AC_RunActiveContent.js. loota tulee eteen kun menee Suomi24 etusivulle tai päivittää sen sivun.
Mä yleensä poistan lootan klikkaamalla nurkassa olevaa ruksia, en OK. nappulaa.
Mikä toi ilmoitus on tai mikä ojaus ?
Mikä ihmeen ilmoitus ?
3
387
Vastaukset
- Pientä vikaa
Sivutekniikassa, tuohan ei pitänyt näkyä IE:ssä.
.swf_tiedoston näyttämiseen javascriptillä olis haluja, mutta selain ei suostu.
Acblock Plus yhteistyössä NoScriptin kanssa hoitelee nuo virheilmot pois Firefoxissa.
Sori, että mainostin.- Galleristi:
Minulla on IE7:ssa IE7 Pro joka blockaa mainoksia yms. pois.
Ei se sivu ennen ole herjannut...hmmm...vai voisko olla syy siinä kun päivitin Javan ja Flashin uusiin versioihin ?
No eipä haittaa manostaminen kun ei muutenkaan kiinnosta toi Firefox. - Onkelmalle
Galleristi: kirjoitti:
Minulla on IE7:ssa IE7 Pro joka blockaa mainoksia yms. pois.
Ei se sivu ennen ole herjannut...hmmm...vai voisko olla syy siinä kun päivitin Javan ja Flashin uusiin versioihin ?
No eipä haittaa manostaminen kun ei muutenkaan kiinnosta toi Firefox.Joku tällä palstalla aavisteli että mainostajat on tehneet vastaiskun mainosten estäjä ojelmille. Kun firefoxin ja ad blockin käyttjät sekä nyt näköjään internet explorerin ja IE7 Pro käyttäjät kohtaavat tuon ongleman. Eli oisko noissa ohjelmissa se syy tai siis tarkotan mainostajien kikkailuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750