28.5.2022
        🔥Tanhuhovi🔥
        Lohja
        💃🌞💃🌞👠👠🌞💃🌞💃
        Nuoret naiset eturivissä viihteellä 😊
        Täällä on huippu tanssit tulossa ..

• Anonyymi

"Kannattaa ostaa jos saa halvalla"

• Anonyymi

Mukava mesta, ainakin pariskunnille. Suuri plussa siitä, että jatkoivat kautta toukokuun loppuun asti. Kyllä noilla kylmillä kesälavoilla saa sitten tämän jälkeen aivan tarpeeksi tanssahdella.

Tällä talvikaudella ollut hyvät bändit ja kyllä kävijämäärä on ollut selvästi suurempi kuin ennen korona-aikaa. Toivottavasti tanssit jatkuvat näissä hyvissä merkeissä alkusyksystä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5210
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      127
      1671
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1589
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1560
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1275
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1100
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      857
    Aihe